راز و رمز جن ماده ای که بصورت زن در آمده و با مردها هم بستر می شود.

کابوس جنی است که در مردان در هنگام خواب  مخصوصا در زنان به منظور داشتن رابطه جنسی با آنها ظاهر میشود.برطبق تعدادی از افسانه ها دیو ماده به شکل زن در آمده و با مردان هم بستر می شود او این کار را به منظور بچه دار شدن از مردان انجام می دهد یک نمونه از آن نیز در افسانه مرلین وجود داشت که آلت مرد بصورت غیر عادی در آمد این همخوابی باعث وخامت سلامتی و مرگ مردان می شود.

Incubus

افسانه های قرون وسطی می گویند که این شیاطین دو جنس انسان ها را طعمه قرار داده و قربانی شدن مردها بعد از زمان خواب مشخص می شود و در این حالت یک احساس ناخوشایند سنگینی بروی قفسه سینه مردان مشاهده می شود. تعدادی از توضیحات سکولار برای منشا این افسانه دلیلی مبنی بر مشغله ذهنی و گناهان جنسی را در قرن وسطی می آورد که تجربه رویاها باعث فلج شدن در بیداری و ارگاسم می شود که به صورت ناخود آگاه است ولی قربانیان ادعامی کنندکه توسط یک فرد واقعی مورد تجاوز قرار گرفته اند و منظوریک دوست وخویشاوند نیست و فردی است که او را در خواب ضرب و شتم کرده است.

در ریشه باستانی یکی از اولین این کابوس ها در بین النهرین است که ۲۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح پدر گیلگمش توسط گروهی از زنان به رهبری لیلیت اغوا می شود و باعث زایش کودکان شبح مانند از آنها می شود ولی در نهایت در طوفان آنها از بین می روند برخی نیز این شیاطین را به خون اشام ها نسبت می دهند.بعضی از شیاطین اینکوبی و ساکوبی قادر به تغییر به دو جنس هستند و قربانی را مورد حمله قرار می دهند و داستان های زیادی در مورد تجاوز آنها به زنان و مردان وجود دارد. اما ماده ژنتیک برای تولید مثل از بدن انسان می آید .

به گفته جنگیری نیز گاهی افراد را به شکل اجسام صلیب مانندی به حرکت در می آورند. در اساطیر شیلی نیز یک کوتوله شنیع باعث بارداری ناخواسته زنان می شود و زنان مجرد را باردار می کندو نتیجه آن نوعی دراکولا می شود. در مجارستان نیز افسانه های مشابه وجود دارد در برزیل دیو بوتو که بسیار جذاب است زنان را اغوا می کند و مسئول بارداری ناخواسته و ناپدید شدن آنان است.در آفریقای جنوبی نیز دیو کابوس تیکولوش زنان پاکدامن را در تختشان با آنها نزدیکی می کند.

ولی در فرهنگ عامه این دیوها مردان را بصورت رویا در شب اغوا می کنند.لیلیت همسر اول آدم نیز مردان را به غاری می برد و با آنان بصورت یک دختر بسیار زیبا همبستر می شد و از آنان بچه دار می شد.پاپ سیلوستر دوم نیز با یکی از این جن ها همبستر شده بود ولی بعدا توبه کرد.

جن ماده

در کابالا نیز سه شیطان از بدو تولد به جز لیلت از مردان باردار می شوند. هانریش مرامر در سال ۱۴۸۶ نوشت جنی که با مردان هبستر می شود مسئول جمع اوری اسپرم از مردان گمراه است.در اساطیر عرب نیز گارنا یک روح شبیه به جن ماده است و قبل از اسلام با مردان آمیزش می کرده.

در مصریان نیز اعتقاد هایی وابسته به همزادگرایی وجود دارد بعضی از افراد نیز از آنها بعنوان دید دوم یاد می کنند .این افراد اغلب سگ و گربه خانگی دارند که روح آنها با آنها آمیزش می کند.در بسیاری از داستان های آفریقایی آمیزش بین دیو زن و مرد انسان دیده می شود.و آیین های الهی دستوراتی برای حفاظت از انها در نظر گرفته اند. در افسانه های هند نیز یک دیو ماده که به صورت زن در آمده با مردان آمیزش می کند و موهینی نامیده می شود.

یک دیو دیگر بنام ساکوبی و لباس هندی با موی بلند دارد در مسیر ها و جاده ها از مردان انتفام می گیرد.در طول تاریخ نیز مردان بسیار بزرگی توسط دیو های ماده اغوا شده اند و این موضوع هدف فیلم ها و کتابهای پرفروش بسیاری قرار گرفته و در بازی وارکرافت و دیده می شود.در فصل ۴ قسمت ۲۳ بارنی میلر ی مردخشمگین با یک دیو زن آمیزش می کند.داستانهایی در کتابفروشی های سیاتل بنام جوجینا گمراه کننده مردان وجود دارد که از مردان انرژی می گیرد و در فیلم V/H/S نیز این مورد دیده می شود.

منبع:

http://theunexplainedmysteries.com/Incubus.html

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *