داستان مرموز فدریکو بلینی «ربوده شده توسط بیگانگان»

image

فدریکو بلینی، در سال ۱۹۷۸ در کشور ایتالیا به دنیا آمد ، علائم بسیاری نشان از ربوده شدن وی توسط بیگانگان را می دهد. داستان او یکی از جالب ترین و رمز و رازترین اخبار روز گذشته «۳ ژانویه» در ایتالیا بود، در یک گفتگو ۱۰ دقیقه ای و حساس، ادعا می شود وی برای سالهای زیادی رو به جلو حرکت کرده است.

کار سابق و هویت اصلی وی بدرستی معلوم نیست ، وی در یک خانواده بورژوا و پیانویست متولد شد وی آهنگسازی را در کنسرواتوار فلورانس یاد گرفت ، او با روابط عمومی و نمایشگاه ها سروکار داشته است. اکنون وی در یک مرکز مشاور روان درمانی در حال معالجه می باشد.

«مارک بری ، دکتر وی می گوید : «وی در خانه خود و بر تخت در حال استراحت بوده و توسط یک شخص درنده و شبیه به انسان ربوده می شود.

مارک بری به همراه Corrado Malanga با انجام دادن آزمایش های متعدد و خواب های مغناطیسی بر روی فدریکو برای یادآوری خاطرات گذشته وی اقدام می نمایند که به نتایج معقولی نیز دست می یابند که در آخرین آزمایشهای انجام گرفته بر روی وی یعنی هیپنوتیزم تحت پسرفت که بر روی فدریکو انجام گرفت ، در واقع کاملا به نتیجه مشکوک می رسد، و آن تهدید بیگانیگان که به فدریکو گفته اند، «ما همه شما را خواهیم کشت».

کارشناسان می گویند که دلیل روبوده شدن وی توسط بیگانگان بسیار ساده است، بیگانگان او را ربوده اند زیرا آنها می خواهند به وسیله انرژی ما، با هدف ایجاد ترکیب نژاد بیگانه، که می تواند جایگزین ما شود اتکا کنند.

پی نوشت: در رابطه با شیوه برگشت وی هیچ دیدگاهی وجود ندارد یعنی وی از رختخواب خود ربوده و در طی چند ساعت برگشته و او مشکل روحی روانی را بعد از روبوده شدن پیدا می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *