برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۵

پول

برنامه_روز_بیست_و_پنجم

? امروز، از شما میخواهم تا بر منحصر به فرد بودن شخصیت تان تمرکز کنید.

آن دسته از ویژگی هایتان که بر شخصیت تان دلالت می کند چیست؟ نقاط ضعف و قوت شما چیست؟ احساسات شما چیست؟ در چه چیزی خارق العاده هستید؟ شاید به دلیل بعضی از جنبه های شخصیتی تان شما را مورد انتقاد قرار دهند و یا حتی سرزنش نان کنند.

? امروز، از این ویژگی ها لذت ببرید، و بدانید که این ها چیزهایی هستند که شما را از دیگران جدا و برجسته کرده و به سمت کمک به دیگران سوق میدهند.

امروزه به شخصیت منحصر به فرد خود افتخار کنید و از آن لذت ببرید، و روی این نکته تمرکز کنید که چگونه به دلیل منحصر به فرد بودنتان، میتوانید به طور سازنده به دیگران کمک کنید.

? باور داشته باشید که شما در این نقطه از زمان و تاریخ به دلیلی در این سیاره قرار دارید. شما با نگرش منحصر به فرد خود اینجا هستید، زیرا از چیزی برخوردارید که می توانید به تکامل نژاد بشر کمک کنید.

? از خودتان بپرسید که چه چیزی را میتوانید به طور مثبت و سازنده به دیگران کمک کنید، و تصمیم بگیرید که توانائی هایتان را در این مسیر به منظور ایجاد تغییرات سازنده در زندگی خودتان و زندگی دیگران متمرکز کنید.

✅ هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

من منحصر به فرد هستم. در کل این سیاره، هیچ شخصیتی شبیه شخصیت من نیست. این شخصیت من است که می توانم به دیگران کمک کنم. این شخصیت من است که وفور رفاه را برایم به ارمغان می آورد.

? اقدام کنید:?

?حداقل یکی از جنبه های شخصی تان را بنویسید که به وسیله آن میتوانید به طور سازنده به دیگران کمک کنید. تصمیم بگیرید که این وجه از شخصیت تان را گسترش دهید و تا آنجا که می توانید به دیگران کمک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *