دروازه ستارگان عراق

Stargate در عراق

آمریکا بخاطر فن آوری استارگیت به عراق حمله کرد .

جنگ عراق برای دستیابی به فن آوری دروازۀ ستاره گان عراق بود. در یکی از معابد زیگورات یک دروازۀ ستاره ای وجود دارد که توسط آنوناکی از زمان سومریان در آنجا باقی مانده است. این دروازۀ ستاره ای یک کرم چاله است که امکان سفر فوری در فضا-زمان را فراهم می کند.

“در دهۀ ۱۹۲۰ دروازۀ ستارگان عراق ، در  کشف شد. این استار گیت در طول جنگ عراق توسط منطقۀ سبز” احاطه شده بود و تمام هدف جنگ بود. سلاح های کشتار جمعی (WMD) بهانه ای برای حملۀ امریکا و متحدینش به عراق بود.

سربازان امریکایی در کنار زیگورات 

 داشتن کنترل دروازۀ ستارگان هدف دولت بوش و همچنین آلمان نازی بود.

منطقۀ بین‌المللی (که قبلاً به عنوان منطقه سبز شناخته می‌شد) منطقه دیپلماتیک/دولتی به شدت محافظت شده از خیابان‌های بسته و مسدود شده در مرکز بغداد است که مقامات اشغالگر ایالات متحده در آن زندگی و کار می‌کنند.

منطقۀ سبز در مرکز شهر شامل کاخ های اصلی رئیس جمهور سابق عراق ، صدام حسین است که دروازۀ ستارگان در زیرزمین کاخ اصلی قرار دارد. این منطقه دارای مقام حاکم غیرنظامی است که توسط آمریکایی ها و بریتانیایی ها اداره می شود و دفاتر شرکت های مشاوره بزرگ ایالات متحده است.

در نزدیکی ناصریۀ عراق، یکی دیگر از دروازه های ستاره ای باستانی سومری است که در یک زیگورات باستانی پنهان شده است. پس از کشف آن در دهۀ ۱۹۲۰، نازی ها منابع زیادی را صرف مطالعه آن در طول جنگ جهانی دوم کردند.

برخی همچنین بر این باورند که صدام حسین دروازۀ ستارگان را به غاری در زیر کاخ خود در بغداد منتقل کرد و دلیل واقعی جنگ عراق در سال ۲۰۰۳ این بود که ارتش آمریکا برای اهداف خود دروازه ستاره را تصرف کرد. این کاخ اکنون در مرکز “منطقه سبز” آمریکایی در بغداد اشغال شده است.

این مقاله به نقل از دکتر مایکل سالا می‌گوید:

 «اساساً افراد بیشتری می‌گویند که در این برنامه‌های طبقه‌بندی‌شده شرکت کرده‌اند، جایی که این فناوری‌ها به طور منظم استفاده می‌شوند و در سرتاسر سیاره یافت می‌شوند. عراق تنها جایی است که آنها پیدا شده اند. آنها همچنین در مکان هایی مانند ایران و سوریه قرار دارند، به همین دلیل است که آمریکا فشار می آورد تا به ایران برود و در جنگ داخلی سوریه مداخله کند. همه اینها در آنچه که منجر به درگیری بین المللی می شود بسیار مهم است.

موزه های بغداد هوشمندانه در طول تهاجم غارت شدند، آنها غنی از آثار باستانی و اطلاعات مربوط به بابلی ها و نشان دهنده تماس با نهادهای فرازمینی بودند.

این منطقه در طول تاریخ همواره تحت تأثیر تنش ها و شهوت برای تملک بوده است که از زمانی که به عنوان مبارزه با کافرها در حال حاضر در زمان جنگ های صلیبی مبدل شده بودند، فراتر از میادین نفتی می رود و نازی ها در این مکان ها به دنبال جام قدرت بودند.

در مصاحبه با آرون مک‌کالوم (Aaron McCollum)، او شجاعانه یا دیوانه‌ وار اذعان می‌کند که برای پروژه‌های مخفی یا سیاه که توسط نخبگان/دولت‌های جهان اداره می‌شوند، کار کرده است.

 او گفت : من بخشی از تیمی بودم که یک دروازه ستاره را کشف و انتقال داد. این تنها راه برای توصیف آن است. واحد من آن را به طور تصادفی در نزدیکی موصل پیدا کرد. ما در حال بازسازی جاده ای به نام آتلانتا بودیم که به msr تامپا متصل می شد. با یک بولدوزر D-۷ در مزرعه کشاورزان، در ابتدا فکر کردیم که یک بمب است اما دستگاه پاکسازی بمب (EOD) آن را پاکسازی کرد. بچه‌های نیروهای ویژه آمدند و از ما خواستند سازه‌ای را که فلزی براق بود با نوشته‌هایی که به نظر من مصری است، کندیم. من آنها را علامت های چک می نامم که در کنار هم بودند. ما آن را به پایگاه عملیاتی دیاموند بک انتقال دادیم و آخرین باری بود که آن را دیدم.

ماهواره جاسوسی نظامی در ارتباط با ساختار پرانرژی عجیب زیرزمینی عراق ثبت کرده بود. در مدت کوتاهی پس از کشف، جنگ شروع شد و آمریکایی‌ها مخفیانه و به طورکامل به آن منطقه دسترسی داشتند در حالی که عراقی‌ها چیزی از آن نمی‌دانستند. صدام قبلاً بیش از صد میلیون دلار برای حفاری و بازسازی بابل باستان هزینه کرده بود. صدام آثار باستانی زیادی از بالای زمین داشت اما در آن زمان تونل زیر را پیدا نکرده بود. این در سال ۲۰۰۳ بود، درست کمی قبل از تهاجم امریکا به آنجا.

تونل هائی در نزدیک ابوالهول در مصر، بغداد، کوه کایلاش در تبت (Kailash) و کوه های بوچگی در رومانی وجود دارد که بهم متصل و مربوط است. تونل های داخلی به دنیایی مخفی در زیر فلات گوبی در مغولستان و از همه مهمتر به قطب جنوب منتهی می شوند.

در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۰۳ تلویزیون المنار در لبنان گزارش داد که در حالیکه دسته های نظام مند خلافکاران صنایع و ساختمانهای دولتی را بدون هیچ واکنشی از طرف نیروهای آمریکایی غارت می کردند, وزات نفت از لحظه ای که آمریکا کنترل بغداد را به دست گرفت تحت نظارت شدید ۲۴ ساعته قرار قرار گرفته بود. شایعات فراوان و مداومی وجود داشت مبنی بر اینکه آمریکا غارت ها را برنامه ریزی کرده بود. بعضی از مهم ترین این غارتها در موزه ملی اتفاق افتاد, جایی که قدیمی ترین آثار مربوط به حضور بشر بر روی زمین, آثاری مانند گهواره ابراهیم, الواح گلی سومری, و سایر آثاری که اهمیتی حیاتی در درک ریشه های بشر داشت نگهداری میشد. این آثار اطلاعات فراوانی درباره ریشه های شاه-خدایان مقدس آنوناکی در خود داشت, کسانی که اکنون دوباره سر براورده بودند تا نفت جهان را در انحصار خود داشته باشند.

رادار نفوذ به زمین :در سال ۲۰۰۲، پنتاگون چندین برنامه نظامی و ژئودزیکی (زمین شناسی geodesic ) را با استفاده از ماهواره های مبتنی بر فناوری فوق اجرا می کرد. این ماهواره ها، اسکن ماهواره ای از کوه ها و مناطق زیر زمین بدست می آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *