رخداد – اتحاد نور

متافیزیک

 اتحاد نور

“رخداد”، لحظه Compression Breakthrough یا پیشرفت فشردگی ، در زمین است.

 

این یک افق رویداد کیهانی است که توسط امواج خورشیدی بزرگی که از مرکز کهکشان به زمین میرسند ایجاد شده و باعث فعال شدن The Compression Breakthrough یا پیشرفت فشردگی، می شود.

این زمانیست که نیروهای نور از بالای سطح سیاره و زیر سطح سیاره در وسط بهم می پیوندند، یعنی روی سطح سیاره.

تاریخ این رخداد قابل پیش بینی نیست، گروه های زیادی در سراسر جهان درگیر هستند و بسیاری از اطلاعات برای تضمین امنیت عملیات، اکنون باید مخفی نگه داشته شوند. تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که ما داریم نزدیک میشویم. چراکه شبکه های پشتیبانی و اطلاعاتی در حال ایجاد است تا مردم آماده شوند.

این پایانی برای دوران طولانی اسارت است: زمین و ساکنینش ۲۵۰۰۰ هزارسال در اسارت وقرنطینه بوده اند (سیاه چاله).

 

ما توسط ضلع تاریک یا همانطوری که آنهارا صدا میزنیم، کابال، کنترل و دستکاری شده اییم. اکنون ما باید از این سیاه چاله پس از ۲۵۰۰۰ هزارسال اسارت، خارج شویم. سیاره ما آخرین سیاره در کهکشان است که باید آزادسازی شود. این خروجی افق رویداد یا رویداد است. رخداد لحظه دستیابی به موفقیت در آزادسازی سیاره است که به صورت فیزیکی و غیرفیزیکی خواهد بود.

 

در سطح غیرفیزیکی:

 

موج بزرگی از انرژی و نور الهی وجود خواهد داشت که از خورشید مرکزی کهکشانی به سمت سطح سیاره می رود. (خورشید مرکزی کهکشانی در صورت فلکی قوس ساگیتاریوس است). انرژی ساطع شده از خورشید مرکزی باعث ایجاد یک فلش یا نوع خاصی از نورخورشید می شود که زمین و انسانیت را در بر میگیرد و فرکانس همه موجودات زنده روی سیاره زمین را بالا میبرد. بشریت درپرتو انرژی عشق آسوده خواهد شد و دوگانگی پایان می یابد. این یک انرژی باشکوه است که قبلا روی زمین دیده یا احساس نشده است. هرکسی روی زمین احساس خواهد کرد و میفهمد که چیزی اتفاقی افتاده است. حتی اگر برای ما اتفاق بیفتد، جای تعجب خواهد داشت چون قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است. این یک رویداد شوک بزرگ نخواهد بود، یک رخداد مثبت خواهد بود.

 

 

آنچه در سطح فیزیکی وجود خواهد داشت:

 

دستگیری کابال (قبلا شروع شده)-

 

ریست سیستمهای مالی-

 

افشای اطلاعات- انتشار اطلاعات مربوط به حضور فرازمینی ها-

 

آغاز یک سیستم جدید اقتصادی عادلانه همراه با بودجه رفاهی برای تمام بشریت-

 

دولت /سیستم سیاسی، سیستم آموزش، سیستم خدمات پزشکی بهداشتی و… جدید-

 

بیداری تدریجی بشریت نسبت به وجود نژاد های غیرزمینی مثبت و ارتباطات کهکشانی-

 

تولید فناوریهای پیشرفته جدید-

 

آزادی رشد معنوی و شفابخشی برای هر انسانی در کره زمین. چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که می توان انتظار داشت…

 

من امیدوارم که همه ما موافقیم که جناح های مشخصی وجود دارند که از نور پشتیبانی میکنند و همینطوراز عملیات آزادسازی درون منظومه شمسی حمایت میکنند. برخی جناح ها وجود دارند که ازنور و آزادسازی در زیرسطح سیاره حمایت میکنند. آنها به سمت سطح سیاره پیش می روند زیرا سطح سیاره، میدان اصلی نبرد است که همه تمرکز بر وضعیت روی آن است و فقط به سیاره زمین محدود نمی شود. هنگامی که این پیشرفت اتفاق می افتد، همان چیزیست که رخداد می نامیم.

 

 

رخداد در واقع تحولات و تغییرات متعدد به صورت همزمان است که جنبه هایی از آن شامل این است که نیروهای نور رسانه های جمعی را به دست میگیرند و اطلاعات مربوط به درگیری های فرازمینیان، درباره جنایات کابال و فناوری های پیشرفته را کاملا افشا میکنند. بخش دیگر آن دستگیری گسترده کابال است. بخش دیگر آن بازنشانی دوباره سیستم های مالی است که متحدان شرقی مدت نسبتا زیادیست که خود را برای آن آماده کرده اند.

 

و البته ما به تدریج به سمت “تماس نخست” رفته ایم که یک تماس رسمی واقعی بین تمدن زمین و سایر نژاد های مثبت فرازمینیان است که در سراسر کهکشان وجود دارد و رخداد نقطه شروعیست که روند را آغاز میکند.

این مروری کوتاه از رخداد است. و البته ما پالس خورشید مرکزی کهکشانی را داریم. خورشید مرکزی کهکشانی موجودی زنده است و با توجه به آگاهی جهانی ما و میزان آن آگاهی و سطح بیداری، پالس انرژی را بار گذاری میکند.

 

و زمانی ما این compression breakthrough یا پیشرفت فشردگی را داریم که سطح بیداری به اندازه کافی بالا رود که بشریت بتواند آن پالس انرژی افزایش یافته از مرکز کهکشانی را دریافت کند.

 

 

قبل از رویداد چه کار می توانید انجام دهید:

 

ما قصد داریم از آزادی به دور ازخشونت در کره زمین و آینده ای روشن و زیبا لذت ببریم، آینده ایی برای همه ما. از آنجا که ما روز دقیق، ماه یا سال رخداد را نمی دانیم (به زودی رخ خواهد داد).

عاقلانه است که چند قاعده ساده را محتاطانه دنبال کنیم:

برای آزاد سازی از هم اکنون شروع کنید برای دوهفته یا بیشترآب وغذا نگهداری و انبار کنید.

اطمینان حاصل کنید که شما و عزیزانتان هرگونه داروی مورد نیازتان را به روز کنید.

پول اضافی در خانه تان مخفی نگه دارید.

وقتی منبع گازتان از نصف کمتر خالی شد آن را پرکنید.

برای به روزرسانی با این وب سایت در تماس باشید .

خودتان ، دوستان و اعضای خانواده تان را آموزش دهید.

 

به مراقبه رویداد هفتگی بپیوندید.

 

زمان نه گفتن رسیده است.وقت آن رسیده است بگوییم ،کافیست.

 

چه انتظاری از نظر مالی بعد از رخداد داشته باشیم:

 

بشریت وارد عصر طلایی خواهد شد ، اکوسیستم شفا خواهد یافت، هرکسی میتواند نیازهای اساسی خودرا پوشش دهد، آزادای واقعی ایجاد میشود و مسافرت آزادانه خواهد داشت. این راه مراحل بسیار بیشتری را در تکامل ما، فراتر از درک فعلی ما آشکار خواهد کرد. ما ساختاری را در این زمینه ایجاد کرده ایم تا افراد بتوانند با یکدیگر به صورت محلی ملاقات کنند و گروه های محلی ایجاد کنند که بتوانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند، ابتکارات همبستگی جامعه مانند باغ های محلی را آغاز کنند.

با برقراری ارتباط با همه گروه ها و شبکه های مختلف جامعه، نیازهای اساسی را برای افراد نیازمند فراهم کنید تا با هم همکاری کنند تا اطمینان حاصل کنند که از همه مراقبت می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *