سفر در زمان : اولین تماس با بیگانگان و بشقاب پرنده ها در سال ۲۰۳۰

یک مسافر زمان خودشیفته برای آشکار کردن یک بمب از سایه ها بیرون آمده است تا در مورد بشریت و اتحاد بشقاب پرنده های فرازمینی در سال ۲۰۳۰  سخن بگوید.

مسافر زمان که به نام نوح مشهور است در یک پخش آنلاین از تلویزیون اپکس ، موافقت کرد که برخی از اطلاعات مربوط به آینده را فاش کند. نوح با طرح سؤالات از طرف مردم موافقت کرد که بدون ایجاد “پارادوکس بتواند اطلاعاتی را که میتواند به اشتراک بگذارد.

افشاگری های مسافر زمان همه چیز را شامل می شود ، از فناوری آینده گرفته تا فجایعی در مقیاس جهانی.اما شگفت انگیزترین ادعای وی این بود که انسان در آینده ای نزدیک – در اوایل سال ۲۰۳۰ – زندگی هوشمندانه در جهان را کشف خواهد کرد.

یک تماس گیرنده تلفنی از مسافر زمان پرسید: “آیا ایالات متحده در سال ۲۰۳۰ با بیگانگان متحد است؟”

نوح پاسخ داد: “بله هستند ، بنابراین بیگانگان عملاً با تمام دنیا به جز برخی مذاهب که باید با آنها و همه چیز برخورد شود ، متحد هستند.“آمریکا با آنها متحد است.”

یکی دیگر از تماس گیرندگان از نوح خواسته است تا فضای یک بشقاب پرنده را توصیف کند ، اما مسافر زمانی ادعا کرد که قادر به پاسخ جزئیات آن سوال نیست.

وی گفت: “من واقعاً در داخل یوفو نبوده ام. منظورم این است که در یکی از آنها بوده ام اما چیز زیادی را به خاطر نمی آورم.

“من به یاد می آورم که شخص دیگری در حال خلبانی بود و ما باید مانند ۱۰ فوت به جلو حرکت می کردیم و بعد پایین آمد.“من اساساً با یک دسته از افراد بودم و وقت زیادی برای استراحت داشتیم ، و بعضی از آنها رفتند.آیا شما بچه ها می خواهید چیز جالبی ببینید؟”

“جایی که من آن را آزمایش می کردم ، بعضی اوقات آنها واقعاً کاری برای انجام دادن ندارند و آنها فقط در کنار هم می نشینند ، اما این مرد درون ما را نشان داد.”نوح مسافر زمان ادعا می کند از آینده نه چندان دور سال ۲۰۳۰ به دنیای ما آمده است.

از زمان حضور آنلاین در ویدیوهای YouTube Apex TV ، مرد ناشناس به یک احساس اینترنتی تبدیل شده است.او در تلویزیون استرالیا ظاهر شده است و پیش بینی ها و افشاگری های او درباره آینده همچنان مردم را در سراسر جهان مبهوت می کند.

وی با بیان اینکه چگونه موفق شد خود را در سال ۲۰۱۸ پیدا کند ، گفت: “من با همکاران خود در یک مأموریت بودم که همه چیز به درستی پیش نرفت.وی گفت: “همه ما در طی مدتی که قرار نبوده باشیم، توسط دولت از محل کار اخراج شدیم.وی گفت: “هنگام مسافرت  لباس مخصوص را در گنبد غول پیکر قرار دادم و برق قادر به انتقال من بود.”گنبد در وسط هیچ کجای تأسیسات مخفی دولت قرار ندارد.”

مسافر زمان ادعا شده ، اکنون در فیلم های آنلاین زیادی حضور دارد و جزئیات سفرهای خود را از طریق زمان و مکان نشان می دهد.نوح در جدیدترین افشاگری های خود ، ادعا کرد نوه بزرگ مارتین لوتر کین ، یولانا رنه کینگ ، ریاست جمهوری آمریکا را در سال ۲۰۳۰ به عهده خواهد گرفت.

نوح همچنین ادعا کرد که جنگ در همان سال آغاز خواهد شد ، بسیاری از سربازان آمریکایی به جنگ می روند.وی گفت: “بله ، فقط در جنگ بعدی تعداد کمی از مردم درگیر جنگ می شوند ، این یک جنگ جهانی نیست بلکه اساساً فقط تعداد کمی از مردم درگیر می شوند.

“اگر شما فقط در مورد ایالات متحده در آن زمان صحبت می کنید ، اما این فقط تعداد کمی از مردم هستند که درگیر شدند.”

نوح ادعا می کند که بشریت در سال ۲۰۲۱ میلادی به تولید انبوه اتومبیل های برقی مصرفی بسیار کارآمد می پردازد ، بخش انرژی سبز در آینده شکوفا می شود و واقعیت مجازی بر صنعت سرگرمی غلبه خواهد کرد.اما با وجود ادعاهای عجیب و غریب او ، مرد نقاب دار هرگز اثبات مشخصی برای حمایت از داستان خود ارائه نکرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *