خطوط اسرار آمیز نازکا با قدمت چند هزار ساله

nazka-lines (4)

خطوط اسرار آمیز نازکا با قدمت چند هزار ساله ، در دشت های پرو ، چه مفهومی ممکن است داشته باشد ? آیا ساختن این خطوط بدون هواپیما یا سیستم موقعیت یاب ماهواره ای ممکن بوده است ؟

خطوط اسرار آمیز نازکا

بنابر گفته اریک وان دانیکن ، نظریه پرداز بیگانگان باستانی ، آنطور که به نظر می رسد این خطوط با مقیاس عظیمش می بایست از روی یک مدل و با استفاده از یک سیستم طول و عرض ، محاسبه شده و یا بر طبق دستوراتی که به وسیله یک هواپیما داده می شده ساخته شده باشند .

خطوط اسرار آمیز نازکا

هنوز امکان ندارد که به طور حتم گفته شود که آیا « نازاکا » زمانی فرودگاه بوده یا خیر؟ اگر از آهن استفاده می شده حتما از آن خبری نیست زیرا اغلب فلزات در مدت چند سال زنگ زده و از بین خواهند رفت ، ولی سنگ هرگز زنگ نمی زند . در این عقیده چه اشکالی دارد که بگوییم این خطوط برای این کشیده شده بودند که به فرازمینی ها و به زعم آن ها خدایان ، راهنمایی کنند که در چه جایی فرود بیایند و به آن ها اطلاع بدهند که همه چیز بر طبق آنچه دستور داده بودند حاضر شده است .

خطوط اسرار آمیز نازکا

حتما سازندگان این اشکال هندسی، ابداً از ماهیت آن ها خبری نداشتند ولی حتما این را خوب می دانستند که خدایان برای فرود آمدن به چه چیز احتیاج داشته اند.نقش های بزرگی که در اغلب کوهستانهای ( پرو ) یافت میشود بدون شک برای موجودی که در هوا پرواز می کند علائم و نشانه هایی می باشد ، در غیر این صورت این نقش ها چه فایده یا خاصیت دیگری می تواند داشته باشد ؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *