تهدید ایستگاه بین‌المللی فضایی از سوی یک شیء شبیه بشقاب پرنده

۲۰۱۶-۰۵-۲۵

ساعت۲۴-دوربین‌های ایستگاه بین‌المللی فضایی از یک شیء مشکوک، که احتمالا بشقاب پرنده و یا موشک است، در مجاورت این ایستگاه فیلمبرداری کرده‌اند.

به گزارش  اکسپرس؛ فیلمی از نزدیک شدن یک شیء ناشناخته به ایستگاه بین‌المللی فضایی منتشر شده است که گمان می‌رود تهدیدی از سوی یک بشقاب پرنده و یا یک موشک علیه این ایستگاه است.

شبکه «پیت دبلیو دی اچ سی اُ» فیلم نزدیک شدن شیء ناشناخته را به ایستگاه بین‌المللی فضایی بر روی یوتیوب منتشر کرده است. این فیلم را دوربین ایستگاه فضایی که تصاویر زنده را از ایستگاه به زمین مخابره می‌کند، ضبط کرده است. در ابتدای ضبط تصاویر کسی متوجه این شیء مشکوک نشد؛ اما زمانیکه برای تحقیقات معمول به پایگاه «هیثر اورتیز» در کالیفرنیا ارسال شد، کارشناسان متوجه حضور شیء مشکوک شدند. این شیء تیره رنگ به شکل کپسول است و با فاصله اندکی از کنار ایستگاه بین‌المللی فضایی گذشت و دود سفیدی از آن بر جای ماند. تصاویر بعدی نشان می‌دهد شیء ناشناخته مسیر خود را به سمت زمین ادامه می‌دهد.

یکی از اهداف انتشار عموم این فیلم، دعوت از کارشناسان و نظریه پردازان برای ارائه پاسخی روشن درباره ماهیت اصلی شیء مشکوک است.

307489

307485

307487

307486

307490

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *