برنامه ۳۰ روزه برا پولدار شدن ۱۶

شخص پولدار و نگهبان

برنامه_روز_شانزدهم

 

✅کلید جادویی تمام ثروت های واقعیت

?قدردانی،کلید جادویی تمام ثروت های واقعی است. اگر شما ۱۰ میلیون دلار پول در بانک داشته باشید. اما تمام انرژیتان را با نگرانی صرف آن کنید که چطور آن را از دسترس دیگران محافظت کنید، و یا خودتان چطور مواظب باشید که آن را از دست ندهید، در اینصورت ثروتمند نیستید. بلکه زمانی واقعاً ثروتمند هستید که باور داشته باشید که نیازهای روزمره تان برآورده میشوند و از تجربه ساده زنده بودن لذت فراوان ببرید.

?همانطور که قبلاً گفتم، برای آنکه شما اهدافتان را سریع تر به دست آورید، باید با قدرت تمام احساس کنید که اهدافتان هم اکنون یک واقعیت در زندگی شما هستند. طوری عمل کنید که گویی تمام خواسته هایتان تاکنون برآورده شده اند. این احساس را داشته باشید که انگار با موفقیت به تمام اهدافتان رسیدهاید. و این احساس شما، وقایع لازم برای پیشرفتتان را به جریان میاندازد.

?قدردانی، احساس اصلی برای به جریان انداختن تجربه خوشبختی در زندگیتان است.

?امروز باید به خودتان اجازه دهیدبرای هر چیزی مثبتی که در زندگی شماست، احساس قدردانی واقعی را داشته باشید. از دوستان و کسانی که دوستشان دارید، سپاسگزاری کنید. برای غذایی که میخورید سپاسگزاری کنید.برای سلامتی، عقل و دانایی رشد و یادگیریتان سپاسگزاری کنید. برای همه ی چیزهای کوچک ساده که به شما به طور کامل عطا شده، اما اگر از شما گرفته شوند، نداشتن آنها برایتان خیلی سخت است،سپاسگزار باشید.

?همچنین برای تمام ثروتی که تاکنون داشتهاید، احساس سپاسگزاری داشته باشید، و به خاطر اینکه الان در حال یادگیری این اصول روانشناختی هستید که توانایی شما را برای جذب ثروت به زندگیتان از این به بعد افزایش میدهد سپاسگزار باشید. اگر شما صادقانه نمیتوانید حس مثبت قدردانی را داشته باشید، از خودتان این سئوال را بپرسید که: «چه چیزی میتوانست برای من احساس سپاسگزاری بیاورد اگر میخواستم؟» این سئوال را بپرسید وذهن شما پاسخی را برایتان پیدا خواهد کرد.

?از حالا به بعد، زمانی که پول هایتان را خرج میکنید، سپاسگزاری کنید. سپاسگزار باشید که پول دارید تا خرج کنید، حتی اگر احساس فقیر بودن میکنید. سپاسگزار باشید که غذا دارید قدردانی یک مرحله مهم و ساده است که هوشیاری ما به رفاه را افزایش دهد. حس قدردانی را هر زمان که فرصتی دارید به دست آورید، تمرین کنید.

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:?

?من برای تمام ثروتی که هم اکنون دارم سپاسگزارم، وبرای آینده مرفه و تجربه های فوق العاده ام نیز سرشار از سپاسگزاری هستم.

✅اقدام کنید :

?در ظرف ۵ دقیقه، هر چیزی را به خاطر آن سپاسگزارید، بنویسید. همه چیزهایی را که واقعا در زندگیتان خاص هستند، بنویسید. همه چیزهای سادهای را که باید روزانه قدردان آنها باشید، بنویسید، مثلاً «: تمام اعضای بدنم کار میکنند »، یا اینکه «من در بند نیستم» و… به راحتی صدها مورد و یا موارد بیشتری که باید برای آنها سپاسگزار باشید، به ذهنتان میآیند. ظرف ۲۴ ساعت آینده چندین بار به این لیست نگاه کنید و برای داشتن همه آن ها سپاسگزاری کنید. همیشه علاقه است که برای تمام خوشی های ساده زندگی که معمولاً به دست میآورید، تشکر کنید.

?«ما کمتر به دارایی هایمان فکر میکنیم، اما همیشه به نداشته هایمان فکر میکنیم» .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *