برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۳۰

پول

برنامه_روز_سی_ام

? امروز به خودتان تبریک بگویید، پاداش بدهید، و از این توانایی تان که تعهد کردید و با عزم راسخ اقدام کردید، لذت ببرید!

? بسیار مهم است که به خودتان آفرین بگویید و در مورد آنچه طی این ۳۰ روز انجام دادید، احساس خوشایندی داشته باشید.

? اغلب اوقات، وقت ما یک تغییر مثبت را در زندگی مان ایجاد می کنیم، فراموش می کنیم که احساس خوشایندی در مورد خودمان داشته باشیم، و در عوض بر روی دیگر ضعف های شخصیت مان متمرکز می شویم. امروز نسبت به خودتان خوش گمان باشید، چرا که دنبال کردن یک سری از اقدامات پیوسته به مدت ۳۰ روز، یک شاهکار قابل توجه در

جامعه پر آشوب ماست.

❇️ شما نمیتوانید به مدت ۳۰ روز رژیم بگیرید، و سپس انتظار داشته باشید که تا آخر عمر تان وزن ایده آلتان را نگه دارید. همچنین نمی توانید ۳۰ روز ورزش کنید، و سپس انتظار داشته باشید که تا آخر عمر تان کاملاً متناسب باشید. احساسات مثبت نیز همین گونه اند. شما نمیتوانید ذهنتان را به مدت ۳۰ روز آموزش بدهید، و آنگاه بالاترین سطح وفور نعمت را تا آخر عمر تان تجربه کنید. در عوض، باید به طور پیوسته رشد کنید و یاد بگیرید، و مخصوصاً هر روز به افکار مثبت در مورد وفور نعمت بیتدیشید.

✅ هوشیاری نسبت به رفاه باید شیوه زندگی تان شود، شما نباید به یک دوره ۳۰ روز اکتفا کنید. مهمتر از همه این است که خوش بگذرانید و از زندگی نان لذت ببرید!

✔️ هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:?

? من به طور پیوسته ندهنم را با افکار وفور پر میکنم، من بادگیری را بخشی از تجربه روزانه ام میکنم. من بدون الرحمت و تلاش زندگی را که آرزو دارم میآفرینم، و همیشه بخاطر تجربه هایم سپاسگزاری می کنم، من با شادی زندگی خواهم کرد.

✅ اقدام کنید: ?

? به خودتان پاداش بدهید. به نحوی، کار خاصی را برای خود نان انجام دهید. به خودتان تبریک بگوئید و احساس خوشایندی داشته باشید که با موفقیت این مرحله حیاتی اولیه را به سمت آزادی مالی خود کامل کرده اید. پس خوش بگذرانید و از زندگی تان لذت ببرید. شما شایسته آن هستید!

پایان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *