ربوده شده گان

ربوده شده

ربوده شده

تصویری که دختر اهل چکسلواکی بیست سال پیش بعد از ربوده شدنش توسط فرازمینیها کشیده بود، تازه از آرشیو گ اِ پِ بیرون اومده.

یکی از مسائلی که تأکید کرده بود ایشون این بود که زمین فقط نهصدسال دیگه قابل سکونت هست و حیات از بین میره و نوع جدیدی روی اون بوجود میاد، در تمام دوره های چهارهزارساله هوموساپین تونستند هر بار از زمین به جای دیگری برن،.

نسل انسانهای امروز تا الان جزو عقبمانده ترین نوع هوشمندی هست که در تاریخ زمین روی اون بوجود اومده، در اون سیستمی بصورت ژنتیک تعبیه شده که عمر طولانی نداشته باشه و مرتبا در چرخش در یک لابریرنت بمونه، (اقتصاد، سیاست، مذهب).

طبق حرفهای این دختر نسل آینده موجودات هوشمندی که بعد از نابودی حیات روی زمین بوجود آورده میشن، عمر طولانیتر و تعداد کمتری خواهند بود، از هر جفت فقط دو بچه بوجود میاد.

هوموساپین (ما انسانهای امروز) پر از باگ ژنتیکی و اشنباهات محاسباتی در بیو‌ و دی ان ‌آ هستیم. و بخاطر همین از نظر سطح ذهنی تقریبا در پایینترین درجه موجودات زنده قرار داریم که نتونسته و نمیتونه تکامل پیدا کنه.

اختلالات انسان حتی از حیوان بیشتره و از نظر تکامل خیلی از حیوان عقبتره، چرا که حیوان به اوج تکاملی که براش طراحی شده رسیده ولی نژاد هوموساپین (ما انسانها) نه تنها هنوز بلکه هیچ وقت بصورت جمعی به تکاملی که برای ما طراحی شده یا بهتر بگم در نظر گرفته شده بوده نمیرسیم، مگر بصورت انفرادی. این دختر بارها و بارها توسط بیگانگان ملاقات شده و هربار گرمای بدن اونا رو بدون اینکه لمسشون کنه حس میکرده.

یکبار که بعد ازدواجش که از از ملاقات با بیگانگان حالش بد میشه و در آستانه مرگ قرار میگیره پس از مراجعه به کلینیک و معاینه این عکسها ازش گرفته میشه که در مغز اون یک چیپ از جنس طلا پیدا شد که هیچ توضیح و توجیهی برای اون وجود نداشت.

این دختر که در حضور شوهرش که مثل مجسمه خشک شده بوده مورد عمل از راه آلت تناسلی قرار میگیره و باردار میشه، که بعد از اون بخاطر حال بد و رویایی که هر دو زن‌و مرد تجربه کردند تصمیم به سقط جنین میگیرن و در عکسبرداریها قبل از سقط جنین این عکس که میبینید‌گرفته میشه.

کاوه_سیبکی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *