سوراخ های مرموز جنگل های متراکم روسیه

سوراخ های مرموز جنگل های متراکم روسیه

از سال ۱۹۸۰ مشاهده می شود که در جنگل های متراکم روسیه بطور مرموزی سوراخ های عمیقی پدید می آید و هنوز مشخص نشده ، چه کسی و چگونه آنها را ایجاد می کند .

در مورد پدیده ای که شرح مختصر آن در بالا رفت ، عرض کنم که ، الان بیش از سی سال است که این پدیده عجیب به طرز اسرار آمیزی در دل جنگل های متراکم روسیه اتفاق می افتد ، افرادی که به این جنگل های انبوه رفت و آمد دارند ، هر دفعه از رویت سوراخ جدیدی خبر می دهند ، برخی تیم های تحقیقاتی تلاش کرده اند تا گره از این راز بگشایند اما امکان بردن ماشین آلات و ابزار بدلیل انبوه درختان که حتی قدم زدن را نیز دشوار می سازد، وجود ندارد ، اما آنها موفق شده اند آنها را بررسی کنند و حتی به داخل آن حفره ها که بعضا بسیار عمیق و طویل می باشد رفته اند اما سوراخ در جایی به اتمام می رسد .

سوراخ های مرموز جنگل های متراکم روسیه

این سوراخ ها طوری هستند که انگار با وسیله ای حفر شده اند ، اما هیچ وسیله ای نمی تواند به آنجا برده شود . عجیب تر اینکه هیچ خاکی هم در دهانه یا بیرون از سوراخ وجود ندارد که بر اثر حفرشان بیرون ریخته شده باشد فقط شما سوراخی را مثلا در کنار درختی یا برامدگی می بینید و هیچ اثری از خاک نیست . برخی احتمال داده اند که حیوانی آنها را حفر کرده باشد اما تل خاک بیرون ریخته شده ای وجود ندارد که این فرضیه را ثابت کند . طبق اخباری که از آن جا داده می شود ، این پدیده عجیب کماکان اتفاق می افتد و سالانه چند حفره جدید با خصوصیات مذکور پدید می آید و تا کنون هیچ کس نتوانسته پرده از این راز سر به مهر بگشاید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *