برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۱۲

پول

برنامه روز دوازدهم

?چگونه قدرت مغناطیسی خود را برای جذب اتوماتیک هر آنچه که میخواهید، شارژ کنید؟

?تمام اصول روان شناختی که تاکنون مطالعه کردهاید، شما را به این حقیقت میرسانند که به کار بردن درست انرژی خلاق، تجربه هایی با که آرزو دارید، به صورت مغناطیسی به سمت شما جذب میکند.

?قدرت مغناطیسی شخصی قابل درک نیست، زیرا این قدرت تجربه های جسمی و بیرونی را که برای رسیدن به آرزوهایتان لازم است، به سمت شما جذب میکند.

?با پیگیری این تمرین ها، تعهد به تغییرات، تعریف دقیق اهدافتان، باور داشتن قدرتتان برای تغییر، و متمرکز کردن ذهنتان در مسیر اهدافتان، شما به طور اتوماتیک یک میدان مغناطیسی از انرژی را ایجاد خواهید کرد که کسانی را که به آن ها نیاز دارید، شرایطی را که در این مسیر به شما کمک خواهد کرد، و پولی را که برای به رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، به سمت شما جذب میکند.

?این مغناطیسم گسترده ی ساده و طبیعی، انرژی خلاق است که تا کنون زندگی را برایتان ساخته است. همانطور که پیشتر بیان کردم، در صورتی که شما به صورت هوشیار و آگاهانه برای مسیر زندگیتان تصمیم بگیرید، به صورت ناخودآگاه میتوانید الگوهایی را که چندین سال پیش در ذهنتان برنامه ریزی شده بود، تکرار کنید. به این ترتیب به انرژی مغناطیسی روحتان اجازه می دهید که تجربیات آشنا را به سمت شما جذب کند، حتی اگر آن تجربیات محدود و نارضایت بخش باشند.

?این الگوهای ناخودآگاه توضیح میدهند که چرا اکثر مردم تمایل دارند اشتباهات مشابهی در روابط و حرفه هایشان تکرار کنند؟ تنها راه نادیده گرفتن این الگوها، تصمیم های آگاهانه است. از طریق کاربرد مناسب اعتقادی آگاهانه، شما میتوانید به صورت مغناطیسی مردم و وقایع خوش بین و مثبت را به جای افراد و اتفاقات منفی و محدودکننده به زندگی خودتان جذب کنید.

?در چند جلسه ی آینده، تکنیک های عملی خاصی را ارائه خواهم داد که مغناطیسم روح خلاقتان را به بالاترین درجه برساند. برای امروز، فقط از شما میخواهم که از این خصلت در زندگیتان آگاه باشید. بدانید هر آنچه را که تاکنون تجربه کردهاید، توسط اعتقادات آگاهانهتان به سمت خود جذب کردهاید، و امروز تصمیم بگیرید که پیوسته تجربیات سازنده تر را به صورت آگاهانه به سمت زندگی خود جذب کنید.

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

روح من سرشار از انرژی جادویی و مغناطیسی است که مدام وفور ثروت و تجربیات مثبت را به زندگی من جذب میکند.

?اقدام کنید :

?آرام بنشینید و انرژی روحتان را به صورت نیروی مغناطیسی قابل رؤیتی مجسم کنید که از بدنتان بیرون آمده و در تمام جهات ساطع میشود، و در کل سیاره جریان مییابد و هر شخص زندهای را لمس میکند. حال، تجسم کنید که این میدان مغناطیسی انرژی، بدون کاستی به تفکرات هوشیار شما پاسخ میدهد، و دقیقاً آنچه را که آرزو میکنید، به زندگیتان میآورد.

?«موفقیت به سمت کسانی میرود که به صورت خودآگاه موفق میشوند. و شکست به سمت کسانی میرود که با بی توجهی به خودشان اجازه میدهند که به صورت هوشیار شکست بخورند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *