تجربه جدید از عکس برداری از نمایشگر HTC با اپ HTC Screen Capture

HTC طی یک بروز رسانی توانسته برخی امکانات برای گوشی های خود رقم بزند و به کاربری علاقمندان به گوشی هایش، تنوعی تازه ببخشد. اما با اینکه خبرهایی حاکی از این آپدیت ها پخش شده، متوجه شدیم که علاقمندان به ضبط تصویر در نمایشگر گوشی، با کمک اپلیکیشن HTC Screen Capture این بار تجربه ای لذت بخش تر خواهند داشت. 

اینفو: HTC Screen Capture اپلیکیشنی است که در گوگل پلی معرفی شده و روشی جدید برای کار کردن با نمایشگر گوشی اچ تی سی به شمار می آید.

این ابزار به شما کمک می کند که علاوه بر اینکه نمایشگر گوشی را ضبط می کنید، امکان ویرایش تصویر نیز داشته باشید. از جمله امکاناتی که در این اپلیکیشن برای ویرایش در اختیار شماست، Scroll، Partial، Edit، Share، و Save می باشد. شما می توانید به عکس حتی استیکر نیز بچسبانید.

در تجربه این اپلیکیشن، اولین چیزی که به آن دست پیدا می کنید، امکان پیش نمایش آن چیزی است که از نمایشگر گرفته اید ( عکسی که از نمایشگر گرفته اید ).

هر چه بیشتر اسکرول کنید چیزهای بیشتری مشاهده می کنید که به شما اجازه می دهد شخصی سازی اسکرین شات را تجربه کنید. به کمک گزینه Partial  می توانید بخش هایی از اسکرین را تغییر دهید و کات کنید و برش بزنید.

به کمک گزینه Edit  نیز می توانید بر روی اسکرین شات متن بنویسید و روی آن نقاشی بکشید و به احتمال زیاد امکان افزودن شکلک ها نیز فراهم باشد.

همانطور که احتمالا حدس زده اید این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های اچ تی سی قابل نصب و استفاده است.

البته هر نوع دیوایس اندرویدی اچ تی سی نیز از این اپ پشتیبانی نمی کند. برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است که گوشی شما از اندروید ۷ به بالا پشتیبانی کند.

به نظر شما وجود چنین ابزاری چقدر برای شما اهمیت دارد و ضرورت دارد؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منابع: Google Play Store | AndroidPolice | phonearena

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *