سقوط یوفو در وارجینیا، برزیل ۱۹۹۶ سرباز و حیواناتی که قربانی این ماجرا شدند

 در شهر وارجینیا در برزیل یوفوهایی دیده شده و یکی سقوط کرد و در مورد آن بحث های زیادی پیش آمد . اما ماجرا به همان جا ختم نشد، روز بعد از حادثه سقوط و انتقال یک فرازمینی به بیمارستان، گفتیم که سه دختر که در بالا عکس هایشان را می بینید یک موجود عجیب دیگر را درست با مشخصات مشابه با موجودیکه سرباز وظیفه دیده بود،در خارج از شهر رویت کردند و بعدا رسانه ها و یوفولوژیست ها از آن دختران خواستند که شکل فرازمینی را توضیح دهند و در نهایت تصویری از آن فرازمینی توسط یک نقاش کشیده شد .

اما چند روز بعد اتفاق دیگری افتاد به این صورت که یک سرباز وظیفه که از اول تا آخر بعنوان محافظ در محل سقوط و بیمارستان حضور داشت،بطرز مرموزی درگذشت و در بیمارستان پزشکان گفتند در خون او مواد سمی یافت شده و به احتمال فراوان دلیل مرگش همین بوده است، خانواده متوفی از پزشکی قانونی خواستند تا جسد فرزندشان کالبدشکافی شود اما این تقاضا از جانب مقامات مسئول رد شد…..

درست چند روز بعد اتفاق عجیبی در یک باغ وحش افتاد، یک خانم مسن که در آن باغ وحش به همراه همسرش مسئول بخشی از باغ وحش بود( که تصویرش در عکس موجود است ) به رسانه ها گفت از خانه ام در باغ وحش بیرون آمدم تا سری به حیوانات بزنم،اما ناگهان در روبرویم موجود بسیار زشت و کریهی دیدم، در لحظه ای چشم در چشم شدم و تا خواستم جیغی بزنم بسرعت ناپدید شد،او می گوید دقیقا چند روز قبلش حدود چند حیوان در باغ وحش شامل میمون، خرگوش و مرغابی بطور مشکوکی مردند و وقتی دامپزشک جسدشان را معاینه کرد،اعلام کرد که همه این حیوانات مسموم شده اند و من مطمئنم که مرگ آنها حتما با آن موجود زشت ارتباطی دارد.

مجددا یوفولوژیست ها به سراغ پیرزن آمده و از او خواستند تا آن موجود را تشریح نماید و او همان مشخصاتی که دخترها و سرباز وظیفه داده بودند را به آنها داد،یکی از یوفولوژیست های برزیلی که کتابی در رابطه با حادثه وارجینیا نوشته می گوید،این اتفاق مثل رازول نیست که شاهدی نداشته باشد، هزاران نفر در برزیل یوفوها را دیده و مشاهده کرده اند که یکی از آنها سقوط کرده است.او می گوید دولت برزیل در روز روشن بر این حادثه سرپوش گذاشته و تمام بقایای حادثه شامل اجساد فرازمینی و چه بسا فرازمینی زنده ای و یوفوی شان را با یک فروند هواپیمای ارتشی به نقطه نامعلومی منتقل نموده است.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. عابر گفت:

    سلام. ماجرای رازول به احتمال خیلی زیاد واقعیت دارد، ولی بعید به نظر میرسه که به جز اون حتی یک سقوط وجود داشته باشه. هواپیماهای پیشرفته به ندرت سقوط میکنند، با اینحال قطعا پیشرفته ترین هواپیماها هم در برابر معمولیترین یوفوها عددی حساب نمیشن. هواپیماها حاصل تقریبا صد سال صنعت هستند، ولی شروع صنعت هوایی فرازمینیها شاید قابل تصور نباشد. قرار نیست چندسال یکبار یکیش سقوط کنه. وگرنه که دیگه چه تفاوتی با ما دارن، بخصوص ک تعدادشون هم کمتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *