دانلود جدیدترین فیلم های اکشن

فیلم

فیلم

ژانر اکشن را میتوان سینمای پر از حادثه و برخورد دانست، شلوغی است که باعث می شود فیلم های اکشن پر سروصدا تر و به چشم تر بنظر آیند. حجم بسیاری از میزان تولید فیلم و سریال های سالانه در جهان را ژانر اکشن در برمیگیرد که البته مخاطب آن نیز وجود دارد، بنظر می رسد با پیشرفت در تجهیزات جنگی فیلم های اکشن بیشتری تولید می شود. برای دیدن لیست فیلم های اکشن جدید کلیک کنید.

فیلم های اکشن جدید

  • پروژه آدام
فیلم

فیلم

پروژه آدام (Adam Project) یک فیلم علمی تخیلی و اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی شاون لوی با بازی رایان رینولدز، مارک رافلو، جنیفر گارنر، واکر اسکوبل، کاترین کینر، و زوئی سالدانیا است. آدام (با بازی رایان رینولدز) در جریان سرقت یه هواپیمای جت در سال ۲۰۵۰، مورد تعقیب قرار می‌گیرد و در تلاش برای فرار، مختصات زمانی را اشتباه ثبت کرده و به زمان گذشته سال ۲۰۲۲ بازمی‌گردد. در این سال، آدام با خودش که نوجوانی ۱۲ ساله است دیدار می‌ کند. پس از آن، هر دو آدام به سال ۲۰۱۸ سفر میکنند تا مانع تحقیقات پدرشان در مورد سفر در زمان بشوند. این پروژه، در ابتدا یک داستان خام و بی جهش بود که توسط تی. اس نولین نوشته شده‌ است، در ابتدا با نام Our Adam Is Adam در اکتبر ۲۰۱۲ اعلام شد. کمپانی پارامونت پیکچرز علاقه‌مند به خرید این فیلم شد و آن را تولید نمود. ۴۸ منتقد سینما، امتیاز ۵۵ از ۱۰۰ را به این اثر داده اند که متوسط محسوب می گردد.

دانلود فیلم پروژه آدام

  • تولد یک قهرمان
فیلم

فیلم

ذاتا قهرمان یا تولد یک قهرمان (Born a Champion) یک فیلم اکشن، ورزشی و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی الکس راناریولو است که توسط کمپانی ESX Entertainment منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز الکس راناریولو و سین پاتریک فلانری برعهده داشته و بازیگرانی چون کاترینا بودن، شان پاتریک فلانری، دنیس کواید، کاری گراهام، موریس کامپت، رنو ویلسون، پائول جی السی در آن بازی کرده اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۱ در آمریکا منتشر شد. داستان فیلم در مورد پسر جوانی به نام میکی کلی است که یکی از اولین آمریکایی‌های دارنده کمربند مشکی در رشته جوجیتسوی برزیلی به حساب می آید. اما میکی برای ورود به مسابقات MMA غیرقانونی، به تمام چیزهایی که دوست دارد پشت کرده است.

دانلود Born a Champion

  • کینگزمن
فیلم

فیلم

فیلم سینمایی کینگزمن یا حامی پادشاه (The King’s Man) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای انگلستان و آمریکا به کارگردانی متیو وان است که توسط سه کمپانی ۲۰th Century Studios و Marv Films و Marv Studios تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متیو وان و کارل گاجدوسک به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون رالف فاینز، دانیل برول، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون، تام هولندر، جایمن هانسو، استنلی توچی در این فیلم هنرنمایی می کنند. این فیلم که با الهام از کتاب کمیک The Secret Service نوشته مارک میلار و دیو گیبونز ساخته شده و سومین قسمت از مجموعه فیلم‌ های کینگزمن محسوب میشود، اولین بار در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی توسط ۲۰th Century Studios در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران میشود؛ این فیلم پیش درآمدی برای دو فیلم Kingsman: The Secret Service محصول سال ۲۰۱۴ و Kingsman: The Golden Circle محصول سال ۲۰۱۷ محسوب میشود؛ فیلم کینگزمن ابتدا قرار بود در نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران شود اما به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا تاریخ اکران آن تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

دانلود فیلم کینگزمن ۳

۴-گناهکار

 

فیلم سینمایی گناهکار یا مجرم (The Guilty) یک فیلم جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی آنتوان فوکوآ است که توسط سه کمپانی‌ Amet Entertainment و Bold Films و Endeavor Content تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز امیل نیگارد آلبرتسن، گوستاو مولر و نیک پیزولاتو به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و ستارگانی چون جیک جیلنهال، ایثن هاک، پل دینو، رایلی کیئو، پیتر سارسگارد، بیل بر، بو کنپ، ادی پترسون، دیوید کاستاندا، کریستینا ویدال، آدریان مارتینز در این اثر ایفای نقش می کنند؛ همچنین فیلم گناهکار که بازسازی یک فیلم دانمارکی به همین نام محصول سال ۲۰۱۸ محسوب میشود. در مورد یک افسر پلیس به نام جو بایلور (با بازی جیک جیلنهال) میباشد که پس از تنزل مقام به مرکز پاسخگوی تلفنی ۹۱۱ منتقل شده است؛ زمانی که جو یک تماس اضطراری از طرف زنی که ربوده شده است دریافت میکند، تلاش میکند تا هر طور شده او را نجات دهد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *