رازول تنها حادثه آن سال نبود

ماجراهایی عجیب مرتبط با یوفوها در سال ۱۹۴۷…… رازول تنها حادثه آن سال نبود….. احتمال زیاد مطلع بودن سیا و اف بی آی از ماهیت اشیا ناشناس پرنده…….

سال ۱۹۴۷ یکی از سال های فراموش نشدنی در تاریخ از نقطه نظر رویت اشیا ناشناس پرنده است زیرا تا آن زمان کسی به شدتی که ازآن سال به بحث یوفوها پرداخته شد،توجه نمی کرد. در ۲۱ ژوئن ۱۹۴۷ فردی بنام هارولد دال و سه نفر دیگر که بر روی یک قایق ماهیگیری بودند شش بشقاب پرنده سیاه را مشاهده نمودند که از آسمان ارتفاع کم کرده و در صد متری شان بر روی آب فرود امدند. انها که از این حادثه عجیب وحشت زده شده بودند بلافاصله محل را ترک کرده و به شرکتی که برایش کار می کردند رفتند. هارولد دال به رئیس شرکتش بنام فرد کریسمن ماجرا را گفت .اما روز بعد سه نفر مرد سیاهپوش او را به گوشه ای برده و به او هشدار دادند که مبادا چیزی از این موضوع به کسی بگوید.درست دو روز بعد از این ماجرا اولین گزارش رسمی از رویت یوفوها رسما منتشر شد .تاجری بنام کنت آرنولد که با هواپیمایش در اطراف کوه راینر پرواز می کرد نه بشقاب پرنده را دید اما تا آنزمان کسی بشقاب پرنده را نمی شناخت .

کنت آرنولد در توصیف اشیا پرنده گفت نه شی عجیب در آسمان دیدم که مانند بشقاب هایی شناور بر روی آب با سرعت ۱۰۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کردند و این توصیف منجر به ابداع کلمه بشقاب پرنده گردید.درست چند روز بعد خدمه هواپیمای مسافربری دی سی ۳ نیز نه بشقاب پرنده را در کوه راینر درست همان جایی که آرنولد دیده بود،دیدند.این دو نفر یعنی فرد کریسمن و کنت آرنولد این ماجراها را با خبرنگار روزنامه تاکوما تایمز بنام پائول لانتز در میان گذاشتند و او قرار شد ماجرا را پیگیری کند. گفته شده چند روز بعد کریسمن یک صندوقچه حاوی ضایعات از یک یوفو را به لانتز تحویل می دهد.اما یک ماه بعد لانتز بطرز مشکوکی می میرد. این اتفاقات باعث شد بسیاری از یوفولوژیست ها به این نتیجه برسند که در این زمینه توطئه ای شکل گرفته است و سازمان های امنیتی مانند سیا و اف بی آی از ماجرا باخبر بوده اند .

درست چند روز قبل از مرگ او ،همکارانش گزارش دادند که چند مرد سیاهپوش را با او دیده اند.احتمالا آن مردان سیاهپوش برای جلوگیری از درز اطلاعات از جانب لانتز برای همیشه او را ساکت نموده اند.در اینجا نظریه پردازان توطئه دو احتمال را می دهند.اول اینکه سازمان هایی مانند سیا و اف بی آی از ماجرا باخبر می باشند و احتمالا از وجود این اشیا و موجودات فرازمینی مطلع بوده اند و شاید با آنها ارتباط نیز داشته اند.دوم اینکه ،شاید تمام این اشیا ،تکنولوژی مخفی خودی است و ارتباطی به فرازمینی ها ندارد و سوم اینکه نه این تکنولوژی خودی است و نه این سازمان ها دقیقا از ان اشیا مطلع هستند ولی می دانند که اشیا ناشناسی هستند و برای جلوگیری از فراگیر شدن این اخبار و متعاقبا وحشت مردم مجبور به مخفی کاری می شوند……

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *