راهنمای خرید تبلت با محدوده ۱ تا ۲ میلیون تومان

 

در این مطلب قصد داریم به بررسی تبلت های ارزشمند بازار در بازه قیمتی ۱ تا ۲ میلیون تومان بپردازیم. با اینفو همراه باشید.

هواوی MediaPad M2 10.0

best-tablets

این محصول جذاب یکی از با کیفیت ترین تبلت های کمپانی هوآوی است که اوایل سال ۲۰۱۶ روانه بازار گردید. این تبلت جذاب که ۱۰ اینچی است، از سیستم عامل اندروید بهره مند است و با همراهی یک قلم خوب و کاربردی چیزی از سرفیس های مایکروسافت کم ندارد. نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و فناوری IPS LCD کیفیت بالایی را در اختیار کاربر قرار می ‌دهد. پردازنده هشت هسته‌ ای Hisilicon Kirin 930 با تراشه گرافیکی Mali-T628 MP4، رم ۲/۳ گیگابایتی، ۱۶/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، بلندگو های ساخته شده توسط Harmon Kardon و باتری ۶۶۶۰ میلی ‌آمپری مشخصات اصلی این تبلت را تشکیل می ‌دهند.

این محصول در نسخه ۱۶ گیگابایتی خود  با قیمت ۱.۳۲۰.۰۰۰ تومان در دسترس می باشد.

مزایامعایب
طراحی جذاب، زیبا با بدنه فلزیعدم مقاومت بدنه در برابر خش
نمایشگر با کیفیت بالازاویه دید متوسط نمایشگر
دوربین های بسیار با کیفیت
سخت افزار خوب
بلند گوهای با کیفیت با صدای مناسب
شارژدهی بسیار مطلوب باتری
ساپورت کارت حافظه

ایسوس ZenPad S 8.0

asus-zenpad-8-w-g04-1

در سال ۲۰۱۵ کمپانی ایسوس یک نسخه از تبلت های سری ZenPad خود را با قیمت ۱.۰۸۰.۰۰۰ تومان روانه بازار نمود. این محصول که از نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۰ پیکسل بر هر اینچ بهره می برد، از سخت افزاری شامل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. با وجود این تراکم پیکسلی بالا و نسبت تصویر ۳ به ۲ یک ابزار مناسب برای وب گردی  و مطالعه محسوب می گردد.

ضخامت ۶.۶ میلی ‌متری، وزن ۲۹۸ گرمی، پردازنده ۴ هسته‌ ای اینتل Z3580، پردازنده گرافیکی PowerVR G6430، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پورت USB Type-C 1.0 و باتری ۴۰۰۰ میلی ‌آمپری مشخصات فنی آن را تشکیل می ‌دهند.

مزایامعایب
ضخامت کم و وزن مناسبفاقد اسلات سیم کارت
بدنه با کیفیت مطلوبعمر متوسط باتری
سخت افزار بسیار قدرتمند
۴ گیگابایت رم
کیفیت بالای نمایشگر
دوربین و بلندگوهای بسیار با کیفیت
ارزش خرید بالا

لنوو IdeaPad Miix 310 – ۶۴GB

lenovo-ideapad-miix-310-001

سری Miix کمپانی لنوو با هدف تحت پوشش قرار دادن تمامی رده های قیمتی تولید و روانه بازار شده است. این مدل از سری Miix با نمایشگر ۰٫۱ اینچی با رزولوشن WXGA و پردازنده ۴ هسته‌ ای اینتل Atom X5 – Z8350 با فرکانس ۱.۴۴ گیگاهرتز و تراشه گرافیکی Intel HD یک نماینده خوب از کمپانی لنوو محسوب می شود. این محصول در بسته بندی خود یک کیبورد بسیار با کیفیت با کلید های جزیره ای را داراست که وزن نسبتا بالای ۵۲۰ گرمی را داراست. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، رم ۴ گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G، دوربین ‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی و شارژدهی ۱۰ ساعته باتری اشاره نمود. این دستگاه با قیمت ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان در دسترس می باشد.

مزایامعایب
سخت افزار بسیار با کیفیت در رده قیمتی تعیین شدهنور نامناسب نمایشگر
کیبورد با کیفیتانعکاس تصویر در نمایشگر
قیمت مطلوبلگ در رابط کاربری
عمر مناسب باتری
ساپورت شبکه ۴G

سامسونگ Galaxy Tab S2 8.0

samsung-galaxy-tab-s2-8-0-update-android-6-0-1-en-1

کمپانی سامسونگ در معرفی تبلت های سری S خود تلاش نموده رقابت شدید را با محصولات کمپانی اپل داشته باشد. تبلت سری اس ۲ سامسونگ با دارا بودن وزن ۲۷۲ گرم و ۵.۶ میلی ‌متر ضخامت به همراه نمایشگر امولد ۸ اینچی آن رزولوشن کمتری نسبت به مدل قبلی و برابر با ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ و نسبت ۴ به ۳ دارد، بیشتر مناسب مشاهده فایل ‌های PDF و وبگردی است. پردازنده جدید ۸ هسته ‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با تراشه گرافیکی ادرنو ۵۱۰ جایگزین اگزینوس ۵۴۳۳ شده است. سایر مشخصات فنی آن شامل ۳ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، دوربین‌ های ۸ و ۲.۱ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری هستند.

مزایامعایب
سخت افزار قدرتمندشارژ متوسط باتری
۳ گیگابایت رمرزولوشن نسبتا پایین تر از نسخه قبل
نمایشگر با کیفیت مطلوب
طراحی باریک و وزن کم
حسگر اثر انگشت
اندروید نسخه ۶

اپل iPad Air 2 Wi-Fi 64GB

ipad-air-2-review-3-1200-80

اپل همواره یکی از معتبرترین مارک ها در تولید اسمارت فون هاست و ثابت نموده در تولید تبلت نیز می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد. این کمپانی با معرفی این محصول خود توانسته محصولی جذاب و کارآمد را به مشتریان خود عرضه نماید. البته در صورتی که از طرفداریان سیستم عامل iOS نیستید می توانید Tab S2  را نیز امتحان نمایید. این تبلت با پردازنده اسنپدارگون ۶۵۲ رغیبی نسبتا ارزشمند در بازه قیمتی یکسان برای آیپد اپل به حساب می آید.

در مقابل آیپد ایر ۲ با دارا بودن سخت افزاری چون صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل بر اینچ، چیپ‌ ست ۳ هسته‌ای A8X با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ ای  PowerVR GXA6850، رم ۲ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بدون امکان افزودن حافظه خارجی، دوربین‌ های ۸ و  ۱.۲ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، سنسور اثر انگشت و باتری ۲۷.۳ وات ساعتی (۷۳۴۰ میلی ‌آمپری) با وجود دارا بودن سخت افزار پایین تر کارایی بهتری را ارائه می دهد.

مزایامعاب
طراحی و کیفیت بالاعدم ساپورت کارت خافظه
نمایشگر با کیفیتعدم ساپورت سیم کارت
حسگر اثر انگشتسیستم عامل محدودتر به نسبت اندروید
سخت افزار قدرتمندقیمت بالا
پردازنده گرافیکی با کیفیت
عمر مناسب باتری
بروز رسانی به iOS10

امیدواریم این راهنمای خرید به شما در انتخاب دستگاه مناسبتان کمک نماید. نظرات و دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران اینفو در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *