دولت ها و فرازمینی ها – چه چیزی باعث پیگیری ان ها شده است

اسپیس‌اکس
اگر موجودات فضایی وجود ندارند علت هزینه های چند میلیون دلاری ابر قدرت ها چیست؟

امروزه بسیاری از دولتها بطور ناگهانی درگیر یافتن حیات فرازمینی شدن شما باید از خودتون سؤال کنین چرا؟

بین سالهای ۱۹۴۸ تا ۱۹۶۹ نیروی هوایی ایالات متحده ۱۲۶۱۸ مورد گزارش یوفو رو جمع آوری کرد .

واقعا لازم بود که تمام افسران فرمی رو پر کنن که اگه چیزی رو مشاهده کردن که بعنوان یک بشقاب پرنده تلقی شده

اونا نباید درمورد مشاهداتشون با هیچکس صحبتی بکنن ما باید این امکان رو درنظر بگیریم که دولت ایالات متحده کاملا از دخالت فرازمینیها در امور بشری مطلع هست از آغاز تمدن بشر اعتقاد داشته که خواستگاه اصلی اون به خدایان و بازدیدکنندگانی از ستاره ها تعلق داره اگه این حقیقت داشته باشی چی؟

آیا فرازمینیها به شکل گیریه تاریخ ما کمک کردن؟

و اگه اینطوره آیا این حقیقت میتونه توسط جستجوگران فرازمینیها برملا بشه؟

لندن. انگلستان

 

بیستم جولای ۲۰۱۵ ائتلافی باحضور برجسته ترین دانشمندان دنیا شامل نظریه پرداز علم فیزیک استیفن هاوکینگ و کاشف ستی فرانک دریک در کالج سلطنتی لندن دورهم جمع شدند همچنین میلیاردر روس و سرمایه گذار امور تکنولوژیک یوری میلنر جاه طلبیه مبتکرانه خود تحت عنوان:شنود کاوشگرانه رو معرفی کرد.

دامنه جستجوی ما بی سابقه خواهد بود پروژه ده ساله. با هزینه ۱۰۰ میلیون دلار با هدف جستجو برای حیات فرازمینی هوشمند که از نظر وسعت بعنوان وسیع ترین جستجو برای مکالمات فرازمینی در تاریخ بشمار میره

بطور سالیانه هزاران ساعت اطلاعات بر روی رادیو تلسکوپهایی در شمال آمریکا و استرالیا ذخیره خواهد شد همچنین پردازش داده ها برای جستجوی سیگنالهای رادیویی در دامنه منظومه های خورشیدی این پروژه شنود کاوشگرانه انقلابی ست چون نه تنها اونها قراره لیست بلند بالایی از ستارگان رو کاوش کنن بلکه قراره محیطی ده برابر بزرگتر رو نسبت به بررسی های قبل کاوش کنن من فکر می کنم این صریحا یک تغییر جهت درباره امکان وجود حیات فرازمینی ست حالا ما توانایی این رو داریم که بطور مستند و علمی سیاراتی در جهان رو که امکان داره بر روی اونا حیات وجود داشته باشه رو ببینیم .

همچنین به ما این فرصت رو میده تا درمورد احتمال وجود حیات در اونها بدون تردید نظر بدیم .

شنود کاوشگرانه نخستین باریست که دانشمندانی برجسته در اون پروژه ای رو با هدف مشترک یافتن حیات فرازمینی شروع کردن در جریانه این مراسم استیون هاوکینگ اظهار کرد …

با اینکه این ابتکار جدید شگفت آور است جستجو برای وجود حیات در ورای کره زمین از دهه ها قبل تر ادامه داشته.

که شروع آن در حدود سال ۱۹۴۷ است یک سلسله رویدادها برخی از بلندپایه ترین افراد دولت ایالات متحده رو مجبور کرد .

تا رسما جستجوگر فرازمینیها بشن وقتی شما به سال ۱۹۴۷ نگاه می کنین بطور آماری دستکم ۸۰۰ مورد گزارش به پلیس و نیروی هوایی از طرف افرادی وجود داره که گفتن یه چیزی رو تو آسمون دیدن اونا نمیدونستن اون چیه و احتمالا مهمترینشون و موردی که تبدیل به عنوان جهانی شد در نزدیکیه ام تی رینر واشنگتون رخ داد

در ۲۴ ژوئن ۱۹۴۷ یک تاجر و خلبان به نام کنت آرنولد در نزدیکیه ام تی رینر ایالت واشنگتون پرواز می کرد .

درحالیکه داشت اطراف کوهستان پرواز می کرد ناگهان دسته ای از اشیاء پرنده عجیب رو مشاهده کرد .

اون نمیتونست بفهمه که اونا چی بودن اون تونست سرعت اونا رو همونطور که داشتن بین دوقله کوه پرواز میکردن رو محاسبه کنه جاییکه اون دقیقا مسافت بین دوقله رو میدونست .

و اون سرعت اونا رو بین ۱۲۰۰ تا ۱۷۰۰مایل در ساعت محاسبه کرد خب در اون زمان ما هواپیمایی که بتونه سریعتر از ۵۰۰ یا ۶۰۰ مایل در ساعت حرکت کنه نداشتیم .

پس اون مسلما منشاء زمینی نداشته اون بعدا اون اشیا رو منحنی شکل و پرنده توصیف کرد مثل اینکه شما یک بشقاب کوچیک رو برروی آب حرکت بدید .

و عنوان “بشقاب پرنده ” از اونجا شروع شد

درمدت انتشار گزارش آرنولد دقیقا ۲۰ مورد مشاهده اشیاء مشابه در آسمان اطراف نورث وست ایالات متحده گزارش شد .

این دریچه ای رو برای سرازیر شدن دقیقا صدها مورد گزارش دیگه باز کرد .

درست دوهفته بعد از موج مشاهده یوفوها حادثه مشهور رازول رخ داد اما این درواقع مشاهده ای بود که یک روز زودتر اتفاق افتاد که مقام های عالیرتبه نظامی رو وادار به جستجو کرد در ۷ جولای ۱۹۴۷ در پایگاه هوایی ادواردز که بعدها پایگاه هوایی ماروک نامگذاری شد .

سرگرد جی سی وایز در داخل جت جنگنده XP-84 نشسته بود و درحال پرواز آزمایشی که متوجه شد افراد روی زمین درحال تماشای شیی در مسافت دورتر هستن اون نگاه کرد و یک شیی زرد رنگ درخشان مدور رو دید .

که حدودا در فاصله ۱۰۰۰۰پایی در هوا قرار داشت اون شبیه یک گوی بود که حدودا ده تا پنج پا قطرش بود .

بعد از مشاهده اون شیی واقعا لازم بود تا تمام افسران فرمی رو پر کنن که اگه اونا چیزی دیدن که ممکنه بعنوان یک یوفو یا بشقاب پرنده و چیزهایی شبیه اون تلقی بشه اونا نباید درمورد مشاهداتشون یا چیزی که در گزارششون آوردن با کسی صحبت کنن .

در هیاهوی تعدادی از باورنکردنی ترین گزارشهای مشاهده یوفو که به دست ارتش رسید در تابستان ۱۹۴۷ ستوان ارتشبد ناتان توینینگ در پایگاه رایت فیلد فرمان تازه ای رو صادر کرد

تا مطمئن بشه تمام گزارشهای یوفو در دسترس ارتش قرار می گیرن این منجر به ایجاد نخستین برنامه رسمی تحقیقاتی یوفو در واحدی از ارتش تحت عنوان پروژه نشانه ها شد در ۲۲ ژانویه ۱۹۴۸ دولت ایالات متحده نخستین مطالعات رسمی خود در مورد پدیده یوفو رو تصویب کرد .

دستور جلسه تحت عنوان پروژه نشانه ها طبقه بندی شد پروژه نشانه ها رسما استدلال کرد که که این مشاهدات یوفو معتبر بودن و اشاره کرد که اونا درحقیقت ماهیتی فرازمینی دارن اما فرماندهان ارشد نظامی مداخله کرده و این اظهارات رو تغییر دادن با کنسل شدن پروژه نشانه ها.

اون تبدیل به پروژه بیزاری شد تا اینکه درنهایت تبدیل شد به پروژه کتاب آبی نیروی هوایی کتاب آبی رو بست .

چون اساسا می گفتن هیچ مدرکی که نشون بده یوفوها واقعی هستن یا بعنوان یک تهدید برای امنیت ملی تلقی بشن پیدا نکردن بین سالهای ۱۹۴۸ تا ۱۹۶۹ نیروی هوایی ایالات متحده ۱۲۶۱۸ مورد گزارش یوفو رو جمع آوری کرد .

از اون تعداد ۷۰۱ مورد غیرقابل توضیح باقی ماند در زمانیکه موضع رسمیه نیروی هوایی این بود که پروژه کتاب آبی هیچ مدرک مستدلی درمورد وجود وسیله پرنده فرازمینی در حریم هوایی ارائه نکرده .

یکی از اعضای مهم شرکت کننده در تحقیقات با اون مخالفت کرد دکتر جی آلن هاینک پرفسوری از دپارتمان فیزیک و نجوم در دانشگاه ایالتی اوهایو که بعنوان مشاور علمی برای تحقیقات مربوط به یوفو در پروژه های نشانه ها. بیزاری و کتاب آبی منصوب شده بود

دکتر هاینک در ابتدای فعالیتش بعنوان مشاور نیروی هوایی ایالات متحده آدم بسیار شکاکی بود درحقیقت اون فکر میکرد قضیه این یوفوها یه چیز کاملا احمقانه ست .

اما اون هرچه بیشتر درگیر این قضیه شد .

ادامه دارد ….

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *