تصویری از رخداد – اتحاد نور

منبع نور زمین

اتحاد نور

تصویر من از رخداد و پسارخداد

توسط LWSTARGAZER

 

رخداد اتفاق می افتد. من ایمان دارم.

در این مورد شکی نیست، زیرا که حتی برای یکبار در این چرخه آفرینش، یک کهکشان تپش قلب (پالس) کهکشانی را از دست نداده است.

 

من می دانم که شاهد رخداد، در جهان‌های دیگر، در کهکشانهای دیگر بوده‌ام، اما آگاهانه فقط چند مورد را بیاد می آورم.

 

این خاطرات مبهم هستند، اما به اندازه کافی پایدارند، که به نسل قدیمی تر بذرهای ستاره ای، که باور خود را به روی دادن رخداد در زندگی کنونی شان از دست داده اند، امید دهد.

این اتفاق خواهد افتاد . تسلیم نشوید.

 

بیاد می اورم، من در فضای بین کهکشانی بودم، یا یک کهکشان مارپیچی، یا یک کهکشان عدسی را مشاهده می کردم. ما منتظر دیدن تپش قلب کهکشانی اش بودیم، و این کهکشان تحت اشغال نیروهای تاریک نبود و حضور ناهنجاری اولیه نیز سبب ایجاد آشفتگی غیر قابل کنترل نمی شد.

 

پس پالس از عملکرد طبیعی خود جهت پیشرفت تکامل همه زندگی در آن کهکشان خاص، و بهبود آگاهی جمعی کهکشانی و تقویت ارتباط همه ساکنان کهکشان با منبع برخوردار بود. هنگامی که ضربان یا پالس اتفاق افتاد، از مرکز، از خورشید مرکزی اش آغاز شد، و هنگامی که از مرکز خورشید تا لبه های خارجی کهکشان منتشر می‌شد، رنگ‌هایش تغییر می نمود.

 

یک سوم نخست امواج موج شوک پالس، با نور سفید درخشان، می درخشید، زیرا بیشترین تمرکز نور نیز، معمولا در نزدیکی هسته کهکشان/ خورشید مرکزی قرار دارد.

 

دو سوم بعدی آن موج، تغییر رنگ می‌دهد، از رنگ سفید تا به رنگ‌های رنگین کمان.
این یک نمایش شگفت انگیر بود که من از دیدنش، احساس شادی میکردم، مثل دیدن برف برای اولین بار در زندگی.

 

ضربان کهکشانی همواره در مرکز کهکشان ها شروع می‌شوند.

خورشیدهای مرکزی کهکشان ها دروازه های به سوی منبع هستند و این خورشیدهای مرکزی کهکشانها در هر کهکشانی باعث کلید خوردن پالس/ رخداد، در کهکشان می‌شوند.

ضربه موجی که من توضیح دادم، اساسا از راه دور اینگونه به چشم میخورد، اما اگر نزدیکتر شوید، خواهد دید که این فقط یک موج انرژی نیست، که از هسته به لبه کهکشان حرکت می‌کند. بلکه ستارگان خودشان حامل آن پالس کهکشانی هستند، بطوریکه گویی تمام ستارگان بطور متوالی روشن‌تر می شوند، بمانند هواداران برخی از بازی ‌های ورزشی، که‌وقتی تیمشان گل میزند از صندلی های خودشان بلند می‌شوند، و سپس می نشینند.

 

یک رخداد دیگر را بیاد میاورم که حدود ۸ ملیون سال پیش در کهکشان اندرومدا رخ داد، مدتی پس از آغاز شیوع شر وآغاز اولین حمله ها توسط نیروهای تاریک، این رخداد به عنوان کمکی به آزادسازی سیاره اشغال شده بود، و من در سطح آن سیاره، شاهد عینی این رخداد بودم. در آن زمان در یک بدن متفاوت بودم ، عضوی از یک شکل کاملا متفاوتی از زندگی که حداقل در بعد پنجم ۵D وجود داشت.

 

در بعد پنجم ۵D ، به معنی واقعی کلمه می‌توان انفجار نور را مشاهده کرد، که معمولا از خورشید و ستاره محلی ناشی می‌شود و تمامی سیارات را با رعد خیره کننده ای از نور در بر می‌گیرد. شما نمیتوانید در برابر این انرژی مقاومت کنید، این یکی از رضایت بخش ترین تجاربی هست که می‌توانید تجربه کنید، با این حال انرژی فقط از ستاره محلی حاصل نمی‌شود بلکه سیاره نیز هسته خود را تحریک می‌کند و انرژی خود را آزاد می‌سازد، البته در یک مقیاس بسیار کوچکتر از ستاره محلی.

 

بنابراین انرژی از آسمان ( ستاره ) به سمت هسته سیاره می رسد، و همچنین از هسته سیاره و از طریق سطح سیاره به یونوسفر می‌رسد. و نیروهای تاریک آن سیاره نابود شدند.

 

من همواره تجربه این رخداد روی زمین را بمانند یک فلش خیره کننده تصور کرده ام، زیرا این قویترین خاطره ای است که من از رخداد آن زمان در کهکشان اندرومدا، بیاد میاورم.
اما بخاطر اینکه فلش خیره کننده در سطح ابعاد بالاتر دیده خواهد شد، امیدوارم که خود برتر من، هنگامی که فلش درخشان نور به سطوح ابعاد بالاتر سیاره برخورد می کند، حداقل گوشه ای از آن تصویر را به من منتقل کند.

این تجسم من از رخداد است.

خورشید ما درخشان‌تر می‌شود و انرژی رخداد به سطح زمین می‌رسد.

هر بذر ستاره ای بیدار شده، رخداد زمین را در کاملترین و والا ترین شکل ممکن تجربه می‌کند، آنها می‌توانند انرژی پالس کهکشانی را کاملا حس کنند و اجازه دهند، انرژی در بدن فیزیکیشان جاری شود و بعنوان یک حامل ‌و یا یک فرستنده بطور یکسان این انرژی ها را در محیط محلی خود و به بقیه جمعیت بیدار نشده، پخش کنند.

هر بذر ستاره ای بیدار شده، سرانجام رخدادی را که ما مدتهاست منتظرش هستیم، و برخی از ما بیش از یک زندگی انتظارش را کشیده ایم، تجربه می‌کند. بالاترین شعفی که در اسارت طولانی تر از پیش بینی ها درون قرنطینه، تا کنون تجربه کرده ایم.

هر بذر ستاره ای بیدار نشده، این انرژی را به نوعی تجربه می‌کند که او را بطور کامل بیدار می‌کند، و آنها را به خود برترشان و اهداف برترشان متصل می‌کند.

امیدوارم که آنها نیز انرژی شعف آور را تجربه کنند و بسرعت زندگی های قبلی خود را بعنوان موجودات فرا زمینی به یاد آورند.

در مورد جمعیت سطح زمین که کاملا در خواب هستند، امیدوارم حتی انسان‌هایی که در خوابی عمیق فرو رفته‌اند، حداقل چیزی ملموس را تجربه کنند، چیزی که قبلا هرگز تجربه نکرده اند، چیزی که باعث می‌شود، بدانند که پدیده ای بسیار مهم بوقوع پیوسته و این اتفاق را بعنوان والاترین و توان بخش ترین لحظه زندگیشان درک کنند.

آرزو میکنم که هر موجودی در این دنیا، این انرژی را آگاهانه تجربه کند، امیدوارم که هیچ موجودی از این احساس شگفت انگیز مستثنا نشود.

این رخداد تقریبا در ساعات ظهر در شرق آسیا و استرالیا و بقیه اقیانوسیه، در ساعات اولیه صبح در اروپا و آفریقا ‌و در عصر و ساعات پایانی بعدظهر در قاره آمریکا، اتفاق می افتد.(توجه داشته باشید : این فقط تصویرسازی من است . واین اطلاعات واقعی تاییدشده نیست).

این رخداد بمب های توپلت باقی مانده را از بین میبرد و به قرنطینه پایان می‌دهد، نیروهای نور از بالا و‌پایین و از سطح سیاره با تمام قدرت حرکت می کنند و تمامی پرسنل تاریک باقی مانده را حذف می‌کنند، همه ایستگاهای رادیویی و تلویزیونی، کانالهای لایو یوتوب و سایر سایتها، بلافاصله شروع می کنند به گزارش آنچه رخ می دهد.

تصور من از دوره پسارخداد بر روی زمین:

تمام جنگ ها و درگیری ها به پایان می رسد. گروه های خواهران گل رز از سراسر جهان بلافاصله گرد هم می آیند و شروع به انجام مراقبه های بسیار ضروری می کنند و از همه مهمتر، انرژی های آرامش و صلح الهه را هدایت می کنند زیرا در چند روز اول تا هفته های بعد از رخداد، این انرژی‌ها به میزان زیادی مورد نیاز خواهند بود، زیرا مابقی جمعیت سطح زمین ممکن است دچار وحشت و سراسیمگی شوند. اینها مراقبه های ماراتنی هستند، اما ارزشش را دارند. از همه اعضای گروه خواهران گل رز به دلیل از دست دادن مشاغل ماتریکسی معمولی خود عذرخواهی خواهد شد، زیرا این مشاغل دیگر در آن زمان لازم نخواهند بود. گروه های پشتیبانی رخداد، فعال شده و به نیروهای نوری سطح زمین در توزیع مهمترین نیازهای اساسی به جمعیت سطح زمین کمک می کنند. در چند روز پس از رخداد، توزیع دستگاه های انرژی آزاد و همانندسازهای خانگی آغاز می شود. در تصور من، هر انسانی روی کره زمین در مدت زمان یک ماه پس از رخداد یک همانندساز شخصی دریافت می کند.

کل زمان گذار، آنطور که برخی انتظار دارند کُند نخواهد بود؛ کاهش سرعت و پیشرفت، روش و ترفند نیروهای تاریک است نه نیروهای نور – تغییرات سریع خواهند بود، همانطور که اکنون در حال تجربه آنها هستیم تأخیری وجود نخواهد داشت. همچنین نخستین زیرساختهای جزایر نوری توسط گروه اتحاد سطح زمین / نیروهای نور ساخته می شوند.
در چند هفته اول، آگاهی جمعی بشر از متداول ترین اصول و برنامه های جامعه ماتریکسی برنامه زدایی و پاکسازی می‌شود: مانند نیاز به کار برای زنده ماندن، گرایشات پایین آورنده سطح فکر، مذاهب غیر ضروری و غیره.

و در ماه های پیش روی آن، برنامه‌های آموزشیِ پیش از رخداد به شدت تغییر می کند، دانشمندان درمورد قوانین واقعی و سرکوب شده فیزیک و سایر زمینه های علمی بیشتر آموزش می بینند. افشاگری بصورت کامل جریان خواهد داشت. اختراعات ممنوعه مانند تخت‌های طبی، وسایل تله‌پرت و ماشین‌های پرنده به بشریت ارائه می شود. تاریخ واقعی زمین و منظومه شمسی نشان داده خواهد شد. همه اکوسیستم ها از آلودگی، پاکسازی و درمان می شوند. اولین نمودها و پروازهای نمایشی سفینه‌های ابری و فضاییِ فرازمینی و پیشرفته با ارتعاشات بالا در آسمان ما دیده خواهد شد.

کسانی که آماده هستند، شروع به تجربه اولین دیدار شخصی خود با موجودات فرازمینی‌ای می کنند که در مِلک‌های آن‌ها فرود می آیند. این افراد سپس درمورد تجربیات خود در تلویزیون و ایستگاه های رادیویی یا کانالهای زنده یوتیوب گزارش می کنند. آن دسته از استارسیدهایی که می خواهند در جزایر نوری بر روی سطح سیاره یا در ایستگاه های فضایی ثابت یا سفینه های فضایی در مدار زمین زندگی کنند، همه شرایط و ملزومات را برای انتقال به منطقه انتخابی محل اقامت خود همراه با توئین سولها، سول‌میت‌ها و خانواده های روحی خود دارا خواهند بود به طوری که می‌توانند بر روی فرآیند صعود انفرادی یا گروهی خود کار کنند. به استارسیدهایی که انتخاب می کنند این سیستم خورشیدی را فوراً ترک کنند، اجازه انجام این کار داده خواهد شد.

بقیه بشریت شروع به پذیرش این واقعیت غیرقابل انکار می کنند که خانواده کیهانی ما واقعی هستند و این راه را برای «اولین تماس رسمی» هموار می کند، که این اتفاق حدود یک سال پس از رخداد در مقر سازمان ملل متحد رخ می‌دهد. در این روز تاریخی، سیاره زمین رسماً در شبکه کهکشانی نور در کهکشان راه شیری پذیرفته می شود، نژادهای فرازمینی جدید خود را به بشریت نشان می دهند، در ابتدا آن‌هایی که از نظر فیزیکی به ما نزدیکتر هستند. و مدتی بعد، اَشکال و فرم‌های جدید و شگفت انگیز حیات خودشان را آشکار می‌سازند.

آگاهی جمعی بشریت وارد اصلی ترین و طولانی ترین مرحله گذار می‌شود، در واقع از یک جامعه آنتروپیک (آشفته) به سمت جامعه ای که آزاد است و هماهنگ با بقیه کهکشان و جهان است. به بشریت در مورد دانش برتر پایه و تکنیکهای درمانی مدیتیشن آموزش داده می‌شود. همه با راهنمایان معنوی و خودبرترشان ارتباط برقرار می کنند. تمام شهرهای سطح زمین شروع به تغییر می کنند، معماری با هندسه مقدس مطابقت بیشتری پیدا می کند، و همچنین با طبیعت به شکل ممکن و بالاترین ظرفیت خود ادغام می شود. همه ساختارها آینده نگرانه و بسیار زیبا می‌شوند. سفر فضایی در دسترس همه قرار می گیرد.

مردم شروع به انجام کاری می کنند که می خواهند در زندگی خود انجام دهند، همانطور که می خواهند رفتار کنند رفتار می کنند، هر فرد که می خواهند دوست خواهند داشت، هر کاری را که می خواهند تجربه کنند، تجربه می‌کنند. دیگر محدودیتی برای کسی وجود نخواهد داشت. مردم برای سفر به جایی که می خواهند، آزاد هستند و به روشی که می خواهند زندگی کنند، زندگی خواهند کرد. اگر آنها مایل باشند که با مهارت ها و استعدادهای منحصر به فرد خود به جامعه کمک کنند، به هر شکلی که دوست دارند، می توانند این کار را انجام دهند. همه مشارکت ها، حتی کوچکترین موارد، بسیار مورد توجه، استقبال و احترام قرار می گیرند. اگر آنها هنوز آماده مشارکت در جامعه نیستند و نمی دانم، مثلا اگر فقط می خواهند در جهان سفر کنند یا فقط برای مدتی در صلح و آرامش زندگی کنند، آنها در انجام این کار آزاد هستند و از آن‌ها در انجام این کار ممانعت نمی‌شود. ملزومات اساسی، از آن‌ها سلب نخواهد شد، زیرا امنیت غذایی، پوشاک و سرپناه تبدیل به هنجار اساسی جامعه جدید ما خواهد شد.

در ۳ تا ۵ سال پس از رخداد، اولین موج فرآیند صعود صورت می گیرد. حدود ۶ تا ۸ سال پس از رخداد، موج دوم فرآیند صعود صورت می گیرد. حدود ۹ تا ۱۱ سال پس از رخداد، موج سوم و آخر فرآیند صعود صورت می گیرد. (* توجه: این فقط تصور من است، نه از نوع واقعی تأیید شده).

 

چند ماه پس از موج سوم، بقیه انسان‌هایی که در زمین صعود نکرده‌اند‌، با سفینه فضایی به سمت یک سیاره بُعد سومی مناسب حرکت می کنند تا به روند تکامل خود ادامه دهند. زمین برای پاکسازی نهایی به شکل موج سونامی آماده می شود، که بقایای نهایی تاریکی را پاکسازی می‌کند. من در حاشیه شهر ابری- پلتفرم مداری به همراه جفت روحی ایستاده ام سونامی را هنگامی که در سراسر کره زمین حرکت می‌کند رصد می کنم. ( تقریبا هر روز، این لحظه شخصی را در مورد آینده دریافت می‌کنم که در ارتفاع بالای سطح زمین ایستاده ام و موج را همراه با خود برترم مشاهده می‌کنم ). تنها شهرهایی که روی سطح زمین باقی می‌مانند جزایر نور و آن معدود شهرهای تاریخی هستند که توسط انسان ساخته شده اند که بر روی ورتکس‌های مهم سیاره ای واقع شده اند که به شهرهای نور تبدیل می شوند. زمین فرکانس خود را از ۳D به ۵D افزایش خواهد داد. گذار کامل خواهد شد. یک جامعه پیشرفته جدید اولین نفس خود را می گیرد، که بسیاری از آن به عنوان “آتلانتیس جدید” یاد می‌کنند.

 

آرزو می کنم که هر فردی رخداد را به شکلی که مایل است، تجربه کند و تا جایی که ممکن است میزان هرج و مرج و آشفتگی در گذار کم باشد. امیدوارم که بعد از رخداد، همه شروع به زندگی کردن رویاهای خود کنند و شادی و کامیابی خالص را در زندگی خود بیابند.
باشد که تصورات ما در مورد رخداد در سریع‌ترین زمان تحقق یابد!
پیروزی نور !!!

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *