فرازمینی ها و انرژی های زمین – ایا اهرام با هدف خاصی طراحی و ساخته شده است

هرم غول‌پیکر «چیچن ایتزا» متعلق به امپراتوری مایا

هرم غول‌پیکر «چیچن ایتزا» متعلق به امپراتوری مایا

 

اسرار پنهان معابد و اهرام سرار جهان چیست

اونا خواستن تا کتابهای تاریخِ ما تغییر کنن زمین شناسان امروزی اصرار دارند که کوه ها تشکلات زمین شناختی ساده ای هستند که از صخره و خاک طبیعی ساخته شده اند، و نظریه هرم “اوسماناقیچ” فاقد اعتبار است .

اما “اوسماناقیچ” ادعا میکند شواهدی از ساخته دست بشر یافته است که شامل یک ورودی سنگفرش شده ، یک شبکه زیرزمینی وسیع از تونلها و تالارها ، و بلوکهای ساختمانی بُتنی که وزنی بالغ بر ۸۰٫۰۰۰ پاوند دارند ، می شود.

تیوتیهوکان

هرم خورشید

در هرم خورشید کل هرم توسط تقریباً ۱۸ میلیون تُن بُتن پوشیده شده ما اونها رو توی ۶ تا موسسه برای تعیین جنسشون تجزیه کردیم جواب ها همیشه یکی بود این بُتنی مصنوعی بود که سه بار با کیفیت تر از اونچیزی بود که ما در قرن بیست و یکم داشتیم.

اونها از کجا مواد رو برای ساخت چنین هرم بزرگی پیدا کردن؟
ایا در زمین به غیر از انرژی های معمول انرژی های دیگر هم موجود است؟

چیزی که ما درباره موقعیت هرم بوسنیایی شروع به درکش کردیم فقط این نیست که با یکی از مجموعه هرم های غول پیکر در دنیا سر و کار داریم ، یا یکی از قدیمی ترین اونها ، بلکه به موجب اونچه که این دیدگاه بهمون میده این احتمال هست که یه عالمه مواد جدید رو بهمون گوشزد کنه ؛ نه تنها درباره هرم های بوسنیایی، بلکه درباره هرم های سرتاسر جهان.

چگونه و با چه هدفی اهرام ساخته شده است؟

با وجود یافته های “اوسماناقیچ”، دانشمندان کماکان به انکار موجودیت هرم های بوسنیایی ادامه می دهند اما چرا؟

آیا چیزی مخفی در این دامنه های وجود دارد که مقامات دولتی میخواهند محفوظ بماند ، درست همانند اهرام چین؟

به نظر از دوران بچگی یه جورائی شرطی شدیم اما اخبار شفاهی بسیاری ازفرهنگها بوضوح مشخص میکنن که انسانیت ما به زمانهای عقب تری برمیگرده نسبت به اونچه که علوم غربی بهش معتقدند.

علوم سنتی تقریباً مثل یه سیستم بسته می مونه اونها بُن مایه ای اعتقادی دارن و هر چیزی که درخور سیستم اعتقادیشون نباشه براحتی رد میشه ، یا از ما پنهان میشه بخاطر همین بهش میگن : باستانشناسیِ ممنوعه !

میتونیم اونا رو ببینیم میتونیم کاوششون کنیم و چیزهایی که قبلاً بدست اومده ما رو به این ایده سوق میده که این مکان ، در واقع بطور مصنوعی ساخته شده بوده پس، چه رازی درباره اهرام بوسنیایی وجود داره؟

خُب، اگه اهرام بوسنیایی درواقع مصنوع دست بشره،پس کل تاریخ بوسنی رو وارونه کردن برای اینکه چه کسی اونا رو ساخته؟

 

چه کسی آموزگار اون سازنده ها بوده؟

و اینکه، یه عالمه سوال دیگه سرازیر میشه آیا ممکن است که این به اصطلاح تشکلات طبیعی یافت شده در چین و بوسنی در حقیقت هرم هایی ساخت بشر باشند؟

و اگر چنین است ، آیا ممکن است یافتن کسی که این هرم ها را طراحی کرده اطلاعاتی را از اینکه چرا آنها ساخته شده اند برملا سازد؟

نظریه پردازان فضانوردان باستای معتقدند جواب را میتوان در هرم های امروزی روسیه یافت .

مسکو ، روسیه

اهرام

اهرام در روسیه

ایا حقیقتی در ساخت اهرام در روسیه اتفاق اقتاده است

هر ساله ، صدها هزار بازدید کننده به مکانی واقع در ۲۵ مایلی شمال غربی پایتخت روسیه سفر میکنند مکانِ هرمی غول آسا ساخته شده از فایبرگلاس (پشم شیشه)که گفته شده برای تقویت و تمرکز انرژی های شفابخشی از زمین است ساختاری با ارتفاع ۱۴۴ فوت و وزن ۵۵ تُن بزرگترین هرم از ۱۷ هرم مشخص شده در کل روسیه است .

و با هزینه و توسط دانشمند و پیمانکار استحکامات روسی “الکساندر گالاد” ساخته شده خیلی ها خبر ندارن که هرم های مدرنی توی روسیه و اوکراین وجود داره .

“الکساندر گالاد” از مسکو معتقد بود که هرم ها میدانهای انرژی بزرگی رو حاصل میکنن که میتونه روی مواد زیستی و غیر زیستی اثرگذار باشه .

توی ده سال گذشته دانشمندان روسی جستجوی عمیقی رو در باب انرژی های هرم ها انجام دادند، و اونها نشان دادند که با قرار دادن آیتم هایی درون یک هرم چطور رشدشون زیاد میشد ،حالشون بهتر میشد ماندگاریشون بیشتر میشد. بطور مثال اونها کشف کردند که اگه شما آنتی بیوتیک مصرف کنید و تحث درمان آنها در یک هرم و در دوره یکماهه قرار بگیرید ، یا حدود ۲۸ روز، قدرت اون آنتی بیوتیک دهها هزار برابر بیشتر از قبل میشه

اثبات شده که این میدانهای انرژی وجود دارن نیروی هوایی روسیه اعلام کرده که میدان انرژی بزرگی رو اونها روی رادارهاشون دریافت کردن ، که یک مایل بر فراز هرم بزرگ “گالاد” در مسکو ارتفاع داشته از اینرو ، من معتقدم تمام این عوامل ناشی از این میدانهای انرژیه

آیا این امکان وجود دارد که اثر انرژی هرم “گالاد” پدیده ای است که در حال حاضر دانشمندان تنها شروع به درک آن کرده اند؟

یا اینکه تمدنهای باستانی سراسر دنیا هزاران سال پیش ، البته اگر نگوئیم صدها هزار سال پیش ، از این توانایی هرم با خبر بوده اند؟ قرارگیری هرم ها خیلی جالبه چرا که به نظر جایی هستن که انرژی هست و فکر می کنم که باستانی ها خیلی خوب اینو میدونستن

در عین حال در حال نقشه برداری زمین هم بودن پس اونا سازه هایی چند منظوره میخواستن و اونا رو برای نسل های بعدی اونجا گذاشتن تا باهاش کار کنن و اونا رو با بالاترین دانش ریاضی و هندسه کد گذاری کردن و ما حالا فقط باید شروع کنیم تا ماهیت اونو متوجه بشیم اگه شما انرژی های زیر زمین رو بشناسید یه باره روی اون هرم میزارید پس هرم میتونه اونو مهار کنه،میتونه استفاده کنه ، میتونه تاثیرات اون انرژی رو ۱۰ یا ۵۰ برابر کنه.

در نتیجه شما یه ماشین انرژی تمام و کمال دارید کلمه “هرم” از یونان باستان میاد به معنای : “آتش در مرکز”

یونانیان باستان گمان میکردند که شکل هندسی هرم ها انرژی کیهانی رو متمرکز میکنه و اینکه اهرام در تمام نقاط دنیا یک نوع جمع کننده انرژی بودن آیا ممکن است که تمدنهای باستانی اهرام را ساخته باشند، نه تنها برای نمایش یک ارتباط کیهانی نمادین بلکه برای علامت گذاشتن مکان حقیقی تماس فرازمینی.

همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند.برخی از پژوهشگران اظهار میکنند مدارک میتواند در امریکای مرکزی یافت شود، جائیکه اقوام مایا بیشترین معابد هرمی شکل را نسبت به سایر تمدنهای روزگار باستان ساخته اند

نسبت به سازندگان هرم با جرات میشه گفت قوم مایا بیشترین هرم رو در مقایسه با سایر فرهنگها در کل دنیا خلق کردن اما خاصیت وجودی بناها در جامعه کلاسیک مایا جداً یکی از ضعیف ترین نکاتی هست که باستانشناسی بهش پرداخته

ما ایده درستی نداریم که هرم ها برای چه منظوری استفاده می شدن در شهرهای مختلف مایاها ما هرم ها زیادی داریم بزرگترین شهر مایاها، “تیکال” بود .

مرکز شهر تیکال

مرکز شهر تیکال در اوج قدرت خود در دوران کلاسیک مایا

تیکال امروز توی گواتمالا قرار داره، و اونجا حدود ۸۰ هرم وجود داره و در بالای این برج ها ما معبد کوچکی داریم جائیکه یک خدا قرار بود که بیاد وجود داره.

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *