شکارچی ای تی شهر بیگانگان را در عکس ناسا از ماه نشان می دهد

بیگانگان در ماه

یک شکارچی UFO ادعا کرده است که در یک عکس بایگانی شده ناسا از قطب های ماه ، “شهر بیگانه” را  کشف کرده است.

اسکات وارینگ برای بررسی توضیحات مربوط به توطئه بیگانگان ، به سایت etdatabase.com رفت و به گفته وی ، از نزدیک شبیه یک یافته قبلی است. وی گفت: “آنچه ما به دنبال آن هستیم ساختارهایی در ناحیه قطبی ماه است. “من قبلاً چنین سیاهی براق سفید را در سیاره کوتوله سرس دیده ام.

Ceres بزرگترین جسم در کمربند سیارکی است که در مدار مریخ و مشتری قرار داردوی افزود: “دیدن این ساختارهای بیگانه تقریبا غیرممکن است ، اما آنها در آنجا وجود دارند.

با بزرگنمایی از تصویر ناسا ، وی ادامه داد: “می توانید مناطقی را ببینید که قسمت بالای ماه از آن جدا شده و ساختمان ها در زیر آن دیده می شود. “بسیاری از بینندگان ادعا می کنند چنین تصاویر محصولی از پیکسلاسیون هستند ، اما چنین نیست.”

وی گفت: “می بینید که این منطقه قطبی است و همانطور که ما به آن نگاه می کنیم.” علاقه مندان به زندگی بیگانه ادعا کردند که دایره داخلی عکس اصلی ناسا همیشه از روی کره زمین قابل مشاهده نیست.

وی گفت: “نقطه سایه تاریک در مرکز چیزی است که ما نمی توانیم ببینیم. “و لکه های کوچکی که شبیه پیکسلاسیون هستند ، در واقع ساختارها هستند.” سپس Waring مقداری تاریکی را به بخش هایی از عکس اضافه می کند تا به وضوح بیشتر ناهنجاری قمری را ببینید

وی گفت: “به آن نگاه کنید ، مانند یک هواکش غول پیکر بیگانه است که به پایگاه بیگانه ای در زیر زمین منتهی می شود. وی گفت: “این یک هواکش نیست ، اما به احتمال زیاد یک درگاه است. “یا این می تواند ورودی به نوعی درگاه فضایی باشد.

خطوط دایره ای روی عکس اصلی ناسا سپس توسط Waring استفاده می شود تا بین پیکسلاسیون و ناهنجاری های قمری در تضاد باشد. Waring در بخش دیگری از عکس قدیمی ناسا به بررسی تکه های عجیب و غریب حباب مانند می پردازد

او گفت: “اکنون ، اینها سیاه هستند و کاملاً خوب ایستاده اند.” وی افزود: “من باید رنگی به آن اضافه کنم تا آنها بیشتر دیده شود. وی گفت: “من از انجام این کار متنفرم ، اما این تنها راه برای دیدن جزئیات ساختارها است.

“هنگامی که ما یک شهر بیگانه را تصور می کنیم ، ساختارهایی مانند خودمان می بینیم ، اما در ۱ میلیون یا حتی ۱ میلیارد سال دیگر انسانها واقعاً در حال ساخت چنین ساختارهایی هستند یا ما قصد داریم همه چیز را درباره آنها تغییر دهیم؟

ادعاهای بی اساس به سرعت نتیجه نظرات را به کانال یو تیوب Waring جلب کرد

به نظر می رسد جورج میر بیننده یوتیوبقانع شده است: “کشف شگفت انگیز اسکات به نظر می رسد مانند یک شهر غول پیکر است. ساختارهای قطعاً هوشمندانه ای ساخته شده اند. و پل بلیک نیز از این کشف بسیار مشکوک تحت تأثیر قرار گرفت و افزود: “اسکات شگفت انگیز ، ما تعجب می کنیم که چقدر دیگر ناسا و حکومت می توانند این تصاویر آشکار را در سر بسته نگه دارند؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *