فرود اولین امپراتور چین در ارابه آتشین

ارابه آتشین

در متون کهن چینی ، موارد متعددی از مواردی ذکر شده که به فرود آمدن یا رویت اشیا ناشناس پرنده اشاره می کند . در این اسناد تاریخی ، گفته شده صدها نفر شاهد پرواز شی پرنده و فرود آن بوده اند . به طور کلی در متون کهن چینی به موارد فرازمینی و وسایل پرنده اشارات زیادی شده است به طوریکه چینی ها معتقدند که اجداد اولیه شان و بطور خاص امپراتورشان کین شی هانگ با یک وسیله پرنده آتشین از ماه به زمین فرود آمده و امپراطوری چین را بنا نهاده است . در متون کهن چینی آمده در گذشته های بسیار دور ، حتی هزاران سال قبل از مسیح ، گوی های کروی سو سینگ بر زمین فرود آمده اند .

آن ها کراتی درخشان بوده و از داخل آن ها موجودات قدرتمندی بیرون آمده اند ، این گوی ها یا کرات بقدری زیاد بوده اند که چینی ها می گویند غیر قابل شمارش بوده اند . در فصل هشتم متون کهن چینی بنام هوانانتسو دورانی را توصیف می کند که در آن تمام موجودات زمین شامل انسان ها و حیوانات در صلح و آرامش زندگی می کرده اند در آن زمان ارواحی بطور مکرر به زمین آمده تا به انسان ها خرد و دانش خدایان را منتقل کنند . جالب اینجا این است که این موجودات آسمانی ، گفته شده که در یک کشتی آسمانی بر زمین فرود آمده اند .

ارابه آتشین

و توصیفاتی از این کشتی ها و وسایل پرنده آمده که به قول یکی از صاحب نظران چین باستان بنام پائول دانگ ، خیلی به اشیاء ناشناس پرنده امروزی که رویت می شوند مانند بشقاب پرنده ها شباهت داشته اند . به عنوان نمونه در دوران سلسله تانگ یکی از این کشتی ها در ناحیه لینگ دی هال فرود آمده و چنین توصیف شده که ۵۰ متر ارتفاع داشته وقتی حرکت می کرده صدایی متالیک از آن شنیده می شده ، جنسش به قدری قوی بوده که ضد زنگ بوده است .

در دست یکی از سرنشینان کشتی قطعه بلند و باریکی بوده که با حرکت دادن آن کشتی محو و دوباره باز می گشته . اما واقعا این کشتی و توصیفات متون کهن از چه صحبت می کند ، با بررسی دقیق ابن اشارات برخی صاحب نظران معتقدند که این کشتی به احتمال زیاد ، یک فضاپیما بوده و آن شی بلند و باریک یک ریموت کنترل بوده است و جنس آن از مواد فلزی خاصی ساخته شده که شاید در زمین موجود نیست زیرا غیر قابل تخریب بوده است.

اما در قرون اخیر ، در قرن شانزدهم در دوران سلسله کینگ نیز صدها نفر شاهد رویت شی ای عجیب در آسمان بوده اند که یک نقاش معروف آن زمان آن را نقاشی کرده و از آن به عنوان یک وسیله با شعله سرخ در آسمان یاد نموده است . مورد دیگر در همان زمان چنین بوده که فردی در آسمان یک شی شبیه مروارید درخشان را می بیند که در حال فرود است ، شی بر زمین نشسته و دقایقی بعد پوسته اش باز شده و یک شی مروارید شکل دیگر از آن نمایان می شود و بقدری نورانی بوده که چشم انسان یارای تحمل نداشته و در شب هنگام تا صد کیلومتری سایه درختان را بر زمین انداخته است،سپس پوسته بسته شده و در سرعتی خارق العاده در آسمان ناپدید شده است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *