تصادم بوئینگ ۷۵۷ با یوفو در منطقه هوایی چین

ufo-colidiu-com-um
بر اساس گزارشات آژانس خبری آسیا در روز چهارم ژوئن یک سانحه هوایی با برخورد یک بوئینگ ۷۵۷ با یک شی ناشناس رخ داده است. این سانحه هنگامی رخ داده است که هواپیما از چنگدو عازم گوانگژو بوده است.
بر اساس این گزارش این تصادم در ارتفاع ۲۶۰۰۰ فوتی(۸۰۰۰ متری) تنها ۲۰ دقیقه بعد از اینکه هواپیما از باند فرودگاه پریده است اتفاق افتاد. تاکنون خبری از مجروحان احتمالی منتشر نشده است اما طبق اظهارات چندین مسافر این سانحه برای آنها بسیار وحشتناک بوده است.
به محض این که هواپیما از سانحه گریخت مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شوانگلیو شد.
خلبان پس از اینکه نیاز به فرود اضطراری را لازم دید هنگامی که با برج مراقبت هماهنگی می نمود علت درخواست فرود را نقص فنی اعلام کرد که با توجه به عکسی که یکی از مسافران گرفته است خلاف این موضوع را نشان می دهد در عکسی که می بینید کاملا اثر برخورد بر روی دماغه هواپیما مشهود است اما سوال اینجاست که در ارتفاع ۲۶۰۰۰ فوتی هواپیمای مذکور به چه برخورد کرده است؟ آیا برخورد با یوفو بوده است؟
1eb85-ufocolidiucomumboeing757pertencente25c325a0airchina2013_497x324
مسئولان فرودگاه به سرعت در اظهارات خودعامل این برخورد را پرندگان ذکر کردند. اما ما در شگفتیم که چه پرنده ای
ممکن است عامل همچین فرو رفتگی باشد و افزون بر این چرا هیچ اثری از خون در آن دیده نمی شود؟
ede8c-umboeing757pertencente25c325a0airchinacolidiucomumobjetovoadorn25c325a3oidentificadonoarem04dejunho_497x321
پس از تحقیقاتی که ما درباره احتمال برخورد پرنده به هواپپما انجام دادیم متوجه شدیم که ؛بله در این ارتفاع نیز پرندگانی هستند که قابلیت پرواز داشته باشند حتی فراتر از آن (۳۷۹۰۰ فوت) اما مساله عجیب در مورد این داستان عکس گرفته شده از این حادثه پس از برخورد است که چطور ممکن است برخورد با این ابعاد با یک پرنده صورت گرفته باشد که حتی اثری از یک قطره خون در آن دیده نمی شود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *