سخن گفتن با فرشته شخص دیگر

 فرشتگان

✅سخن گفتن با فرشته شخص دیگر

عشق و هدایت فرشتگان همیشه در دسترس شماست. انها بالاترین توان بالقوه زندگی تان را به همراه دارند.

بدون هیچ قضاوتی در کنارتان حضور دارند و شما را می بینند که چگونه تصمیم های نادرستی می گیرید، با دیگران نزاع می کنید و بعضی زوایای زندگیتان را خراب می کنید.

فرشته شما می تواند هدایت و راهنمایی بهتری در گوشتان زمزمه کند به شرطی که شما دست از کارتان بکشید و به او گوش بسپارید و طلب هدایت کنید. فرشتگان هر شخص دیگری هم که با شما ارتباط دارد طرح کلی الهی ان ها را می دانند که ان بستگی به خودشان دارد.

هنگامی که فرشتگان با هم کار می کنند ، انچه رخ می دهد واقعا اعجاب انگیز و حیرت آور است. اگر با کسی مشاجره و در گیری دارید ، بهتر است در سکوت بنشینید و از فرشته تان بخواهید که با فرشته ان شخص صحبت کند.

مهم نیست که این مشکل کوچک باشد یا بزرگ باشد. به طور فطری و طبیعی هیچ فرشته ایی با خشم ، اسیب رسانی و ترس های شما و با هیچ گونه انرژی منفی تان ارتباط بر قرار نمی کند. همچنین اجابت تقاضاهایی که از روی ناکامی و ناامیدی  باشند ، مؤثر واقع نمی شوند.

قبل از تقاضا کردن ارام در مرکزیت وجودتان باشید. از ته دل و با انگیزه بالا تقاضا یتان را بخواهید و مطمئن باشید که تمام فرشتگان دست اندر کار و مربوط به این موضوع تمام انچه را ممکن است انجام می دهند. انها نمی توانند کسی را مجبور به شنیدن حرف های خودشان کنند.

از فرشته نگهبانتان بخواهید که با فرشته نگهبان دیگران ارتباط برقرار کند تا اسیب ها و گزند هایی را که در ارتباطات پیش می اید التیام بخشد. (در جهت خیر و برکت وسلامت برای همگان و افراد دربرگیرنده )فرشتگان هر دری را که بسته به نظر می رسد می توانند باز کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *