برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۱۷

پول

پول

برنامه_روز_هفدهم

?چگونه اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم؟

?به منظور زنده نگهداشتن آرزو هایتان، شما باید اعتماد به نفس سالمی را افزایش دهید. باید باور داشته باشید که دارای مهارت های ذاتی هستند که برای رسیدن به آرزو هایتان لازم هستند. باید بدانید حتی اگر فکر میکنید که هیچ کاری را تا به حال درست انجام نداده اید، قطعاً پتانسیل بر آوردن آرزو هایتان را دارید.

?به یاد داشته باشید که اگر شخصیت بی نظیر شما آکنده از استعدادهای پنهان برای برآورده کردن آرزوهایتان نمیبود، آنگاه شما حتی یک آرزوی خاص هم نمیداشتید. بدانید که با تمایل به یادگیری مداوم به عنوان یک انسان، و متمرکز نگه داشتن ذهنتان روی نوع زندگی که آرزو میکنید، بی شک آرزو هایتان را محقق خواهید ساخت. این احساس اطمینان مبنای اعتماد به نفس واقعی و سالم است.

?باز هم از طریق متمرکز کردن ذهنتان میتوانید هر خصلت شخصیتی که برای رسییدن به موفقیت نیاز دارید، مثل خصلت اعتماد به نفس را افزایش میدهید. راه آن این است که خاطرتتان را به نحو مفید و سودمند به کار ببرید، نه به صورت منفی.

?اعتماد به نفس بیشتر مردم به راحتی متزلزل میشود، چون آنها بر تجربه های تلخ گذشته تمرکز میکنند وخودشان را به خاطر تجربه های منفی زندگیشان سرزنش میکنند. به جای آن تصمیم بگیرند وبر روی وقایع خوب وشیرین گذشته که برایتان موفقیت آمیز بوده اند، تمرکز کنید، و باور داشته باشید که شما نیز دقیقاً مثل هر شخص دیگری توانایی موفق شدن را داشته اید.

?هر شخصی در گذشته با شکست مواجه شده وشما نیز با آنها متفاوت نیستید. چیزی که متفاوت است این است که توانایی های شما اجازه نمیدهند که شکست های گذشتهتان سد راه تحقق آیندهتان بشود. فقط بر روی انرژی مثبتتان تمرکز کنید، و تصمیم بگیرید این انرژی را برای ایجاد تجربه های مثبت در زندگی آینده تان استفاده کنید

?هم اکنون شما تصمیم گرفتهاید هوشیاریتان را بشناسید و افزایش دهید تا بدین وسیله تواناییتان را برای جذب رفاه افزایش دهید.

?داشتن این آرزوی افزایش هوشیاری ثابت میکند که این یک هدف واقعی برای شما در این زمان است. این که شما در این لحظه در حال خواندن این پیشنهاد هستید، اصلاً تصادفی نیست.

?شما مشتاق وآزاد هستید تا یاد بگیرید، و انرژی خلاق کائنات به شادی در حال آموزش دادن به به شماست. این درسها را بپذیرید و با ایمان به اینکه این آگاهی را جذب کنید، وبدون تلاش آن را در جهان مادی ابراز کنید. کاملاً مطمئن باشید که شما این توانایی را دارید که یک زندگی مرفه داشته باشید.

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

?من کاملاً به توانایی ام برای ایجاد زندگی که واقعاً آرزو دارم، اطمینان دارم. من کاملاً به توانایی ام برای ایجاد رفاه فراوان در زندگی ام، اطمینان دارم.

?اقدام کنید :

?موقعیت هایی از زندگیتان را که در آنها موفق بودهاید، به یاد بیاورید. به روی مهارت ها و ویژگی های شخصیتان که باعث موفقیت شما در گذشته شده اند تمرکز کنید. سه موفقیت که در زندگیتان داشتهاید، احساس کنید.

?«نگرانی را از خود برانید وبا اطمینان و آرام قدرت ترسیم عشق الهی را که همواره همچون آهن ربایی نیازهای پایان ناپذیر را بر آورده میکند بپذیرید»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *