جریان اذکار الهی در سرتاسر بدن

زندگی

اذکار الهی

بافت اعصاب پاراسمپاتیک به احساس آرامش ، ریلکس و وانهادگی ناحیه گردن و لگن خاصره در ستون فقرات ارتباط دارد .

با تحریک اعصاب لگن خاصره نه تنها آن ناحیه منقبض می گردد بلکه رشته عصب پاراسمپاتیک بر عصب سمپاتیک تسلط می یابد یعنی سیستم خودکار بدن که قبلا در اختیار ما نبود ، در حالت کنترل در آمده و نیاز به استراحت عمیق ذهن و بدن احساس می شود .

پس سیستم خودکار سمپاتیک ، هر تغییر درون بدن را  بررسی می نماید و با اجرای تمرین انقباض جدار درونی بدن،  تغییر پیدا می کند .

کنترل آگاهانه سیستم اعصاب ، مهمترین وظیفه است . معرفت و راز و رمز این کنترل در لگن خاصره نهفته است .

هنگامیکه این انقباض توسط اذکار الهی صورت می پذیرد ، از پایین ترین بخش بدن یا ستون فقرات یعنی معقد و آلت تناسلی ارتعاشات را به سمت بالا به جریان می اندازد .

 از مرکز اراده (ناف) و مرکز دانایی ( جناق سینه ) عبور داده و به مخارج حروف هدایت می نماید و همین جریان درونی ، سبب همسوتر شدن جریانهای گردابی داخلی بدن به سمت گردن و سر می گردد و جریان مغناطیسی قطب نمای درون بدن یعنی از دهان و بینی و چشم و فرق سر به سمت بالا فوران می کند و در نتیجه همچون فواره ایی عمل می کند . هاله اطراف بدن را تقویت نموده و سوراخها یا آسیب ها و صدماتی که ممکن است در هاله موجود باشد را ترمیم می کند.

همهٔ چیزهای انکارشدنی را انکار کن تا به آنچه انکارنشدنی است نائل شوی. زیرا تا همهٔ سایه‌ها را منکر نشوی، آفتاب را تجربه نخواهی کرد. تا همهٔ خدایان دروغین را رد نکنی، خداوند حقیقی را قبول نخواهی کرد. لااله. هیچ خدایی نیست الا الله. نمی‌توانی بگویی خداپرستم مگر آنکه همهٔ بتهای زندگی ات را شکسته باشی. بت پول، مقام، شهرت، شهوت و حتی بت خانواده، همسر، فرزند، برادر و خواهر. بت دنیا.

قدرت عظیمی در انکار نهفته است و بعضی از روشهای باطنی بر اساس آن عمل می‌کنند. اگر بگویی نیست، دیگر نیست. اگر ببینی نیست دیگر نیست که آن را ببینی. با قدرت لااله می‌توان تغییرات زیادی در زندگی انسان و در درون انسان ایجاد کرد. با قدرت لااله، با نیروی نه، با روش انکار می‌توانید آنچه را که مطلوب نیست از میان ببرید و آنچه را که نمی‌خواهید محو کنید. اگر برخلاف لااله عمل کردی، خدایان دروغین در زندگی تو مثل علف هرز رشد می‌کنند. هر کسی و هر چیزی در زندگی ات به خدایی مبدل شده.

خدایی به نام پول،خدایی به نام همسرت،به نام فرزندت. از آن یکی می‌ترسی آن هم در جای خود برای تو خداست.

زیرا انسان فقط باید از قهر و قدرت خداوند حقیقی بترسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *