مردی که به کشیش آیداهو شلیک کرده ، ادعا می کند که زمین توسط مریخی ها کنترل می شود.

imrs
کیل اودوم در هشتم مارس به دلیل پرتاب اشیایی از بالای فنس های کاخ سفید بازداشت شد.
او همچنین مظنون به تیر اندازی به کشیشی در ایداهو در دو روز قبل بوده و بیانیه اخطاری با عنوان مریخی ها را در کنگره منتشر کرده است.
او معتقد است که توسط بیگانگانی محاصره شده است و صداها و مشاهداتش مربوط به ذهن خودش نیست، بلکه انها را بصورت تله پاتی از بیگانگان دریافت میکند و معتقد است جهان تحت حاکمیت تمدنی باستانی از موجودات هوشمند دو زیست شبه انسان از مریخ میباشد.
در حدود ماه آگوست سال گذشته، اودوم و کشیش در میان یک مکالمه بودند که کشیش چهره واقعی اش را به او نشان داد. چشمهایش بزرگ و برآمده بود، پلکهایش به رنگ سبز تیره بود . عنبیه اش به رنگ زرد و قهوه ای بود و مردمکش شکاف مانند بود. اودوم فهمید که کشیش یکی از آنهاست.

CdE6Cm8VAAAoDcc
اودوم می گوید: بنابراین به کشیش ۱۲ بار شلیک کردم و هیچ انسانی از این حادثه جان سالم به در نمیبرد در حالیکه کشیش رمینگتون از این شلیک مستقیم جان سالم به در برد.
این بیانیه همچنین شامل فهرستی از «مریخی های قابل توجه» هست. در این فهرست ۵۰ عضو کنگره از هر دو جناح و همچنین حدود سه دوجین از اعضای رهبری اسراییل شامل تک تک نخست وزیران از سال ۱۹۴۸ به چشم می خورد.
بهر حال دانستن این که آیا اودوم دچار پارانویا بوده و صدا ها و تصاویری که میبینم تماما ناشی از توهم است و یا اینکه این دریافت ها واقعی است و ذهن او واقعا توسط موجودات هوشمندی از نژاد دوزیستان شبه انسانی کنترل می شود، بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

https://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2016/03/09/idaho-shooting-suspects-hypersexual-martian-manifesto-is-a-window-into-an-unraveling-mind/?tid=pm_national_pop_b

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *