عکسی از مسیح که اثبات سفر زمانی اوست

نظریه پردازان ادعا می کنند این نقاشی می تواند اثبات سفر زمانی باشد در حالی که ادعا می شود عیسی را با یک شیء ماهواره ای مانند نشان می دهد.

این نقاشی – جلال اقلاریستی که توسط ونتورا سالیمبنی در سال ۱۵۹۵ نقاشی شده است و در فلورانس ، ایتالیا آویزان شده است – از تثلیث مقدس ،مسیح ، خدا و کبوتر به نمایندگی از روح القدس است.

اما تعداد نگران کننده ای از شکارچیان بیگانه و نظریه پردازان توطئه ، یک تئوری عجیب و غریب را در سر می پرورانند که شیء کروی بین آنها ، فناوری آینده نگر (اسپوتنیک)را نشان می دهد.اسپوتنیک اولین ماهواره مصنوعی بود که به مدار زمین راه یافت و توسط اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۵۷ پرتاب شد.استیو مرا ، رئیس انجمن تحقیقات و آموزش ماوراء الطبیعه (MAPIT) منچستر ، یکی از بزرگترین سازمان های ماوراء الطبیعه انگلیس است.

او در سراسر کشور برای ارائه سخنرانی در کنفرانس ها سفر می کند.وی در یک کنفرانس هایش این تئوری را توضیح داد.

وی گفت: “شما شروع به پیدا کردن بسیاری از ناهنجاری های مذهبی می کنید که با پدیده UFO مرتبط است “این نقاشی (ایوچاریست) در دهه ۱۶۰۰ نقاشی شده است و هیچ کس واقعاً نمی دانسته که این نقاشی چیست ، تا زمانی که به Sputnik نگاه نکنیم ، که اولین ماهواره ای بود که از روی زمین می گذشت.“آنچه واقعاً جالب است ، به Sputnik شباهت دارد ، حتی تا آنجا که گره کوچکی که روی Sputnik هست دقیقاً همان گره روی شیء موجود در نقاشی وجود دارد.”وی گفت: وقتی این نقاشی کشیده شده دانش Sputnik وجود نداشته است. وی افزود: آیا آنها به نوعی آگاهی از وقایع آینده داشتند؟

“بسیاری از افراد در مورد موضوع UFO پیرامون کار مطرح شده اند و وقتی گزارش می دهند که با آنها تماس گرفته شده یا آدم ربایی شده اند ، اغلب گزارش می دهند که در آینده به آنها نشان داده می شود یا به آنها گفته می شود.

“یا این فقط یک تصادف عجیب است ، اگر این طور باشد ، پس چیست؟ مطمئناً مکانیکی به نظر می رسد ، و در دهه ۱۶۰۰ نقاشی شده است.”

آقای مرا یکی از ایده های بسیار شناور است. وب سایت AncientUFO.org در مورد این نقاشی می گوید: “قسمت فوقانی ترینیتی مقدس (پدر ، پسر و کبوتر را نشان می دهد که روح القدس را به عنوان یک ماهواره فضایی به تصویر می کشد . این شیء بزرگ و کروی است ، با یک پایان فلزی ، آنتن های تلسکوپی و چراغ های عجیب. در واقع ، بسیار شبیه یک ماهواره قدیمی اسپوتنیک است. “

 “اگرمسیح می توانست آب را به شراب تبدیل کند ، بر روی آب قدم بگذارد و مردگان را زنده کند ، پس چرا او نمی توانست یک مسافر زمان واقعی باشد. ؟ “

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *