برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۲

پول

پول

برنامه_روز_بیست_و_دوم

✅ نیروهای جادویی محبت

? پیش از این بارها گفته ام که برای ثروتمند شدن، ابتدا باید احساس ثروت را ایجاد کنید. شما باید احساس رفاه کنید تا مرفه شوید، وشاید مهمترین وجه این احساس، مهارت رفتار کردن با خودتان و دیگران با مهرورزی حقیقی است. با این حال امروز نیز روش دیگری را برای گشودن ذهنتان در جهت افزایش ثروت خواهیم آموخت، حتی اگر هنوز به نظر میرسد که توسط کمبودها و نیاز های تان احاطه شدهاید.

? روز قبل اهمیت در نظر گرفتن ثروت ظاهری را به عنوان یک نماد از انرژی خلاق تاکیدکردم. شما میتوانید با داشتن این مفهوم در ذهنتان یک قدم فراتر بگذارید و همه فعل و انفعالات خود را در دنیای مادی به عنوان نشانه هایی از حالت روانشناختی کنونی خود در نظر بگیرید.

? همانطور که دفعات متعددی تکرار کرده ام، هر چیزی که در زندگی خود تجربه میکنید، از طریق تمرکز ذهن خودتان به سمت شما جذب شده است. این یک حقیقت عینی و واقعی است. با این معلومات، میتوانید ذهن خود را به سادگی با سنجیدن تجربه ی عینی خود روان کاوی کنید. اگر از جهاتی از زندگی خود راضی هستید، پس از آن زمینه از ذهن خود به طور رضایت بخشی استفاده کرده اید. اما اگر راضی نیستید، آنگاه بعضی چیزها را باید تغییر داد. محبت، میان بری به سوی تغییر است.

? با محبت آمیز رفتار کردن با خودتان و دیگران و با مهربانی عکس العمل نشان دادن به هر موقعیتی در زندگی تان، به سرعت به ذهن خود میآموزید که شما متعلق به این سیاره هستید، که دوست میدارید و دوستتان میدارند، که همه چیز همان گونه است که باید باشد، و اینکه شما دائماً مورد توجه هستید. محبت بی درنگ عصبانیت، ترس، نگرانی، رنجش و ستیز را از میان میبرد.

? رفتار با محبت باعث می شود که احساس ارزشمند بودن کنید. شما سزاوار شادی، عشق و ثروت هستید. با این حالت روان شناختی، شما میتوانید برای همیشه مهربان باشید و در نتیجه در همه ی تجربه های زندگی خود دوست داشتنی باشید، و بدون هیچ تلاشی، موقعیت های لازم را برای هدایت یک فرد واقعاً موفق را جذب کنید.

? همچنین، مهربان بودن، عکس العمل های مثبت زیادی را برای شما از طرف دیگران به ارمغان میآورد. فرصت هایی را که در گذشته به روی شما بسته بودند، باز خواهد یافت. و با محبت آمیز رفتار کردن با خودتان به ذهن خود میآموزید که شایسته وفور نعمت کائنات هستید، و این به نوبه خود به جذب جادویی تجربه های باارزش بیشتری به سمت شما کمک میکند.

✅ هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:?

? من مستحق شادی، عشق و ثروت هستم. من با خودم و دیگران با عشق و محبت رفتار میکنم.

 ?اقدام کنید :

?اگر تا به حال کتاب الهام بخش «نقش های ناخودآگاه محبت» را نخوانده اید، همین امروز به کتابفروشی یا کتابخانه بروید ونگاهی به آن بیندازید. و امروز کاری محبت آمیز برای کسی که او را نمی شناسید انجام دهید. و با هیچ کس در مورد آن صحبت نکنید. به سادگی از احساس اهدای بدون توقع هیچ چیز در قبال آن لذت ببرید. همین الان تصمیم بگیرید کار ساده ی محبت آمیزی را که میتوانید در ۲۴ ساعت آینده انجام دهید.

? «همه ی آن چیزهایی را که دعا می کنید و درخواست میکنید، یقین بدانید که به دست آورده اید و باید آنها را داشته باشید.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *