حادثه ای که پس از گذشت ۲۰۰ سال هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد

سال ۱۸۰۸، آنچه کشاورزان در یک روستای کوچک در سوئد در آسمان دیدند، حادثه ای که پس از گذشت ۲۰۰ سال هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد

یکی از عجیب ترین حوادث پارانورمال و غیر عادی در سال ۱۸۰۸ یعنی چیزی حدود ۲۰۰ سال پیش در روستایی کوچک بنام بیسکوپسبرگا در سوئد اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که در یک بعدالظهر گرم با آسمانی بدون ابر در حالیکه باد از سمت مغرب می وزید کشاورزان مشغول کار در مزارع شان بودند. بسیاری از آنها در هنگام کار آواز می خواندند یا گرم صحبت بودند که ناگهان همه جا را سکوت فرا گرفت.

همه با تعجب به سمت خورشید خیره شدند زیرا دیدند که خورشید دارد کوچک و گوچک تر می شود.بطوریکه یک نفر می توانست براحتی به آن چشم بدوزد بدون اینکه اذیت شود.آنها که حسابی از این پدیده عجیب متعجب بودند ناگهان با دیدن صحنه دیگری شوک زده شدند. تعداد کثیری از اشیا کروی به رنگ قهوه ای تیره از افق غرب نمودار شدند و بنظر می رسید که مستقیم بسمت خورشید می روند.هر چه که به خورشید نزدیک تر می شدند رنگ شان به تیرگی می گرایید. سپس کمی جهت شان عوض شده و بطرف افق شرقی حرکت نمودند.وقتی داشتند به خورشید نزدیک می شدند سرعت شان کم و وقتی به روی خورشید می رسیدند سرعتشان بسیار زیاد می شد و این در حالی بود که بطور مرتب این گوی ها از افق مغرب بیرون می امدند و در افق مشرق ناپدید می شدند .

تعدادشان از شمارش گذشته بود شاید بالغ بر میلیون ها می شدند. بنابر مستندات آکادمی علوم سوئد از سال ۱۸۰۸ ،تمام این گوی ها دقیقا به یک شکل حرکت می کردند و دقیقا یک کار را انجام می دادند.در بین شاهدان این حادثه فردی محترم بنام کی جی واترمارک منشی آکادمی علوم سوئد بود او در یادداشت هایش نوشته است که یکی از این گوی ها بر زمین افتاده بود و او موفق شد آنرا بررسی کند.او نوشته دقیقا در ابتدا شبیه حباب هایی بود که بچه ها با آب صابون ایجاد می کنند .جنسش مانند تار عنکبوت حالتی پشمالود داشت بسیار نازک و ملایم بود،در همان حالت رنگ عوض می کرد. برای دقیقه ای بر روی زمین بود اما سپس خشک و محو گردید. این گوی های عجیب واقعا چه بوده اند؟ چرا آنها مسیرشان را مرتب عوض می کردند؟ آیا هوشمند بودند؟ چرا خورشید قبل از پدید آمدن شان کوچک شد ؟ این ها سوالاتی هستند که تا کنون کسی نتوانسته جواب درستی به آن بدهد .گفته شده مشابه همین حادثه در سال ۱۵۶۶ در شهر بازل سویس نیز اتفاق افتاده بطوریکه گوی های سیاه رنگ بیشماری در آسمان ظاهر شده و شاهدان گفته بودند که طوری در آسمان حرکت می کردند انگار جنگی در بین آنان در جریان بود. این حوادث عجیب نشان می دهد که یوفوها همیشه شبیه فضاپیماها یا بشقاب پرنده و غیره نمی باشند بلکه دنیای ما آنقدر عجیب است که می توان پدیده های بمراتب عجیب تری را انتظار داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *