سفینه فضایی مدفون شده در شهر Kherson اوکراین

سفینه فضایی مدفون شده در شهر Kherson اوکراین فعال می شود.

گزارش های خبری تایید کرده اند که ارتش روسیه شهر بندری و منطقه ( oblast) خرسون اوکراین را که ادعا می شود یک سفینه فضایی باستانی در آنجا دفن شده است، تصرف کرده است. طبق دو منبع مستقل، سفینه فضایی در زیر پارک طبیعی ملی (Oleshky Sands) مدفون شده است که تنها در ۲۵ کیلومتری (۱۵ مایلی) شرق خرسون قرار دارد. گفته می‌شود سفینه فضایی در حال فعال شدن است و پیش‌بینی می‌شود که در نهایت شروع به پرواز در هوا خواهد کرد.

خرسون از نظر استراتژیک برای ارتش روسیه مهم است زیرا دارای یک کانال آب شیرین به شبه جزیره کریمه است که تنها بندر آب گرم نیروی دریایی روسیه است. تصرف خرسون توسط روسیه برای تضمین دوام طولانی مدت تأسیسات کریمه حیاتی است، اما همچنین یک الزام استراتژیک جدید را برآورده می کند و آن دسترسی به سفینه فضایی ادعایی و کنترل آن

تعجب نکنید اگر (سفینه)شروع به فعالیت کند، پارک ملی صحرای اولشکی، و احتمالاً یکی از اولین سفینه هایی است که به هوا می‌رود. همه می بینند. اکنون که توجه کشورهای جهان به اوکراین است، احتمالاً این اولین کشوری است که (سفینه باستانی در آن) بالا می رود و همه آن را می بینند. بعد همه چیز متوقف خواهد شد. همه به خاطر این موضوع شوکه خواهند شد …در حال حاضر با توجه مردم جهان به اوکراین، (پرواز احتمالی) سفینه فضایی باستانی فوراً به یک رویداد جهانی با اهمیت عمیق تبدیل خواهد شد.

در مورد مداخله نظامی روسیه در اوکراین و دخالت دولت در سایه (کابال) در مورد سفینه اینطور گفته میشود:

“این یک تهاجم به اوکراین نیست، بلکه بخشی از عملیات پاکسازی است. کابال در تلاش بود تا سفینه باستانی که سال‌ها پیش در زیر شن‌ها در بخش جنوبی پایین اوکراین پیدا کرده بود، را فعال کند. سفینه فعال شد، بنابراین وقت آن رسیده بود که پوتین آنرا در اختیار خود بگیرد. سفینه دوم هم در شمال روسیه است ، اما پوتین از قبل کنترل آن را در دست دارد..”

سفینه اوکراینی که تا به امروز (۱ مارس ۲۰۲۲) در دستان اتحاد زمین است، و هنوز هم توسط ارتش دولت درسایه مستقر در جنوب اوکراین،و در نزدیکی سفینه “دفن شده در شن” برای (تسخیر آن) آن مبارزه می شود. همچنین پوتین سفینه دیگری را  در شمال روسیه را در دست دارد و فرازمینی های مثبت به او یاد داده اند که چگونه از این فناوری استفاده کند.

در حالی که برخی ادعا می کنند که ارتش اوکراین در حال تدارک یک عملیات نظامی برق آسا برای بازپس گیری مناطق مورد مناقشه دونتسک و لوگانسک (استان های) اوکراین است. برخی دیگر ادعا می کنند که “آزمایشگاه های بیولوژیک” تحت حمایت ایالات متحده هدف واقعی حمله روسیه بوده است. در حالی که اینها سناریوهای قابل قبولی هستند، اما هیچ کدام به اندازه کافی توضیح نمی دهند که چرا روسیه پس از هشت سال در حاشیه نشستن، مداخله نظامی تمام عیار را از سه جهت انجام داد. 

کشف یک سفینه فضایی مدفون باستانی و تمایل روسیه به کنترل کامل آن، توضیح قانع‌کننده‌تری برای حرکت روسیه و تسلط بر خاک اوکراین به دور از مناطق مورد مناقشه دونتسک و لوگانسک ارائه می‌کند.

حقیقت آن است که ماجرای جنگ روسیه-اوکراین و شرکاء، مبتنی بر دلایل و ریشه‌های بسیار عمیق و قدیمی‌تری است که اکنون مثل یک دمل کهنه سر باز کرده است. اهل فن و ناظران آگاه به خوبی می دانند که به دلایل متعدد، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور فدراسیون روسیه، ابدا تمایلی به ورود به این جنگ نداشت و در نهایت در وضعیت «دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد»، وقتی که برایش بدیهی و واضح شد که پازل اوکراین را طوری چیده‌اند که روسیه را گرفتار کنند، پیش‌دستی کرد تا با غافلگیری، تا حدی هزینه‌هایی که برای روسیه از بابت اوکراین طراحی شده را کاهش دهد.

کسانی که مسایل اوکراین را از چند سال قبل‌تر دنبال می کنند، به خوبی می دانند که پوتین به شدت از سوی ملی‌گرایان روس و اوراسیاگرایان(که پایگاه اصلی حامی او هستند)، بابت عدم مداخله مستقیم در ماجرای آزار و قتل سیستمیک روس‌تباران در اوکراین، مورد انتقاد و تحت فشار بود.

ماجرای تایید وجود آزمایشگاه‌های تولید سلاح بیولوژیک در نقاط مختلف اوکراین توسط مقامات دفاعی روسیه و شکایت روسیه به شورای امنیت سازمان ملل، یکی از وجوه بسیار مهم و تکان‌دهنده‌ی «پرونده‌ی اوکراین» است. گزارش‌ها از حدود ۳۰ آزمایشگاه مجهز و مخفی تولید تسلیحات بیولوژیک در خاک اوکراین خبر می دهند که در همکاری مستقیم با پنتاگون فعالیت می کردند.

 

البته هر کسی که اندکی درباره لابراتوارهای بیولوژیک در سطح دنیا کمی شناخت فنی داشته باشد، می داند که عمدتا پوشش‌هایی برای تولید تسلیحات بیولوژیک و ژنتیک هستند. و البته بیل گیتس هم کسی است که سال گذشته از ریاست هیات مدیره مایکروسافت کناره گرفت تا فقط به کارهای «بشردوستانه»! بپردازد و  در حالی که پزشک نیست و هیچ تحصیلات و سابقه‌ی کاری درمانی ندارد، به چهره اول دستورالعمل‌های کرونایی تبدیل شده و مرتب هم درباره‌ی وقوع پاندمی هولناک‌تر از کرونا هشدار می دهد. علاقه بیل‌گیتس به دستکاری ژنتیک جانوران و انسان‌ها، ریشه‌دار و قدیمی است و مردم آفریقا و هندوستان زخم‌دیده‌ی آزمایشات این‌چنینی بیل گیتس هستند.

از این رو، بسیاری از طرفداران نظریه توطئه، با انتشار این اخبار، گمانه‌های قابل تامل و ‌ جدی را درباره‌ی ارتباط آزمایشگاه‌های بیولوژیک مخفی در اوکراین با هشدارهای گاه به گاه بیل گیتس(به عنوان بزرگ‌ترین حامی مالی پروژه‌های دستکاری ژنتیک در جهان) درباره مهیب‌تر و شدیدتر بودن پاندمی بعدی مطرح می کنند. به اعتقاد این دسته از ناظران، کشف آزمایشگاه‌های سری در اوکراین، معادلات بیل‌گیتس و مافیای زرسالاران جهانی(به ویژه جرج سوروس، دوست و شریک قدیمی بیل گیتس که تخصص او ایجاد آشوب در حوزه روسیه و قفقاز و آسیای میانه است) را برای شیوع دادن پاندمی بعدی  به هم زده است.

به هر حال، طرح موضوع آزمایشگاه‌های تسلیحات بیولوژیک در اوکراین توسط روسیه در سازمان ملل، چنان شبکه مافیایی زرسالاران جهانی را خشمگین کرده که حتی طرح مصادره اموال هر فرد تبعه‌ی روس را از طرف کارگزاران سیاسی خود مطرح کرده‌اند که عملا به معنای اعلام جنگ مستقیم با مسکو است.

روز ۱۰ مارس، خبرگزاری اسپوتنیک از قول مقامات نظامی روس گزارش داد که آزمایشگاه‌های سری در اوکراین، روی پروژه‌هایی تحقیق می کردند که مربوط به اثرات ویروس کوید ۱۹ روی خفاش بوده است. طبق این گزارش، در این آزمایشگاه‌ها روی نمونه‌های خون خفاش که ویروس کووید در آن کشت شده بود، مطالعه صورت می گرفت. ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد:     

” بر اساس اسناد به دست آمده، طرف آمریکایی قصد داشت در سال ۲۰۲۲ روی پاتوژن‌های پرندگان، خفاش‌ها و خزندگان در اوکراین مطالعه کند و تمرکز تحقیقات را به سوی امکان حمل ویروس تب خوکی آفریقایی و سیاه‌زخم ببرد. پروژه‌ی دیگر، انتقال پاتوژن‌ها از طریق پرندگان وحشی مهاجر و در رفت و آمد میان اوکراین، روسیه و سایر کشورهای منطقه بود.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود:  ” هدف این این پروژه- و سایر پروژه‌های- مورد پشتیبانی پنتاگون، ایجاد مکانیسمی برای شیوع مخفی پاتوژن‌های مرگبار بوده است. “

کوناشنکوف وعده داد که به زودی این اسناد و نتایج بررسی‌های وزارت دفاع روسیه روی آن‌ها برای عموم منتشر خواهد شد. پیشتر، ایگور کریلوف، مسوول دفاع تشعشعی، بیولوژیک و شیمیایی در وزارت دفاع روسیه خبر داده بود که نیروهای مسلح روسیه دست‌کم ۳۰ آزمایشگاه بیولوژیک را که در زمینه ساخت تسلیحات بیولوژیک فعال بوده‌اند، در اختیار گرفتند. طبق همین گزارش‌ها، پنتاگون دست‌کم ۲۰۰ میلیون دلار روی این آزمایشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده است. [۱] سال‌هاست که مقامات روسی درباره فعالیت‌های آزمایشگاه‌های تحت هدایت و حمایت مالی آمریکا نه فقط در اوکراین، که در گرجستان، ارمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان و قراقستان هشدار می دهند.

 دقت در این مساله نشان می دهد که در کنار ارسال سیل تسلیحات مدرن و پیشرفته از کشورهای غربی به اوکراین و اعمال بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های مالی و بایکوت تبلیغاتی علیه روسیه و این که گسیل نیروهای رزمنده(بخوانید تروریست) از سراسر جهان هم به جبهه اوکراین از قبل از شروع عملیات نظامی روسیه، در حال انجام است، یک ایدئولوژی افراطی و نفرت‌محور هم تغذیه‌ی فکری این نیروهای مسلح را انجام می دهد. به عبارت دیگر، همه قطعات پازل سوریه‌سازی چسبیده به مرز روسیه در حال انجام بود، که حمله نظامی روسیه، به قصد پیش‌دستی کل پازل را آشکار کرد.

شبکه‌سازی غربی‌ها در اوکراین و تلاش برای ساختن یک سرپل نفوذ به فدراسیون روسیه، مال امسال و پارسال نیست.

نظریه‌ای بدیل در تاریخ‌نگاری شبکه‌ی زرسالاران جهانی وجود دارد که خاندان زرسالار معروف را، نه از اعقاب یهودیان غرب آسیا، که از تبار قومی یهودی‌شده در قفقاز، موسوم به «خزرها» می داند. آرتور کوستلر، پژوهشگر و مورخ  نامدار یهودی، در کتاب معروف «قبیله سیزدهم»، به سیر زیست این قوم پرداخته است که پیش از گرویدن به یهودیت، سابقه نوعی از شیطان‌پرستی رایج در استپ‌های منطقه شمال دریای مازندران را داشته‌اند.

در همان روایت آلترناتیو، راکفلرها،  روتچیلدها، سوروس‌ها، گلدمن‌ها و… را «مافیای خزری» می‌نامند که بعد از جلوگیری از گسترش اسلام از معبر قفقاز به اروپا(که طبق شرح تاریخی کوستلر، خزرهای شیطان‌پرست نقش مهمی در مقاومت در برابر لشکر مسلمانان داشتند)، در عرض چند سده، به شرق اروپا منتقل و از آن جا به عنوان یهودیان شرق اروپا به سرتاسر جهان پراکنده شدند.

خزری‌ها شیطان‌پرست بودند و همه مردمان همسایه را از قتل و غارت و فساد و افکار کفرآمیز خود بی‌نصیب نگذاشته بودند. تا این که تزار روسیه، قشونی بزرگ را برای دفع شر ایشان فرستاد. وقتی زعیم خزرها تسلیم قوای تزار شد، تزار او را بین مرگ یا تغییر آیین بین یهودیت، مسیحیت یا اسلام مخیر کرد. او اعلام کرد که خود و قومش به آیین یهود درمی آیند. ردگیری‌ها و ریشه‌یابی‌های تاریخی نشان می دهد که این قوم بعد از تغییر آیین به یهودیت و تظاهر به یکتاپرستی، توانستند با مخفی کردن هویت، در ساختارهای قدرت در روسیه و دیگر مناطق قفقاز صعود کنند و آن نواحی را به پایگاه قدرت خود تبدیل کنند. اعقاب خزری‌ها بعدا به اروپای شرقی رفتند و سپس با پایه‌گذاری نظامات مالی نوین، همچون بانک و صرافی، در طول دو سه قرن، یک شبکه مالی فراگیر و قدرتمند جهانی ایجاد کنند و سلطه‌ی جهانی خود را تثبیت نمایند. اما آن‌ها هیچ‌گاه ریشه‌های خزری خود را فراموش نکردند و هیچ‌گاه از تعمیق و تثبیت ساختار نفوذ و قدرت خود در روسیه و قفقاز دست برنداشتند.

در این‌جا اصلا بحثی در این موضوع نیست که مافیای خزری، در خود فدراسیون روسیه، حتی همین امروز هم نفوذ و قدرت پنهان و آشکار دارد. دوران بعد از فروپاشی شوروی و زمانه‌ی زمامداری بوریس یلتسین، آن‌ها بر بسیاری از حوزه‌های مالی و سیاسی و رسانه‌ای چنگ انداختند و اوج گرفتند. پوتین، در دو دهه زمامداری خود، هیچ‌گاه موفق به حذف آن‌ها نشد، و گاه به اجبار مجبور به امتیاز دادن و حتی شراکت با آنان شد، اما توانست بین قدرت ملی روسیه و قدرت آنان توازنی ایجاد کند. مشرق در گزارشی(۱۲ خرداد ۹۵) به تفصیل به دوران اوج‌گیری مافیای یهودی در روسیه در دهه ۱۹۹۰ پرداخت.

اما نکته این‌جاست که فعالیت‌ها و اقدامات سیاه و اهریمنی مافیای خزری در اوکراین، در دوره زمامداری جریان دست‌نشانده‌ی آمریکا، به سطحی به شدت خطرناک و جنون‌آمیز، نه فقط برای مردم روسیه، که برای مردم منطقه و حتی دنیا رسیده است. این که ولادیمیر ژیرینوفسکی، سیاستمدار کهنه‌کار روسی و رهبر حزب کمونیست روسیه، می گوید مسکو هشت سال درباره‌ی نحوه مواجهه با اوکراین، تامل کرده است، نشان از آن دارد که در همه این سال‌ها، پوتین بیش از هر کس دیگری، متوجه اجرای نقشه‌های اهریمنی در بیخ گوش او، در مرزهای غربی بوده است. ‌ یکپارچگی سیاستمداران و رسانه‌های وابسته به زرسالاران جهانی در اعمال تحریم‌های بی‌سابقه، و بایکوت رسانه‌ای همه‌جانبه و هیولاسازی از مسکو و فرشته‌نمایی از اوکراین(از طریق دیپلماسی عمومی و بازنمایی رسانه‌ای)، همه نشان از آن دارد که اوکراین یک پرونده‌س ساده برای شبکه جهانی زرسالاران نیست، بلکه اهمیت آن حیثیتی و ناموسی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *