‍برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۸

پول

برنامه_روز_بیست_و_هشتم

⁉️چطور منبع قوی خیر و نیکی بشویم؟

✅ امیدوارم توانسته باشم این حقیقت را که شما تحت کنترل کامل زندگی تان هستید به شما تفهیم کرده باشم. شما واقعاً به وسیله ی شما باید بدانید که شخصاً مسئول تمام جوانب تجربه هایتان، اعم از خوب، بد، زیبا و زشت هستید. این شما و تنها خود شما هستید که انتخاب کرده اید که به هر شکلی که بخواهید، از ذهنتان استفاده کنید تا تجربه های خودتان را بیافرینید.

 ? واضح است که شما در یادگیری چگونگی پذیرش باورهای محدود کننده، کمک زیادی را از پدر و مادر تان، آشنایانتان، معلمان تان، دوستان و دشمنان تان دریافت کرده اید. اما در نهایت، همیشه آزاد بوده اید که هر باوری را که دوست دارید، بپذیرید. بنابراین باید از سرزنش کردن خود، دیگران و شرایط بیرونی و یا هر رویدادی که در زندگی ناراحتتان می کند، دست بردارید.

❇️ تنها چیزی که لازم است اینست که جوانبی از زندگیتان را که ناراحتتان می کنند، قاطعانه تغییر دهید. به جای اینکه بگویید: «چرا این بهتر نیست؟» بگویید: «چکار کنم که بهتر شود؟» مسئولیت زندگی تان، ثروت تان، و شادی تان را بر عهده بگیرید. و تصمیم بگیرید انرا

باور کنید که ثروت، مسئولیت را از دوش شما برمی دارد..

☢ هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

? من آزادانه مسئولیت ثروت عظیم خودم را بر عهده می گیرم. من با شادی قدرتم را برای بهبود زندگی خودم، و نیز زندگی دیگران

✅ اقدام کنید:?

? آنچه که میخواهید در مورد زندگی خودتان، یا زندگی کسی که با شما رابطه صمیمانهای دارد، یا زندگی مردم به طور کلی، بهبود یابد، چیست؟ امروز چیزی را که از آن ناراضی هستید، پیدا کنید، و آنگاه از خودتان بپرسید: «چکار کنم که بهتر شود؟» امروز یک قدم، ولو کوچک، در جهت بهبود زندگی خودتان یا زندگی دیگران بردارید. در مورد یک اقدام سازنده تصمیم بگیرید، و آن را امروز انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *