سیستم ذهنی آنوناکی

آنوناکی

سیستم ذهنی آنوناکی، اصطلاحی است که در فضانوردی باستانی و تمرینها و دانش ذهنی برای رسیدن به فاز بالاتری از تفکر و روشنبینی استفاده میشه.
خیلی کوتاه اول درباره آنوناکی: آنوناکیها طبق الواح سومری و کتیبه های باستانی در اون زمان خدایان و فرشتگانی بودند که در جستجوی طلا به زمین آمدند و برای این کار یک موجود پریمیتو و هومانویٔید هیبرید بنام انسان(هوموساپین) رو بوجود آوردند، در انجیل همون نفیلیم هستن.
سیستم ذهنی پنهان و ناخودآگاهی که در انسان قرار داده شده بطوری عمل میکنه که کمتر کسی یا بهتر بگم هیچ کس متوجه اون نمیشه،این سیستم از اجزای مختلف روح ژنتیکی،کالبد نوری و ذهن اگو درست شده که یک زندان کمپلکس یا مجموعه زندانی رو تشکیل میدن که در اون ذهن برتر یا سوپر اِگو به اسارت گرفته شده.
این سیستم همزمان با انسان متولد میشه و تکامل پیدا میکنه، به زنجیره و چرخه زندگی یا تولد دوباره متصل هست.یعنی یک چرخه تکراری تولد-مرگ-تولد-مرگ و به همین شکل ادامه داره.
در اصل یک پریود قوی هست که تکرار اون منحصر به زمان ثابت نیست بلکه به طول عمر یک هومانویٔید(انسان) بستگی داره.
این سیستم(ذهن پنهان آنوناکی) مثل یک پردازنده کامپیوتر بین انسان و ذهن برتر اون قرار گرفته و با جعل سیگنالها سدی رو بین انسان و ذهن برتر او ایجاد میکنه که اون جهان یا دنیای واقعی و واقعیت وجود خود انسان مخفی و سربسته بمونه.
در اصل جلوی آگاهی رو میگیره که ذهن از منبع واقعی خودش دور بمونه و نتونه از چرخه زندگی یا همون چرخه تولد دوباره خارج شه.
تمام این سیستم محدود میکنه حضور جسمی و ذهنی انسان رو در بُعد سوم. این کومپوننتها و اجزای سیستم ذهن مخفی به جنین تزریق میشن و همراه اون میمونن و شخصیت اون رو شکل میدن،در اصل حاکم بر تصمیمگیریهای اون میشن، به این شکل که اراده شخص رو تشکیل میدن، و همین باعث میشه که شخص متوجه نشه و فکر کنه داره ارادی تصمیم میگیره.
امروز هم با گذشت هزاران نسل از وجود انسانهای این مدلی چیزی تغییر نکرده و این سیستم در همون حالت مرتبا متولد و حاکم میشه. از اونجایی که این سیستم کاملا قابل کنترل و برنامه ریزی هست، سیستم سیاسی و آموزشی حاکم بر انسانهای زمین رو تحت کنترل داره.
در واقع کسانی که گردانندگان زمین هستند کنترل میشن و باعث اعمال این سیستم بر روی بشریت هستند،واسه همین باید مخفی و محفوظ نگه داشته شن. شکلگیری این سیستم در یک انسان عادی در سنین بین سه تا چهارده سال به اوج میرسه و شخص رو در مسیر فکری که از پیش تعیین شده قرار میده.به کمپلت این سیستم پنهان ماتریکس گفته میشه.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *