جمعیت ساکنان مریخ تا سال ۲۰۲۳ افزایش پیدا خواهد کرد

یک شرکت پرتاب فضایی خصوصی قصد دارد تا آوریل ۲۰۲۳ چهار انسان را به مریخمنتقل کرده و آنها را در همان جا اسکان دهد!شرکت «مارس وان» مدعی است که یک گروه چهار نفره از فضانوردان هر دو سال یک بار به کاوشگران روی سیاره سرخ که در حال ساخت سکونت‌گاههایی برای خود هستند، اضافه شده و تا سال ۲۰۳۳ تعداد ۲۰ انسان بر روی مریخ زندگی خواهند کرد.

این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های تامین‌کننده فضایی مستقل مانند اسپیس‌ایکس هستند که اخیرا اولین کپسول خصوصی خود را به سوی ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب کرده و بازگردانده است.این شرکت هلندی توسط جرارد هوفت، برنده نوبل فیزیک و همچنین پل رومر، از سازندگان سریالهای تلویزیونی پشتیبانی می‌شود.

xntlnwqqzqdui22j4uj

مارس وان در نظر دارد که آموزش فضانوردان را از سال آینده آغاز کرده و این برنامه انتخاب و آموزش را به یک رویداد رسانه‌‌ای مانند یک سریال واقع‌نما تبدیل کند.

به گفته این شرکت، این سفر به همه تعلق داشته و به همین دلیل هر گام به سمت آن را با مشارکت همگانی برخواهند داشت. همچنین سازندگان با این کار می‌توانند هزینه مالی پروژه را نیز تامین کنند.

به گفته مارس وان، تمام جهانیان قادر به تماشا و کمک با تصمیم‌گیری در زمان انتخاب ساکنان، پیگیری آموزشهای وسیع و آماده‌سازی برای ماموریت و همچنین مشاهده سکونت آنها در مریخ به محض ورود خواهند بود.این فضانوردان مهاجر به تشریک تجربیات خود با انسانها در زمان ساخت سکونتگاهها، انجام تجربیات و کاوش مریخ خواهند پرداخت.این شرکت از سال ۲۰۱۱ کار بر روی طرح خود را آغاز کرده است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *