درد پاشنه: تمرین برای رفع درد پاشنه

قدم زدن، دویدن و پریدن باعث فشار زیادی روی پاها می شود. اگر چه پاها می توانند نیروی زیادی را تحمل کنند، فشار می تواند باعث درد و درد پاشنه شود.

به گفته آکادمی آمریکایی جراحان ارتوپدی، در حال اجرا حدود ۳ برابر وزن یک فرد تاثیر می گذارد.

درد پاشنه به علت چند دلیل متفاوت رخ می دهد، اما یکی از شایع ترین علل فاسیایت پاستار است.

مطالب این مقاله:

علل فاسیایت پوسیدگی
تمرینات و فاسیایت پاستور
علائم فاسیایت پاستار
درمان فاسیایت پاستار
جلوگیری از فاسیایت پاستور
علل فاسیایت پاستور
یک ورزشکار پاشنه دردناک خود را بررسی می کند.
Fasciitis پایدار التهاب رباط است که زیر پاهایش قرار دارد.

فستیوال پاستور یک رباط است که زیر پاهایش قرار دارد. این استخوان های پاشنه را به جلو پاها متصل می کند. فستیوال پاستور همچنین از قوس پشتیبانی می کند.

فاشیا معمولا به عنوان یک جذب شوک عمل می کند، اما استرس تکراری به پاشنه می تواند منجر به اشک های کوچک در بافت شود. التهاب در اثر آسیب بافتی ایجاد می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، وضعیت فاسیایت پاستار نامیده می شود.

چند علت مختلف فاسیایت پاستار وجود دارد. رباط ها می توانند به علت نیروی مکرر از فعالیت های تاثیر گذار و ورزش که شامل پریدن زیاد می شوند، ملتهب شوند. پاشنه بلند نیز ممکن است باعث افزایش استرس در فاسیا شود.

داشتن یک شغل که نیاز به ایستادن یا پیاده روی زیادی دارد، فرصت شغلی برای توسعه وضعیت را افزایش می دهد. افراد مبتلا به مسمومیت نیز ممکن است احتمال بیشتری برای ایجاد فاسیایت پاستار ایجاد کنند. پاها صاف می تواند باعث ایجاد توزیع نامنظم وزن در هنگام پیاده روی شود، که فشار و فشار بیشتری را روی فاسیا ایجاد می کند.

تمرینات و فاسیایت پاستور

بعضی از دونده ها پاشنه های خود را کشیدند
برخی از امتداد می توانند درد پاشنه را کاهش داده و در مقابل فاسیایت پاستور محافظت کنند.
فاسیایت پایدار می تواند روال تمرین را مختل کند. ادامه فعالیت های خاص می تواند درد پاشنه را بدتر کند. اما نشستن به آرامی و بدون ورزش ناسالم است.

در هنگام برخورد با فاسیایت پاستور ممکن است هنوز هم کار کند. کلید این است که اجتناب از فعالیت هایی که نیروی زیادی را روی پاشنه قرار می دهند.

مردم باید فعالیت هایی را انجام دهند که معمولا تحت تاثیر قرار نمی گیرند، مانند قایقرانی، شنا و بلند کردن وزن.

کشش برای فاسیایت پاستار

با توجه به آکادمی آمریکایی جراحان ارتوپدی، برخی از امراض ممکن است به کاهش درد پاشنه و جلوگیری از پوسیدگی فاشیسیت از reoccurring کمک کند.

افرادی که صبح روز بعد از درد فاسیات پوسیدگی می کنند، ممکن است بخواهند تا زمانی که از خواب بیدار می شوند، امتداد پیدا کنند.

در انتهای تخت یا صندلی در یک موقعیت متقابل قرار دهید. پای آسیب دیده را روی زانو پای دیگر قرار دهید. با یک دست و پا را با دست دیگر، پاشنه پا دردناک را بشکنید. به آرامی روی انگشتان پا بریزید و در همان حال پاشنه بلند کنید. خم شدن انگشتان پا به فاشیا گسترش می یابد. خم شدن مچ پا تاندون آشیل را گسترش می دهد که ممکن است به کاهش درد کمک کند. کشش را برای حدود ۱۰ ثانیه نگه دارید. پا را آرام کنید و ۱۰ تا ۲۰ بار تکرار کنید. اگر هر دو پا تحت تأثیر قرار گیرند، روی پای دیگر تکرار کنید.

نشستن در صندلی، پای راست را بیرون بکشید و در مفصل مچ پا قرار بگیرید. این تمرین، فشاری و عضله گوساله را گسترش می دهد. تکرار ۱۰ بار در هر پا.

دست ها را بر روی یک دیوار قرار دهید، پای عقب را مستقیما نگه دارید و پاشنه پایین. باسن را به سمت دیوار بکشید تا کشش در پشت پای خود احساس شود. ۱۰ ثانیه نگه دارید و چندین بار تکرار کنید. اگر پاشنه پاشنه ی پائین درد داشته باشد، کشش را روی آن پای تکرار کنید.

علائم فاسیایت پاستار

شایع ترین علامت فاسیایت پاستار درد در پاشنه است. بعضی افراد نیز در آرام پا احساس درد می کنند.

معمولا درد شروع به خفیف می کند و اغلب اولین چیزی که در صبح هنگام از خواب بیدار می شود احساس می شود. درد پس از نشستن برای مدت طولانی تمایل دارد. گرچه ممکن است متفاوت باشد، ناراحتی اغلب بعد از قدم زدن در بعضی موارد کاهش می یابد.

برخی از افراد هنگام صعود از پله ها درد می کنند. مشارکت در فعالیت های شدید، مانند در حال اجرا، همچنین ممکن است باعث درد شود.

درد فاسیایت پوسیدگی می تواند مدت زیادی طول بکشد، و عوارض می تواند رشد کند. با توجه به ادامه التهاب فاسیا، بافت اسکار ایجاد می شود. وقتی که بافت بافت اسکار ایجاد می شود، شرایط سخت تر و درد می تواند ادامه یابد.

فاسithitis پایدار همچنین می تواند به درد در جاهای دیگر بدن منجر شود. به عنوان مثال، زمانی که کسی درد پاشنه دارد، آنها ممکن است بدون اینکه متوجه شوند، راه خود را تغییر دهند. به علت تغییر جنبه های بدن، مشکلات زانو، لگن و عقب ایجاد می شود.

درمان فاسیایت پاستار

درمان های خود مراقبت می تواند به کاهش درد و التهاب مرتبط با فاسیایت پاستار کمک کند. در بعضی موارد، درمان خانگی ممکن است همه چیزهایی باشد که برای کاهش درد مرتبط با این بیماری مورد نیاز است. افراد مبتلا به فاسیایت پوسیدگی می توانند بعضی از درمان های خود مراقبتی را در نظر بگیرند:

گزینه های درمان خانه

فرد بسته یخ را به پاشنه می کشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *