عجیب ترین عکس های تاریخ

در این سری از عکس ها قصد تنها دیدن این تصاویراست  اما بعضی از این تصاویر بعدا و با شرح کامل ترین بررسی خواهد شد، چراکه تعدادی از این تصاویر دیگر راز نیستند و توسط بهترین متخصصین دنیا حل شده اند، این تصاویر میتوانند شامل تصاویری از یوفو تا اشکالی عجیب باشند.

۱-عکس مربوط به سال ۱۹۴۲ و نبرد هوایی و عجیب لس انجلس است.(قبلا مقاله ای در مورد این حادثه نوشته شده است).

۲-در سال ۱۹۶۴ جیم تمپلتون در حال عکاسی از دختر کوچکش بود که به شکلی ناگهانی و پس از ظاهر شدن متوجه این عکس عجیب شد!این عکس که به فضانورد ناشناس معروف است یکی از تصاویری است که در ناسا بررسی شد.

۳-در سال ۱۹۵۰ و در تگزارس امریکا یکی از اعضای خانواده ی کوپر در حال عکاسی از خانواده ی خود بود که پس از ظاهر شدن تصاویر با عکس هولناک زیر روبرو شد!این عکس به جسد اویزان خانواده ی کوپر معروف است.

۴-در سال ۱۹۱۹ ویکتور گادِرد تصویری را منتشر کرد که در ان گروهی از خلبانان امریکا قرار داشتند، اما در کشفی عجیب پشت سر یکی از این افراد و در ردیف بالایی چهره ای قرار دارد که به راحتی برای این افراد قابل شناسایی بود، این شخص فِرِدی جکسون تعمیرکار هواپیما بود که صبح همان روز کشته شده بود!

۵-در زمان ترور جان اف کندی در سال ۱۹۶۳ پس از بررسی تصاویر اِف بی آی متوجه حضور زنی بسیار مشکوک شد، این زن مدتی قبل از ورود کندی در حال بررسی منطقه با دوربین بود و در زمان ترور کندی و در حالی که همه ی مردم در حال فرار هستند، بدون هیچ عجله ای در جای خود ایستاده و در حال نگاه کردن با دوربین است! این زن که لباس و روسری به رنگ تقریبا قرمز به تن دارد تا امروز شناسایی نشده و هویتی نامشخص دارد!

۶-سال هاست در دره ی هِسدالن در نروژ پدیده ای رخ میدهد که دانشمندان از توضیح علت ان عاجزند، این عکس در سال ۲۰۰۷ توسط یک عکاس حرفه ای فضاگرفته شده است، سازمان فضایی اروپا عناصر سازنده ی این پدیده را آهن،سیلیکون،تیتانیوم و اسکاندیوم عنوان کرده اما از علت تشکیل ان اطلاعی ندارد و همچنین نمیتواند توضیحی درمورد طیف رنگی عجیب ان ارائه دهد.

۷-در پروژه ی فضایی اپولو ۱۷ عکسی وجود دارد که سال هاست تمام دنیا را مبهوت و تحت تاثیر قرار داده است، این تصویر که توسط ناسا تنها تصویری سوخته از سطح ماه عنوان شد  به وضوح دارای تصویری از یک هرم است! طرفداران تئوری توطئه در تمام دنیا از این تصویر به عنوان مدرکی بر دروغ های احتمالی گفته شده استفاده میکنند.

۸-در سال ۱۹۵۹ خلبان رمی ون لیرد بلژیکی پس از عملیاتی در کنگو با هلکوپتر در حال بازگشت بود که با ماری بسیار عظیم برخورد کرد روبرو شد، او تنها موفق شد یک عکس از این مار تهیه کند، این عکس که به مار کاتانگا معروف است، پس از بررسی توسط متخصصین تایید شد، نکته ی عجیب این است که این مار با توجه به مقایسه شدن با مقاطع اطراف مانند لانه ی موریانه ها و درختی در کنج تصویر دارای طولی در حدود ۲۳ متر بوده است!خود ون لیرد در مورد گفته بود:اگر اراده میکرد هلی کوپتر را در اسمان میگرفت!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *