تکنولوژی موجودات فضایی – یوفوها و جنگ امریکا و روسیه


برسی برخوردی بسیار نزدیک با موجودات بیگانه

برسی شواهد و اسنادی تکان دهنده از یوفوها در قرن جاری

 

حکایاتی اسرارآمیز از تماسهای فرازمینی اگر واقعیت روشن بیان میشد ، جامعه امروز ما از هم می پاشید پیامهایی سرّی، از موجوداتی غریبه …

اگر این تکنولوژی ما نبوده ، و قطعاً تکنولوژی روسیه هم نیست ، پس تکنولوژی کی بوده؟

و رویدادهایی غیر قابل توضیح که از مردم پنهان نگاه داشته شده اند صِرف اینکه چیزی را بپوشانید ، به معنی این نیست که حقیقت آشکار نمیشه در سرتاسر زمین، شواهدی وجود دارد که نشان از اثبات وجود میهمانانی غیر زمینیست اما دولت همچنان وجود آنها را انکار می کند.

بیشترشون از موضوع وحشت دارند و از اون فراریند هیچی هم درباره اش نمی دونند به همین دلیل هم تنها کاری که می کنند اینه که مرتب دروغ بگن.میلیونها نفر در سرتاسر دنیا معتقدند که ما در گذشته با موجوداتی بیگانه ملاقات داشته ایم.

اگر این موضوع واقعیت داشته باشد چطور؟

آیا بیگانگان باستانی حقیقتاً در شکل گرفتن تاریخ ما دست داشته اند؟

در اینصورت، حقیقت نهفته در ورای داستان “بیگانگان و سرپوش گذاریها” چیست؟

“اوماها” ، “نِبراسکا” فرماندهی استراتژیک هوایی پایگاه هوایی “آفِت” اکتبر ۱۹۷۳ با داغتر شدن جریان تنش میان ایالات متحده و روسیه جهان در آستانه نگرانی قرار میگیرد.

در همین هنگام ، مشاهده شیئی بر روی رادار SAC پایگاه را به حالت آماده باش کامل در می آورد.

گروهبان “کن استورچ” مسئول بخشی از عملیات فوق سری نیروی هوایی قوای سه گانه بود.

این هشدار روی کامپیوتر ظاهر شد و در بالای صفحه این کلمات مشاهده شد : آماده باش، آماده باش، آماده باش این یک تمرین نظامی نیست

پنج شئ ناشناخته دیده می شد که از فراز شمال غربی اقیانوس اطلس نزدیک می شدند .

رییس ستاد مشترک ، فکر می کرد که این باید حمله زیردریاییهای روسیه باشه و اونها حتماً در حال پرتاب موشکهای بالستیک هستند.

طبق گفته “استورچ” این اشیاء ناشناس سرتاسر حریم هوایی کانادا را ظرف دو دقیقه پیمودند.سپس این “یو-اف-اوها” مسیر خود را به گونه ای تغییر دادند ، که کاملاً مغایر با قوانین جاری فیزیک بود.

آیا آنطور که برخی از نظریه پردازان تئوری غریبه های باستانی مدعیند ممکن است که این اشیاء ناشناخته ، وسائط نقلیه هوایی فرازمینی باشند که به زمین رسیده بودند؟

هر پنج شئ ناشناخته، از “دریای بِرینگ” به سمت روسیه رفتند.در این زمان “ریچارد نیکسن” رییس جمهور بود. او طی یک مکالمه تلفنی که ما اون رو “تماس خفاش” می خوانیم، با “کرملین” تماس گرفت و به اونها گفت که

“این از طرف ما نیست” آیا ممکن است که هر دو کشور آگاه بوده اند که این فضاپیماهای ناشناخته به دست موجوداتی فرازمینی هدایت میشوند؟

آیا ممکن است که این فضاپیماهای غریبه در واقع مایل به دیده شدند بوده باشند؟

اما، چرا؟ روز بعد “سی آی ای” و ماموران تحقیق پایگاه ، انتشار خبر را مسدود کردند من مجبور به امضای فرم عملیات سری احتمالی شدم این فرم فقط مخصوص همین رویداد بود که من اجازه نداشتم تا حدود ۳۰ سال درباره آن حرفی بزنم.

و دهانم را ببندم که البته همین کار را هم کردم آیا ممکن است رویدادی که موجب دخالت دو قطب قدرت جهانی شد یکی از صدها اتفاق مشابهی باشد که برای این دولتها آشنا بوده اما از مردم پنهان نگاه داشته شده است؟

همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی مدعی آنند؟ آیا این می تواند شاهد دیگری در تاریخ درازمدتِ تلاش فرازمینیها برای تماس و ارتباط برقرار کردن با نوع بشر باشد؟

“لس انجلس” ، کلیفرنیا بیست و پنجم فوریه ۱۹۴۲ در ساعات اولیه بامداد، توده ای آتشین آسمان را روشن کرد.

تصویری که ادعا می‌شود واقعی است.

لس انجلس” ، کلیفرنیا بیست و پنجم فوریه ۱۹۴۲

این همون نبرد معروف “لس انجلس” بود این عکس که در همه جای دنیا منتشر شده ، نورافکنهای ما رو که بر روی این شئ متمرکز شده اند نشون میده.

طبق نقل قول شاهدان عینی این نورافکنها روی یک شئ لوزی مانند متمرکز شده بودند ….

نزدیک به ۲٫۰۰۰ ضد هوایی توپخانه ارتش با هم شلیک میکرد. خودشون می دونستند که هیچ کدام بهش اصابت نمیکرد .

انگار که یک میدان انرژی در اطرافش بود هزارها بار بهشون شلیک کردیم متاسفانه عده ای از هموطنانمون هم جان خودشون رو از دست دادند.اما روز بعد ، هیچ نشانه ای از این فضاپیماها در کار نبود .

آیا اینها فرازمینی بودند؟

همه شواهد، حاکی از وجود نوعی وسیله پرواز غیر زمینی بود طبق قول محققین ، پنج سال بعد در جولای ۱۹۴۷ یک “یو-اف-او” در خارج “رازول” واقع در “نیو مکزیکو” با زمین برخورد کرد .

تکنولوژی موجودات فضایی شواهدی از برخورد فرازمینی در تاریخ ۱۹۴۷

به دنبال این رویداد و مشاهده موارد متعدد دیگر “یو-اف-او ” مردم ، خواستار اطلاعاتی درباره آنچه که در ورای این اشیاء ناشناخته آسمانی نهفته بود شدند .

برخورد دولت، به جای پاسخ به مردم ، یک اعلامیه امنیت ملی بود شش هفته پس از رویداد “رازول” مصوبه امنیت ملی که به دست “هری ترومن” امضا شده بود به شما … به عنوان یک شهروند امریکایی … میگفت که بنا به مصالح امنیتی دولت ناچار به پاسخگویی به این سوال نیست.

مشاهدات و برخوردهای نزدیک ، همچنان ادامه داشت و این میهمانان اسرارآمیز ، بیشتر آشکار می شدند.

اما آیا پیامی در این افزایش برخورد با آنها نهفته بود؟

“واشینگتن دی-سی” نوزدهم جولای ۱۹۵۲ بر فراز آسمان قلب دولت ایالات متحده چندین شئ ناشناخته هوایی، به وسیله رادار فرودگاه ملی واشینگتن و پایگاه هوایی “اندروز” رد یابی شدند.

جتها به هوا بلند شدند تا مقابل اونها بایستند وقتی جتها به محل می رسیدند ، اونها ناپدید می شدند و وقتی جتها فرود می آمدند ، باز پدیدار می شدند این خبر در همه رسانه ها و در همه دنیا مخابره شد.

بنابراین ، دوبار و در دو آخر هفته متوالی این اتفاق رخ داده معنی اون این هست که مردم بیشتر و بیشتری ، شئ مشابهی رو دیده اند .اینها روی قلب واشینگتن در پرواز بودند این در واقع به معنای فرود روی زمین چمن مقابل کاخ سفیده.

بر اساس نظر تئوریسینهای فضانوردان باستانی ، دلیلی وجود داشت که این موجودات غریبه “پایتخت” را برای ایجاد ارتباط انتخاب کرده اند.

ما یک سری مشاهدات “یو-اف-او” داشته ایم که حول کاخ سفید و پایتخت امریکا به وقوع پیوسته.

من فکر می کنم این تلاشی برای ارسال یک پیام سمبلیک و مستقیم بوده تا اعلام کنند که : هی… ما می خواهیم با شما گفتگو کنیم اما اینطور به نظر می رسه که ما پیام رو نگرفتیم.

در روزهای متعاقب مشاهده اشیاء غریبه بر فرا پایتخت دولت ایالات متحده هر نوع اعتراف به تماس فرازمینی را رد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *