در عمق اینترنت چه چیزی نهفته است؟ (۱)

Deep web یا Dark web دو اصطلاح متفاوت است که به قسمتی بسیار بزرگ از اینترنت نسبت داده میشود، قسمتی که برای نشان دادن آن چگالی یخ و آب را مثال میزنند، واقعیت این است که موتور جستجویی هایی مانند گوگل طوری طراحی شده اند که تنها میتوانند حدود ۵ درصد از کل محتوای مورد استفاده را جست وجو کنند و چیزی حدود ۹۵ درصد از محتوا را بدون جستجو رها میکنند، اما در این ۹۵ درصد چه میگذرد؟ هیچ بدبینی در کار نیست چراکه از ۹۵ درصد موجود تنها ۱۰در صد به شکل سایت قابل مشاهده است، سایت هایی به غایت سیاه و وحشتناک…تجربه ای که به هیچ کسی پیشنهاد نمیگردد….

در این سری از مقالات معروف ترین و سیاه ترین سایت های موجود در اینترنت را معرفی میکنیم، برای شروع باید بدانیم که این قسمت از اینترنت را چه چیزی تشکیل داده است و راه های ورود به ان چیست.

برای ورود به بخشی از اینترنت که به اصطلاح دیپ وب (Deep web) خوانده میشود روش های مختلفی وجود دارد اما به شکل عمومی سه سایت با خصوصیت های یک موتور جستجو وجود دارند که این کار را انجام میدهند که به ترتیب :Tor و Freenet و I2P هستند که Torو I2P عمومیت بیشتری دارند.

اما چه موضوعاتی در قسمت تاریک اینترنت بیشترین جستجو و طرفدار را دارند؟ با وجود اینکه برای پاسخ به این سوال تعدادی جدول با آمار وجود دارد اما به شکل کلی سایت های فعال در این قسمت از اینترنت حول تجارت سیاه (مواد-اسلحه-اعضا-انسان و…) دزدی و زورگیری و اجیر کردن افراد، سو استفاده و هک و در نهایت پو*رن میگردد.

اولین سایتی که بررسی خواهد شد سایتی بسیار معروف بود که در سال ۲۰۱۲ توسط اف بی آی بسته شد این سایت درمورد انجام خواسته های شیطانی و بسیار تاریک افرادی با تفکری بسیار بیمار بود،  نام عمومی سایت (violent desires) بود و دارای انجمنی بسیار بزرگ و فعال بود که اعضای آن تصاویری بسیار زننده از خود را منتشر میکردند، در بخشی از این سایت قسمتی برای شریک کردن دیگران با خیال پردازی های بسیار تاریک افراد وجود داشت که در ان در عموما درمورد تمایلات  جنسی و سادیستیک صحبت میشد.

اما بزرگترین رسوایی این سایت زمانی اتفاق افتاد که شخصی بانام LILIDOC به عضویت آن درامد، این شخص که خود را دکتر معرفی کرده بود تصاویری را منتشر کرد که در آن دخترانی با سنی بین ۹-۱۷ سال تبدیل به عروسک های جنسی شده بودند!

این شخص مشخصا این دختران را افرادی بی خانمان و عموما از شرق اروپا و شمال آفریقا معرفی کرده بود که پس از اجرای عمل جراحی روی انها(توسط خودش هرچند او جز یک گروه بزرگتر بود)، دست ها و پاهایشان قطع شده بود و تبدیل به انسان هایی فاقد هرگونه توانایی حرکتی شده بودند.

با ورود این شخص به سایت پلیس فدرال آمریکا شروع به جستجوی عوامل سازنده ی این سایت کرد، در ابتدا وجود چنین شخص و دخترانی که تبدیل به عروسک جنسی شده بودند دروغ عنوان شد اما در ۲ آگوست ۲۰۱۱ شخص دیگری در این سایت با انتشار ویدئویی از خود که در حال تجاوز به یک عروسک جنسی از همین نوع بود باعث شد بار دیگر شایعه ی حقیقت بودن آن بالا بگیرد، LILIDOC در همان ماه با نمایش تصاویری از دو دختر ۹ و ۱۱ ساله هرکدام را به قیمت ۴۵ هزار یورو به فروش گذاشت!.

با انتشار چنین تصاویر و ویدئوهایی بالاخره اف بی آی موفق شد این سایت را از دسترس خارج کند هرچند که عوامل سازنده ان هرگز دستگیر نشدند  و حقیقت و یا دروغ بودن داستان های تاریک آنها هرگز رد و یا تایید نشد.

خوشبختانه دسترسی به این سایت ها خصوصا از کشورما بسیار سخت و تاحدی غیرممکن است اما برای تمام کسانی کنجکاو هستند به چنین سایتهایی وارد شوند توصیه میشود به هیچ وجه تلاش نکنند!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *