برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۴

بازاریابی شبکه‌ ای

پول

برنامه_روز_بیست_و_چهارم

? ممکن است بارها شنیده و یا خوانده باشید که بخشیدن قسمتی از درآمدتان به دیگران مهم است. چه حدسی میزنید؟ میخواهم همین توجیه را به شما بکنم، ولی از شما می خواهم که بیشتر از این که فکر کنید که باید دیگران را در ثروتتان شریک کنید، دلیل این کار را بدانید. از شما میخواهم که یاد بگیرید که ثروتتان را با دیگران شریک شوید و واقعاً از این کار لذت ببرید! از شما میخواهم که مشتاقانه در انتظار این باشید که به دیگران کمک مالی کنید و احساس کنید که ثروتمندتر شده اید، چون میتوانید ثروتتان را با

شادی به دیگران بخشید.

۱. پول یک نماد عینی از انرژی خلاق شماست. با نگه داشتن پول، به خودتان می گویید که نگران تمام شدن آن هستید، و این فکر، جریان انرژی شما را مسدود می کند. با سهیم کردن دیگران در ثروتتان که به خودتان می گویید که خلاقیت شما نامتناهی است، و همیشه پول کافی خواهید داشت.

۲. برای ثروتمند شدن، باید احساسی کنید که ثروتمند هستید. برای ثروتمند شدن، باید احساسی کنید که همیشه پول کافی برای برآوردن نیازهای خود دارید، با سهیم کردن دیگران در ثروتتان، نشان می دهید که به این حقیقت ایمان دارید که همیشه از لحاظ مالی حمایت تان می کنند.

۳. بسیاری از مردم فکر می کنند که پول، بد و شرارت انگیز است، و یا حداقل این که چیز ذاتاً خوبی نیست. ولی پول نه خوب است نه بد و نه شرارت انگیز پول صرفاً وسیله ای است که در واقعیت فیزیکی و مادی مورد استفاده قرار میگیرد. اگرچه می توانیم پول را برای اهداف بد استفاده کنیم، اما می توانیم در اهداف خوب هم از آن استفاده کنیم. پول به نوبه خود خنثی است. این شما هستید که قدرت این را دارید که از آن خوب استفاده کنید. با تقسیم ثروت تان بین خود و دیگران، و پا با بخشیدن آن به آنها، البته بنا به دلایلی که شما به آنها اعتقاد دارید، قدرت پول را برای ایجاد تغییرات مثبت و سازنده در سیاره مان تایید می کنید.

۴. بخشیدن ثروتتان به شما احساس خوبی میبخشد.اگر یک بار با مانع روانشناختی که شما را از سهیم شدن ثروت تان با دیگران باز می دارد غلبه کنید، آنگاه از انرژی منفیایی که شما را وابسته به پول نگه می دارد، رها خواهید شد. با این روش می توانید تسلطی را که پول بر شما دارد، کاهش دهید. چون خواهید فهمید به جای اینکه ترس از دست دادن پول اختیار شما را در دست گیرد، آزادید هر

طور که مایلید از ثروت تان استفاده کنید.

 

۵. با آن دست که می دهید، با همان دست پس می گیرید. با بخشیدن ثروت تان، جریان وفور نعمت در زندگی تان جاری می شود. هنگامی که به دیگران کمک مالی می کنید، ثروت تان دوباره شروع به برگشتن به سوی شما می کند. و به زودی احساس می کنید که ثروت در زندگی تان جریان دارد. سپس با شادمانی زیاد ثروت تان را با دیگران تقسیم خواهید کرد.

? هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید: من آزادانه دیگران را در ثروتم سهیم میکنم و با سپاسگذاری، جریان وفور نعمت را به زندگی خودم باز می کنم. من همیشه پول کافی را برای برآوردن نیازهایم و البته برای شریک شدن با دیگران دارم.

✅اقدام کنید؛?

? امروز، راهی را پیدا کنید که بتوانید از طریق آن ثروت تان را با دیگران شریک شوید. تصمیم بگیرید که مقدار کمی از درآمد ماهانه تان را به دیگران بخشید. مهم نیست که چگونه ثروت تان را با دیگران شریک می شوید، بلکه مهم این است که از این حقیقت لذت ببرید که پول کافی برای شریک شدن با دیگران دارید. امروز راهی را برای شریک شدن با دیگران پیدا کنید که شما را

خوشحالی می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *