تلاش اپل برای جذب مشتریان اندرویدی و پرداخت ۲۶۰ دلار

اپل دوباره بازگشته است تا کاربران و مشتریان یک رقیب جدی را به سمت محصولات خود بکشاند و این بار آن رقیب اندروید است و نه مایکروسافت. این شرکت آیفون‌ساز روز گذشته با بالا آوردن این سایت سعی کرد تا اندرویدی‌ها را ترغیب کند که از گوشی‌های خود بگذرند و به یکی از آیفون‌های اپل روی بیاورند.

این سایت رنگارنگ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل لینک‌های خرید آیفون و همچنین پاسخ به برخی سوالاتی‌ست که از نظر اپل در طی این فرایند مهم بوده است. این که چرا باید باید این کار انجام شود و چه مزایایی برای کاربران خواهد داشت و این که اپل بهترین گوشی جهان است و خیلی خوب است. پس منتظر چه هستید؟

اینفو - تلاش اپل برای جذب مشتریان اندرویدی و پرداخت ۲۶۰ دلار

اپل مدتهاست که در تلاش است که این ایده را عملی کند و تیم کوک مدیر عامل اپل مدام آمارهایی از «مهاجران»! را اعلام می‌کند و این یکی از داده‌هایی‌ست که همیشه در اپل به آن توجه می‌شود.

اپل پیش‌تر هم با سایت دیگری همین نیت را دنبال می‌کرد که حالا آن سایت بسته شده است. دو سال قبل هم با انتشار اپلیکیشنی می‌خواست به کاربران اندروید اطمینان بدهد که مهاجرتشان به آیفون بدون درد و خونریزی رخ خواهد داد و تمام فایل‌ها و اطلاعات و لیست مخاطبین و… به طور خودکار به گوشی جدید منتقل می‌شود.

کار به جایی رسیده است که اپل حاضر شده برای گوشی اندرویدی شما تا مبلغ ۲۶۰ دلار اعتبار خرید پرداخت کند که رضایت بدهید یکی از آیفون‌هایش را خریداری کنید.

این سری تبلیغات یادآور کمپین تبلیغاتی Get a Mac اپل در دههٔ اول قرن بیست و یکم برای ترویج کاربران ویندوز به مهاجرت به مک است. به نظر می‌رسد که رشد روزافزون و سرسام‌آور اندروید و کاهش ارزش برند اپل به میزان قابل توجه در سال گذشته و قدرت گرفتن رقیبی مانند سامسونگ از جمله دلایل مهم نگرانی اپل باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *