شواهد جدید مبنی بر اینکه مریلین مونرو قصد داشت یوفوهای سقوط کرده توسط JFK را فاش کند.

مریلین مونرو

مریلین مونرو

 

به تازگی شواهد جدیدی منتشر شده است که از صحت یک سند فاش شده سیا مبنی بر استراق سمع مریلین مونرو و دوستانش کمی قبل از مرگ مشکوک او در تاریخ ۴ اوت ۱۹۶۲ حمایت می کند.

سند استراق سمع نشان داد که مریلین مونرو قصد داشت در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره آنچه رئیس جمهور جان اف کندی در مورد بازدید از یک مرکز ناشناس نیروی هوایی که در آن بقایای یک بشقاب پرنده سقوط کرده به او گفته بود، ارائه دهد.

سند استراق سمع مریلین مونرو برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ در اختیار یک محقق بشقاب پرنده قرار گرفت و در سال ۱۹۹۴ عمومی شد.

سازمان سیا صحت آن را تایید نکرده است و همچنان قابل بحث است.

{{ استراق سمع چیست ؟ اِستراقِ سمع یا شنود، مخفیانه گوش دادنِ مکالمات خصوصی دیگران بدون رضایت آنها است.به عنوان مثال ضبط کردن مکالمه تلفنی دیگران }}

 

شواهد جدیدی که دیروز فاش شد نشان می دهد که سند فاش شده با فرم گزارش اطلاعات طبقه بندی شده استاندارد که در سال ۱۹۶۳ توسط سیا استفاده شده بود مطابقت دارد.

یا شخصی با جعل یا استفاده از فرم استاندارد گزارش اطلاعات سیا برای گزارش های طبقه بندی شده در زمان مرگ مونرو قانون را زیر پا گذاشت، یا سند استراق سمع مونرو در واقع یک گزارش طبقه بندی شده درباره شنود مونرو و دوستانش بود.

این چیزی است که سند شنود ادعایی سازمان سیا در تاریخ ۳ اوت ۱۹۶۲ درباره دانش و اطلاعات مریلین مونرو از کندی و بشقاب پرنده ها می گوید:

روتبرگ با کلمات زیادی نشان داد که او [مریلین مونرو] رازهایی برای گفتن داشت که بدون شک ناشی از تجربیات او بود [sic] با رئیس جمهور و دادستان کل.

یکی از این “رازها” به بازدید رئیس جمهور از یک پایگاه هوایی مخفی به منظور بازرسی چیزها از فضا اشاره می کند.

 

۲٫ سوژه بارها با دادستان کل تماس گرفت و از نحوه نادیده گرفتن رئیس جمهور و برادرش شکایت کرد.

۳٫ سوژه تهدید به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی کرد و همه چیز را خواهد گفت

کاشف گزارش اطلاعاتی سیا، لی نیکلسون از انجمن پاسگاه است.

 

او در پست فروم ۱۴ آوریل خود توضیح داد که پس از بازدید از اتاق مطالعه الکترونیکی سیا چه یافته است :

در طول فرآیند تحقیق این مقاله، من چندین ساعت را در اتاق مطالعه الکترونیکی سیا گذراندم و به اسناد دهه ۱۹۶۰ نگاه کردم، تا نمونه‌هایی از تایپ‌فیس مشابه با آنچه در سند مورد سوال ما دیده می‌شود بیابم. من یک گزارش اطلاعاتی سیا به تاریخ ۱۸ مارس ۱۹۶۳ با عنوان “پرتاب های فضایی پیش بینی شده شوروی” کشف کردم که در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۱ از طبقه بندی خارج شد. این گزارش اطلاعات معتبر سیا تقریباً از نظر سبک و ارائه برای اطلاعات فاش شده مطابقت کاملی دارد

“سند مرلین”

نیکلسون به تشریح حقایق جدیدی که از مقایسه بین سند محرمانه‌شده سیا و سند استراق سمع مریلین مونرو پدیدار شده‌اند، ادامه داد :

در واقع یک مقایسه نزدیک چند حقایق مهم جدید را به دست می آورد.

اولاً، اکنون می‌توانیم ببینیم که هر دو سند دقیقاً از همان فرم نامه یا گزارش اطلاعات الگو استفاده می‌کنند. احتمالاً نویسنده دارای پشته‌ای از این فرم‌های «خالی» است که در ماشین تحریر قرار می‌گیرد تا اطلاعات مربوطه را قبل از طبقه‌بندی و توزیع اضافه کند. همچنین می‌توانیم ببینیم که هر دو سند حاوی حروف ثانویه یکسانی هستند، که در واقع نوع پیک است که معمولاً در ماشین‌های تایپ IBM در دهه ۱۹۶۰ استفاده می‌شد.

نیکلسون سپس مجموعه‌ای از شباهت‌ها را بین گزارش اطلاعاتی ۱۹۶۳ از طبقه‌بندی‌شده و سند استراق سمع مونرو درز کرده توضیح داد. نتیجه گیری او این بود که آنها کاملاً مطابقت دارند که نشان می دهد سند مریلین مونرو واقعی است.

 

پیامدهای واقعی بودن سند استراق سمع مونرو شگفت‌انگیز است.

این نشان می‌دهد که تنها یک روز قبل از مرگش، مریلین مونرو در حال برنامه‌ریزی یک کنفرانس مطبوعاتی بود که آنچه را که پرزیدنت کندی به طور محرمانه درباره یوفوها به او گفته بود، فاش کند. این واقعیت که سازمان سیا او را زیر نظر داشت و تماس های تلفنی او را شنود می کرد، مستقیماً سیا را در مرگ مشکوک او و پنهان کردن اطلاعات مربوط به یوفوها دخیل می کند.

 

 

منبع :

نوشته شده توسط دکتر مایکل سالا در ۱۵ آوریل ۲۰۱۴٫ ارسال شده در تحقیقات اگزوپولیتیک EXOPOLITICS

مقایسه سند مریلین مونرو استراق سمع با گزارش اطلاعات طبقه بندی شده سیا. منبع: فورمون Outpost.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *