دانش موجودات فضایی – ساخت بناهای تاریخی غول پیکر چگونه میسر بوده است

باستانی

تیوتیهوکان

تیوتیوکان – هرم خورشید و راز وجود ان خقیقت موجودات فضایی

نقل قل از نوشته پیشین”

کمربند غبارهای سیاره ای هم شامل این ساختار میشه ، شما در منظومه خورشیدی خود ما خورشید رو در مرکز می بینید و بعد به ترتیب مرکوری (تیر) ونوس و مارس(مریخ) هستند.

بین مریخ (مارس) و ژوپیتر کمربند غبار سیاره ای قرار گرفته بعد از آن هم اورانوس نپتون و پلوتو و بقیه اما سازنده های این بناها نباید از اینها با خبر بوده باشند .

دانش موجودات فضایی و انتقال ان به ساکنین زمین

این که دانش موجودات فضایی تا چه حد است؟ قطعا اگر خوب فکر کنیم موجوداتی اگر حقیقی باشند توانایی انتقال خود از سیاره های فراخورشیدی را داشته اند و صاحب چنین فناوری باشند ایا می توان گفت ان ها موجودات بی دانش هستند قطعا پاسخ خیر خواهد بود .

واقعیت این است که اگر به درستی شواهد و مدارک موجود از ردپای این موجودات برسی کنیم می بینیم که نتها دانش موجودات فضایی بسیار بالاست بلکه توانمندی های خود را به نسل بشر منقل کرده است.

داستان های مانند کاچینا که اشاره موجودات هست که مردمان فقیر و گرسنه کمک کرده اند و به انها اموزش به دست اوردن باران را یاد دادند .

ویا در منطقه ۵۱ ارتباط این موجودات را می توانیم پیدا کنیم که به ارتش ایالات متحده کمک فراوانی کرده اند و نیروی هوایی و زمینی امریکا را دگرگون ساختن پس به عقیده من دانش موجودات فضایی بسیار پیشرفته و منتقل شده بوده .

برسی دانش بینظیر گذشتگان

این دانش را از کجا آورده اند؟ شما وقتی به خود اهرام توجه می کنید ، می بینید که در یک فرم به خصوص هندسی هستند در حقیقت، موقعیت بسیاری از این اهرام همچنین میتونند به شکل الگوهای هندسی در روی زمین پیاده بشن.

ناچارید با خودتون فکر کنید که هر کسی که راهنمای چنین شبکه اهرام دقیقی بوده باید واجد فرهنگ بسیار پیشرفته ای بوده باشه و یا اصلاً فرازمینی بوده اینها ساختارهای بسیار عجیبی هستند.

و اگر فقط بهشون نگاه کنید، تنها می تونید بگید : چطور اینها رو با ابزار اولیه ساخته اند؟ البته اگر اصلاً ابزاری در اختیارشان بوده باشه !!!

من فکر می کنم یکی از این دو نظریه در این سیاره اتفاق افتاده : یا اینکه عمر زمین خیلی بیشتر از این حرفهاست و حیات بسیار پیشتر از اینها در زمین به وجود آمده .

و زندگی بشر هم میلیونها سال پیش از اینکه ما فکرش را بکنیم، شکل گرفته بوده ،و یا اینکه یک کمک فرازمینی در کار بوده .

ایا می توان بابرسی شواهد به جامانده از اثار سنگی پی به موجودات فضایی برد؟

اینطور به نظر می رسه که ما بناهایی سنگی و اطلاعاتی در سراسر فرهنگهای دنیا در اختیار داریم که ظاهراً ریشه در منبع خارجی (فرا زمینی ) مشابهی دارند.

اینها به هزاران سال پیش بر میگردند مثلاً صنایع دستی رو در هر جایی داریم ،مثلاً در ارمنستان یافته هایی وجود داره که به نظر شبیه غریبه های خاکستریست .

در سومر ، یا همین عراق امروزی ، ما مجسمه های کوچکی رو پیدا کرده ایم که شکل غریبه های خاکستری(آدم فضایی) هستند شواهدی که ما در اختیار داریم نشان می ده که “خاکستریها” وجود دارند.

آیا کشف سیارات دور دست ،با احتمالِ داشتنِ ساکنینی در آنها می تواند به شواهد وجود “غریبه های خاکستری” در زمان حاضر و یا در دوران گذشته اعتبار ببخشد؟

همانگونه که نظریه پردازان فضانوردان باستانی هم به آن معتقدند؟ شاید بتوان شواهد بیشتری را در حکاکی سنگهای باستانی از موجودی عجیب ،موسوم به “رپتیلیَن” یافت …چیچن ایتزا”، مکزیک” …ویجِیاآناگارا”، هندوستان” و “شهر متروکه” در چین در سراسر دنیای باستان ، اهرام و معابدی وجود دارند.

که اهدا شده به کسانیست که مردم باستان ، آنها را “خدایان آسمانی” می خوانده اند.اما آیا ممکن است همانطور که برخی از نظریه پردازان فضانوردان باستانی به آن معتقدند

این به اصطلاح “خدایان آسمانی”، در حقیقت فرم دیگری از “غریبه های خاکستری” موسوم به “رپتیلیَن” باشند؟ در سرتاسر آمریکای مرکزی و جنوبی مردم یک مار بالدار رو می پرستند.

خدایان اسمانی یا یوفوها کدام یک را بومیان امریکایی می پرستند

ولی موضوع جالبتر هم می شه چون اونطرف دنیا در هند باستان هم ما حکایاتی رو درباره مار پرنده می شنویم اونها کاملاً میدونستند که مار پرواز نمیکنه اما هر چه که بوده، اونها یک چیزی رو در آسمان و در حال پرواز دیده اند .

که بهترین شکل توصیفش، یک مار بالدار بوده هر زمان که با جانورانی برخورد می کنیم ، به قلمرو حیوانات توجه می کنیم تا تشابهات اونها رو با آنچه که می بینیم ، بفهمیم .

و آنچه که از این موضوع میشه دریافت، این هست که این جانوران شبیه ما هستند اما یک تصویر کپی شده ای هم دارند و حالا وقتی ما در حال بررسی موجوداتی در حکایات “یو-اف او“های مدرن هستیم.

خصوصاً در رابطه با “خاکستریها ” آنچه که داریم اختلاط نسل بین “خاکستریها” و خزنده هاست برخی از محققین معتقدند که پیش از پدیدار شدن پستانداران “شاید “غریبه های خاکستری خزندگان را به عنوان فرم حیات حاکم بر زمین مد نظر داشته اند برای روزی که بتوانند از نسل آنها بهره مند شوند.

در اینصورت آیا ممکن است که “خاکستریها” ژنهای خود را با “دی-ان-ای” خزندگان مخلوط کرده و خزندگان دورگه ای را برای مدتی در همزیستی با اولین شبه انسانهای زمینی تولید نموده باشند؟

برسی معبد ناگا و اسرار نهفته در ان

معبد ناگا

معبد ناگا

در هند باستان ،”ناگا” رو داریم موجودی نیمه انسان، نیمه مار نقل شده که مخلوقی از “خدای ویشنو یا کریشنا” بوده اما این خدایان که بوده اند؟ بر اساس نظریه غریبه های باستانی ، این خدایان هیچ چیزی نبودند به جز همان محصولات ژنتیکی فرازمینیها .

“شتی ها”، زیرمجموعه جالبی از سنتهای “هوپی” هستند . اونها هم طبیعتی خزنده دارند چون موجوداتی هستند که بیشتر مایلند زیر زمین زندگی کنند.

حالا وقتی این موضوع رو با حکایات “یو-اف –او ” مقایسه می کنیم، اغلب می بینیم یا میشنویم که بعضی از این خدایان ترجیحاً زیر زمین زندگی میکردند یا قرارگاههای زیرزمینی داشته اند .

گزارشهای متعددی در امریکای جنوبی دیده میشه حتی در آسیا ، در چین هم ما همین موارد رو می بینیم خزندگان و شاهانی که با سمبل “اژدها” توصیف شده اند .

بنابراین باید یک نوع تاثیر جهانی بوده باشه که از یک منبع خزنده شکل گرفته ما در چین باستان، چهار پادشاه “اژدها” داریم .و اینها هم خدایان دریا هستند.

و گفته شده که اینها قصری بلورین در کفِ اقیانوس دارند اما به لحاظ اسطوره ای کسی نتونسته به واقع اون رو ببینه به نوعی این موجودات غریب ، با چینیهای باستان در ارتباط بوده اند و از همین رو هم در افسانه های چینی باقی مونده اند اینها نه فقط ویژگیهای خزنده ها رو داشته اند بلکه ظاهراً می تونسته اند شکل خودشون رو هم تغییر بدهند.

و می تونسته اند به فرم یک بدن دیگری هم تغییر پیدا کنند شبیه انسان بشن … خارجی در مقابل انسان .

درک بسیاری ازاین روایات سخته اما در طول زمان گزارشهایی درباره این موجودات خزنده دیده می شه که میگه اونها به شکل خارق العاده ای حتی قادر به تغییر شکل هم بوده اند.

تحقیقات نشان داده شده ایا نشان از این دارد که موجودات بیگانه تغییرات ژنتیکی و موجودی جهش یافته را به وجود اورد ه اند.
دانش موجودات فضایی اثار به جا مانده زندگی فرازمینی این منطقه جهان ما چقدر پیچیده بوده است
ممکن است خزندگان با شبه انسانها برای حاکم شدن بر زمین جنگیده باشند ….. که نتیجه آن هم خلق موجودات دورگه … و وادار کردن نجات یافتگان ، به رفتن به اعماق زمین بوده است .

به طور واضح ، شواهدی وجود داره که بشر باستان شاهد چیزهایی بوده حالا چه ملاقات با فرازمینیها بوده ، یا اینکه ملاقات با موجوداتی بوده که زیر زمین زندگی می کرده اند .

ما هیچ نمیدونیم.

اما موارد کاملاً روشنی از نوعی خزنده شبه انسان پیشرفته وجود داره که تمدنهای ما رو تحت تاثیر خودش قرار داده آیا ممکن است که چنین افسانه ها و ترسیماتی از خزندگان مارگونه و اژدها ،روش بشر اولیه برای ثبت برخورد با موجودات دورگه فوق طبیعی بوده باشد.

ایا به وسیله خاکستریهای خارجی به وجود آمده اند؟

همانگونه که برخی از نظریه پردازان فضانوردان باستانی هم به آن معتقدند؟ شاید شواهد، حتی به ما نشان دهد که ما در ارتباطی بسیار نزدیکتر از آنچیزی هستیم که تصورش را می کنیم.

واشینگتن دی.سی انستیتوی ملی سلامت اینجا در ۱۹۹۰ دانشمندان ، پروژه ژن انسان را آغاز کردند تا تمامی ژنهای بدن انسان را شناسایی نموده و در یابند که “دی-ان-ای” ما از چه به وجود آمده است.

این یافته های علمی، می تواند به ما کمک کنند تا تکامل بشر را دستکاری نماییم و نسل بشر را بهبود ببخشیم اما آیا ممکن است که در هنگامی که ما استاد تکامل انسان شدیم بالاخره حقیقت اصلی غریبه های “خاکستری” را بفهمیم؟

وقتی شما به فیزیولوژی آنچه که ما اون رو …به عنوان “خاکستریها” می شناسیم دقت می کنید که سری بزرگ و چشمهای بسیار بزرگ و بدنی لاغر دارند ممکنه از خودتون بپرسید که آیا این موضوع هیچ مفهومی در زمینه تکامل داره؟

جواب این سوال منفیست اما آیا میشه گفت که این موجودات مهندسی بیولوژیکی شده بودند؟

و جواب این سوال مثبته این همون چیزیه که من فکر میکنم این “خاکستریها” به بهترین وجه منطقی بوده اند من فکر می کنم که فرازمینیها در این سیاره ، یک موجودی رو پیدا کرده اند که می تونستند کد ژنتیکی این موجود رو تغییر بدهند.

و این به اونها این فرصت رو داده تا در عمر و ایمنی موجوداتشون دخالت کنند ما محصول چنین دخالتی هستیم.

در واقع ما حاملان ژنتیکی هستیم این یکی از دلایلی هست که اونها هنوز هم ما رو می دزدند این تنظیم کد ژنتیکی ،هنوز هم در جریانه “خاکستریها” برادران فضایی ما هستند

و من فکر نمیکنم که لزوماً هم بد جنس باشند ما خط پایان یک مفهوم هستیم .

آیا ممکنه که فضایی ها با نسل انسان تداخل کرده باشند؟

برای اینکار دو اتفاق باید بیفته یکی اینکه فرم حیاتی باید وجود داشته باشه که اساس تولدی مثل ما رو داشته باشه چون به لحاظ شیمیایی باید بتونه عمل کنه.

دومین چیزی که لازمه همان ساختار ژنتیکی مشابه هست بنابراین می تونید تصور کنید که اگر یک سیاره دیگری وجود داشته که در حد معقولی وضعیت مشابهی رو داشته تا بتونه حیات کربنی تولید کنه.

نتیجه این خواهد بود که میشه موجودی مثل ما تولید بشه .

و اگر به اندازه کافی به ما نزدیک باشند البته می تونند با انسان زمینی تبادل نسل داشته باشند.

چرا باید موجودات دورگه ای رو تولید کرده باشند؟

آیا اتفاقی قراره روی زمین بیفته که وضعیت ژنتیکی ما ممکنه نتونه اون رو تحمل کنه و قادر به نجات نباشه؟ آیا نوعی فعالیت کیهانیست؟ یا چیزی که اونها میخواستند ما رو اصلاح نژاد کنند تا بتونیم نجات پیدا کنیم؟

آیا این به نفع ماست؟ یا اونها این کار رو به خاطر نیاز خودشون به عنوان خارجی ، انجام میدن؟ اگر “غریبه های خاکستری” با انسان تبادل نسل داشته اند .

آیا ممکن است که زیست شناسی آنها و ظاهرشان بازتابی از دگرگونی پیشرفته تر آنها به عنوان موجود بوده باشد؟ در اینصورت ، آیا ممکن است که آنها شمایلی از انسان آینده را ایجاد کرده باشند؟

،با اینکه “خاکستریها” ظاهراً خیلی با ما فرق دارند مثلاً سرِ بزرگی دارند و بدن کوچکتری دارند و چشمهای بزرگ سیاه دارند اما در زمینه تکامل ،شما به دست احتیاح دارید …به انگشتها و شصت احتیاج دارید .

شما احتیاج به چشم دارید احتیاج به گوش دارید، احتیاج به دهان دارید . نیاز دارید که بتونید ارتباط برقرار کنید لازمه که شما بتونید به فرم پیشرفته تمدن برسید وقتی که شما یک نسل سوپر پیشرفته هستید واقعاً نیازی به عضله های بزرگ ندارید.

نیازی به اورگانهای جنسی هم ندارید اگر که به صورت ژنتیکی و زیست شناسی و عصبی بیشتر مهندسی شده باشید تا آنچه را که خاکستریها روی اون بیشتر متمرکزند داشته باشید.

مثلاً یک سر بسیار بزرگ ، مغز بسیار بزرگی رو در خودش جا میده یعنی بهترین دارایی اونها این همون مغز اونهاست که بهشون اجازه می ده ظرفیت شناخت داشته باشند .

شاید بسیار فراتر از آنچه که ما میتونیم داشته باشیم .

برسی تله پاتی موجودات فضایی

این مغزیست که می تونه به اونها توانایی تله پاتی بده که پدیده ای فراتر از توانایی بشریست . من معتقدم که ما شبیه اونها ساخته شده ایم ،اما خیلی ممکنه که “ای-تی”هایی که شبیه ما هستند.

یا بهتره بگیم: ما شبیه اونها هستیم ، به اینجا اومده اند و یک دخالتهای ژنتیکی انجام داده اند و موجود این سیاره رو اصلاح کرده و یک “نر و ماده جدید” تولید کرده اند و اون رو هم به انسان مدرن تبدیل کرده اند.

و بعدش هم به هر دلیلی از اینجا رفته اند یک حلقه گمشده ای در کاره این حلقه گمشده، همون “ای-تی”ها هستند .اونها کُد ژنتیکی ما رو هزارها سال پیش تغییر داده اند و در خلال این روند تکامل شما انسان رو می بینید که به اونجا می رسه که میتونه به فضا بره این روند تکاملی ما، نتیجه مستقیم دستکاری “ای- تی”هاست.

ولی آیا موجودی غریبه، همچون خاکستریها میتواند به واقع از ستاره هایی بیش از صدها و شاید هزاران سال نوری دورتر به زمین آمده باشد؟

یا اینکه این “خاکستریها” همان مسافران زمان ،از آینده خودِ ما هستند؟ همانگونه که نظریه پردازان فضانوردان باستانی هم به آن معتقدند؟ من فکر می کنم آنچه که امروز مطرحه یک تغییر اساسی در تصورات قرن بیستم و قرن بیست و یکم هست.

غریبه های خاکستری در واقع موجوداتی از آینده هستند که در زمان به گذشته خودشون سفر می کنند.
که به این فرم عجیب بی موی خاکستری با چشمهایی شبیه حشرات تبدیل شده اند. من شک دارم که اینها درون از بُعد ما باشند من این رو میگم ، چون شواهدی هست که مبین اون هست که این موجودات با تکنولوژی خودشون قادر به خم کردن فضا و زمان هستند.

ما وقتی درباره موجودات درون بُعدی صحبت می کنیم ، من فکر می کنم آنچه که امروز در تاریخ گذشته و در آینده پیدا می کنیم ، همه یکی هست .

و این موضوع هم دلیل اونکه چرا اینهمه پدیده در رابطه با اینها اتفاق می افته رو توضیح میده بنابراین بسیار محتمل هست که اونها ز آینده ای دور به اینجا آمده باشند .

آیا ما هرگز به حقیقت “خاکستریها” دست خواهیم یافت؟
راز منشاء اسرارآمیز آنها چیست؟

و چرا….اگر آنها وجود دارند ظاهراً اینهمه به دنیای ما علاقمندند؟ آیا آنها به منظور شناختن ما اینجا هستند؟ آیا برای ارتباط برقرار کردن با ما آمده اند؟ ،یا اینکه دلیل واقعی حضور آنها هشدار به ما درباره آینده ماست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *