جزئیات جدیدی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ مشخص شد – غیر رسمی

سامسونگ گلکسی نوت ۸

سامسونگ گلکسی نوت ۸

سامسونگ گلکسی نوت ۸ بی شک یکی از بهترین محصولات سامسونگ در سال جاری خواهد بود که با تاخیر زیادی عرضه خواهد شد .  با اینفو  همراه باشید تا از مشخصات، تاریخ عرضه و قیمت کلگسی نوت ۸ مطلع شوید.

سامسونگ در سال‌های گذشته همواره به نوعی زمان معرفی و عرضه سری نوت خود را با زمان عرضه آیفون کمپانی اپل تنظیم می کرد و امسال نیز ظاهرا همچنان معرفی و عرضه گلکسی نوت ۸ به زمان معرفی و عرضه آیفون ۸ اپل بستگی دارد. حالا اما گزارش‌های جدید نه تنها از زمان عرضه و معرفی بلکه از مشخصات فنی و قیمت این گوشی هوشمند خبر دارند و با توجه به اعتبار شخص منتشر کننده این اطلاعات، می‌توان تا حدودی به درستی آنها اعتماد کرد.

گلکسی نوت ۸ در نیمه دوم سپتامبر امسال (۲۵ شهریور تا هشتم مهر ماه) معرفی خواهد شد که البته با شایعات منتشر شده در خصوص زمان عرضه این گوشی تناقض دارد. وی به نقل از یک فرد مطلع در شرکت سامسونگ اعلام کرده که گلکسی نوت ۸ گرانترین گوشی هوشمند سامسونگ تا به امروز لقب خواهد گرفت و نسخه آنلاک آن به قیمت ۹۹۹ یورو در اروپا به فروش خواهد رسید که در مقایسه با قیمت ۷۹۹ یورویی گلکسی اس ۸ و ۸۹۹ یورویی گلکسی اس ۸ پلاس قیمت بالایی به نظر می‌رسد.

گلکسی نوت ۸ با صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی، از سری Super AMOLED با نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ عرضه می شود که طبیعتا نسبت به صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس بزرگتر و با توجه به مشخصات سری نوت متفاوت‌تر خواهد بود.

با وجود تمام گزارش‌هایی که تاکنون از مشخصات گلکسی نوت ۸ منتشر شده، گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند سامسونگ با طراحی دوربین اصلی دوگانه خواهد بود که به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و فناوری ضدلرزش OIS مجهز خواهد بود. نحوه قرارگیری دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ افقی بوده و در کنار دوربین، سنسورها، حسگر ضربان قلب و فلش دوربین قرار گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت همچنان در قاب پشتی جای گرفته و ظاهرا هنوز سامسونگ موفق به جای دادن آن زیر صفحه نمایش نشده است و مکان قرارگیری آن فعلا در سمت راست فلش و سنسورهای دوربین است و در طراحی آن فاصله بیشتری از سایر اجزا به نسبت گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در نظر گرفته شده است.

قلب تپنده گلکسی نوت ۸ با Exynos 8895 و یا اسنپ دراگون ۸۳۵ با توجه به بازارفروش خود عرضه خواهد شد و به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ سامسونگ ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که کمتر از ظرفیت باتری گلکسی اس ۸ پلاس است و می‌توان گفت به دلیل میزان جائیست که قلم S Pen در بدنه گلکسی نوت ۸ به خود اختصاص داده است و همچنین سامسونگ قابلتی‌های این قلم هوشمند را باز هم بیشتر کرده و چیزهایی مانند قابلیت ترجمه کامل جمله، تبدیل نرخ‌ ارزهای رایج و همچنین پین کردن یادداشت‌های نوشته شده با قلم به صفحه نمایش always-on را به آن افزوده است. گلکسی نوت ۸ مطابق انتظار در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

برای اطمینان از گزارش بالا باید تا مشخص شدن تاریخ عرضه و مشخصات فنی گلکسی نوت ۸ از سوی سامسونگ صبر کرد.

نظر شما درباره قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت چیست؟ نظر خودتون رو با اینفو در میان بذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *