زمزمه عجیب در فضا ” من اجداد تو هستم بهتر است برگردی”

از زمان اولین ارسال انسان به فضا،که توسط روس ها انجام شد، بالاخره پای انسان به این محیط پر رمز و راز باز شد و از آن زمان صدها فضانورد در طی ماموریت های مختلف به فضا رفتند و دقیقا از همان ابتدا، گزارشاتی بر مبنی بر مواجهه شدن آن ها با پدیده های عجیب و غریب و غیر قابل توضیح ارائه شد، ماموریت های آپولو پر است از چنین پدیده هایی، شامل رویت اشیاء ناشناس، صداهای عجیب، حتی رویت موجوداتی فرشته مانند در گزارش فضانوردان سالیوت هفت روس ها به ثبت رسیده، که ظاهرا هیچ توضیحی کسی نتوانسته برای آن ها ارائه نماید.

پیرو همین موضوع یکی از عجیب ترین تجربیات فضانوردان، دوباره بر می گردد به فضانوردان روس، ماجرا از این قرار است که در سال ۱۹۸۴،زمانی که آن ها در ایستگاه فضایی در مدار زمین بودند، یکی از فضانوردان احساس عجیبی را تجربه کرد و آن این بود که احساس کرد زمزمه ای را در داخل مغزش می شنود که دارد با او صحبت می کند. یک نوع تله پاتی، این زمزمه فضایی به او می گفت که یکی از اجداد کهن او است و درباره خانواده اش که اکنون در شهر مینسک زندگی می کنند اطلاعاتی به فضانورد داد که هیچکس جز او نمی دانست، زمزمه در ادامه به او گفت که بهتر است او و همکارانش هرچه سریعتر به زمین برگردند زیرا  روسیه هنوز برای کاری که اکنون آن ها در فضا دارند انجام می دهند آمادگی ندارد.

این فضانورد از ترس مسخره شدن توسط همکارانش و همچنین از دست دادن شغلش از این موضوع چیزی به کسی نگفت تا اینکه وقتی به زمین برگشتند و در جمع های خصوصی با هم صحبت می کردند یکی از فضانوردان این موضوع را به بقیه گفت و تقریبا اکثر فضانوردان دیگر چنین تجربه ای را اذعان نمودند. حال پرسش اینست که چگونه می شود تعداد زیادی از فضانوردان تجربه مشابهی از این زمزمه و محتوی یکسان آن را را داشته باشند. این زمزمه در صدد بود چه پیامی را به آن ها برساند. نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که این موضوع تنها یکی از تعداد بی شمار تجربیات فضایی عجیب است که فضانوردان با آن روبرو شده و اخیرا افشا شده است. بقول جورجیو سکولاس نظریه پرداز فضانوردان باستانی:

روسیه تاریخچه ای غنی از مواجهه با فرازمینی ها دارد،هنوز تعداد زیادی، موارد عجیب فرازمینی وجود دارند که دولت روسیه از افشای آنها خودداری می کند و اگر روزی بتوانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم بسیاری از سوالات مربوط به فرازمینی برای ما روشن خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *