تست عضله روشی معجزه آسا برای پیدا کردن احساسات گیر افتاده!

تست عضله

تست عضله

در مقاله قبلی تکنیک ایموشن کد و مراحل انجامش رو آموزش دادیم، قصد داریم تو این مقاله شما رو با شیوه انجام تکنیک ایموشن کد و تست عضله بصورت نیابتی و غیابی آموزش بدیم.

شفای نیابتی بافاصله و از راه دور

تصور کنید بتونید احساسات گیرافتاده عزیزانتون که هزاران کیلومتر از شما دور هستن رو رها کنید یا بتونید به ذهن ناخودآگاه فردی که در حالت بیهوشی یا کما قرار داره و به کمک نیاز داره وارد بشید یا اینکه بتونید احساسات گیرافتاده فرزند خردسالتون یا حیوان خانگیتون رو رها کنید. همه اینا با تکنیک موثر ایموشن کد امکان پذیره.

دو شیوه تست قدرت عضله نیابتی و غیابی بهتون کمک میکنه تا تست قدرت عضله رو بر روی افرادی که نمیشه مستقیما ازشون تست گرفت، انجام داد و احساسات گیرافتادشون رو پیدا و رها کرد.

فردی رو تصور کنید که فرزندش دچار شب ادراریه، از آنجایی که نمیشه تست عضله رو بر روی خردسالان انجام داد، بنابراین از روش نیابتی یا باواسطه استفاده میشه.

تست نیابتی

برای درک بهتر شیوه اثرگذاریه این شیوه،جریان برق رو در نظر بگیرید، اگه فردی به سیم لختی دست بزنه دچار شوک و برق گرفتگی میشه و اگه شخص دیگری فرد رو لمس کنه، اون شخص هم دچار شوک و برق گرفتگی میشه،در واقع فرد اول مثل سیم بعنوان رابط، برق رو به دیگری انتقال میده.

آزمایش نیابتی هم مشابه این پدیده س، فردی که قراره مورد آزمایش بگیره، فرد اصلی یا سوژه(که قراره احساسات گیرافتاده ش رها بشه) رو لمس میکنه و اتصال برقرار میشه و در ادامه کار تست قدرت عضله روی فرد نائب انجام میشه نه فرد اصلی!

موارد شامل تست نیابتی

آزمایش نیابتی برای زمانی ست که فرد حاضره اما قابل آزمایش نیست که شامل موارد زیر میباشد:

محدودیت جسمی مثل درد، جراحت، ضعف و یا جابجایی مهره گردن

خردسالان، نوزادان و سالمندان

عدم هوشیاری مانند بیهوشی یا کما

ناتوان از درک گفته های شما مثل عقب ماندگی ذهنی و یا در مواقعی که روی حیوانات کار میکنید.

هرکسی که قابل تست باشه میتونه نائب فرد دیگر بشه

رهاسازی احساسات:

برای رهاسازی احساسات، آهن ربا رو بر پشت فرد اصلی بکشید، اگر این کار امکان پذیر نیست میتونید بر پشت فرد نائب که همچنان متصل به سوژه هست، آهنربا بکشید، در این صورت هم احساسات گیرافتاده رها میشن.

برای شکستن اتصال نائب و سوژه کافیه که فرد نائب دستش رو از سوژه برداره.

کسب اجازه

یادتون باشه که قبل از شروع کار از سوژه اجازه بگیرید، قواعد اینکه از چه کسی اجازه بگیریم ، در تصویر زیر مشاهده میکنید.

فرد مورد آزمایش

فردی که باید از او اجازه بگیریم

کودکان

والدین یا کسانی که او را نگه میدارند

بالغ هوشیار

خودش

بالغ ناهوشیار

نزدیک ترین خویشاوندش

حیوانات

صاحبش

عدم کسب اجازه به معنی دخالت در حریم خصوصی افراد و خلاف اخلاق است.

آزمایش غیابی

د

در این شیوه هم از فردی به عنوان نائب استفاده میکنیم، نائب موقتا در غالب سوژه فرو میره.

چگونگی اتصال انرژیکی نائب به سوژه

برای برقراری اتصال انرژیکی لازمه که فرد نائب مدام اسم سوژه رو تکرار کنه به این صورت که “اسم من..است” در جای خالی اسم سوژه گفته بشه.مثلا فرض کنید اسم سوژه اصلی ندا و اسم فرد نائب امید میباشد، امید میخواد به ندا متصل بشه بنابراین چندبار جمله”اسم من ندا ست” رو تکرار میکنه،در حین تکرار جمله تست قدرت عضله گرفته میشه، ممکنه در ابتدا تست عضله جواب منفی رو نشون بده چون هنوز اتصال انرژیکی برقرار نشده، اما با تکرار جمله در نهایت اتصال برقرار میشه و تست قدرت عضله جواب مثبت رو نشون خواهد داد.اگه امید به ندا متصل بشه یعنی در غالب ندا فرورفته بنابراین اگر هر تستی روی امید انجام بشه، گویی بر روی ندا صورت گرفته نه امید!

رهاسازی احساسات در آزمایش غیابی

برای رهاسازی احساسات آهن ربا رو بر پشت فرد نائب بکشید.
بیاد داشته باشید فاصله مانعی برای جریان انرژی نیست، قصد شفابخشی و باور امکان پذیر بودن، اینکار رو به سرانجام میرسونه.

روش قطع اتصال در روش غیابی

بعد از پایان کار حتما اتصال بین نائب و سوژه رو بشکنید، به این صورت که فرد نائب اسم خودش رو تکرار کنه تا زمانی که تست قدرت عضله قوی بشه و جواب مثبت رو نشون بده. برای اینکه امید اتصالش رو با ندا از بین ببره، جمله”اسم من امید هست” رو تکرار کنه و تست عضله بگیره اگه تست عضله ضعیف بود یعنی همچنان اتصال برقراره و اگه قوی بود یعنی اتصال انرژیکی برقرار نیست.

توجه:

اگر اتصال انرژیکی برقرار بمونه، فرد نائب عملا به وضعیت احساسی فرد سوژه دچار می‌شه.

ایموشن کد و حیوانات

اجازه بدین از تجربه خودم در مورد رها کردن احساسات گیرافتاده ی پرنده ای بگم.زمانی که صاحبش بمن پیام داد به شدت نگران مرغ میناش بود میگفت از زمانی که سرش داد کشیدم و دعواش کردم، کز کرده و غذا هم نمیخوره، از صاحب پرنده بعنوان نائب تست گرفتم و دو احساس گیرافتاده از پرنده رو رها کردیم، حدود نیم ساعت بعد، پرنده شروع کرد به غذا خوردن و نزدیک شدن به صاحبش و کم کم به روال سابقش برگشت.

روش تست عضله بر روی حیوانات

از فردی که قابل آزمایش هست به عنوان نائب استفاده کنید. نائب حیوان رو لمس میکنه، برای اطمینان از اینکه اتصال انرژیکی بین حیوان و نائب برقرار شده یا نه، اسم حیوان رو میپرسیم و تست میگیریم مثلا اگه اسم حیوان “سایه” ست، سوالتون رو اینطور مطرح کنید که “آیا اسم تو سایه ست؟” اگه تست عضله نائب قوی بود یعنی اتصال انرژیکی برقرار است.

رهاسازی احساسات گیرافتاده حیوانات

بعد از پیدا کردن احساسات گیرافتاده کافیه که آهن ربا رو بر پشت حیوان بکشید تا احساسات رها شوند.

غم اسب

تجربه جالب دکتر بردلی نلسون رو در این مورد باهم بخونیم :

خبر شیوه ی نامعمول من در درمان حیوانات دهان به دهان گشت. مزرعه داری از من خواست که اسبش رو که والیانت نام داشت ببینم.حیوان در راه رفتن مشکل داشت.

والیانت اسب زیبایی بود و آموزشهای خاصی میدید که در آنها باید از حرکات سوارکار پیروی میکرد. ولی به دلیل مشکلی که در راه رفتن داشت تعلیماتش متوقف شده بود. دامپزشک اسب رو معاینه کرد و هیچ مشکل جسمانی تشخیص نداده بود. بنابراین صاحبش، که کارال نام داشت، از من کمک خواست.

داوطلبی خواستم تا نایب اسب بشه و سوارکاری به نام ملیسا در این کار پیش قدم شد. وقتی والیانت رو به واسطه ی ملیسا آزمایش کردم خیلی سریع علت مشکل راه رفتنش رو پیدا کردم. احساسی در او گیر افتاده بود که باعث عدم تعادل در پاهای عقبش شده بود .و مشخص شد احساس گیرافتاده غم بوده. پرسیدم “آیا این غم به اسب دیگری مربوط میشه؟” بازوی ملیسا ضعیف شد که به معنی “نه” بود.

“آیا این غم به انسانه؟” بازوی او باز هم ضعیف بود. “نه”.

“آیا این غم به سگ مربوطه؟” “نه”.

“به یه گربه؟” “نه”.

دیگر ذهنم به جایی قد نمیداد. ولی از آنجایی که میدانستم آگاهی از ماهیت غم منو در حل مشکل کمک میکنه باز هم ادامه دادم.

چشمم به یک سنجاب افتاد و پرسیدم “آیا این غم به سنجاب مربوطه ؟” “نه”.
“آیا به یه پرنده مربوطه ؟” در اینجا عضله ی بازوی ملیسا قوی شد که به معنی “بله” بود.

غم اسب که به پرنده ای مربوط میشه! که کارال، صاحب اسب گفت”فکر میکنم که میدانم موضوع از چه قراره هفته ی قبل جوجه ای از لانه اش در جاده ای مقابل اسطبل والیانت قرار داشت افتاد. جوجه کمی دست و پا زد و بعد مرد.”
به واسطه ی ملیسا از والیانت پرسیدم “آیا این غم به جوجه ای که مُرد مربوطه؟” جواب “بله” بود.

قاعدتا والیانت تمام ماجرا را دیده بود و وقتی که جوجه برای زنده موندن دست و پا میزد و در آخر مرد، والیانت دچار غم شد و این احساس در بدنش گیر افتاد و باعث عدم تعادل در پاهای عقبیش شد و بر راه رفتنش هم تاثیر گذاشت.

با کشیدن آهنربا بر پشت والیانت احساس غم رو رها کردم. کارال اون رو به بیرون از اصطبل برد و اجازه داد کمی راه بره. مشکل راه رفتن والیانت همراه با رهایی احساس غمی که به خاطر مرگ جوجه داشت حل شد.”

نکنه جالب که درباره تست ایموشن کد بر روی حیوانات وجود داره اینه که آن‌ها به چیزی تظاهر نمیکنن و برای اینکه شما رو راضی کنن تظاهر نمیکنند که حالشون خوبه!

امیدوارم که این مقاله بهتون کمک کرده باشه تا بتونین از این تکنیک برای اطرافیان و عزیزانتون استفاده کنید. خوشحال میشیم که تجربیاتتون رو در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:افکار سبز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *