فروش فوری پژو ۵۰۸ با قیمت جدید

 

بر اساس اعلامیه‌ی رسمی شرکت ایکاپ، مدل ۲۰۱۷ پژو ۵۰۸ با قیمت ۲۱۹ میلیون تومان فروش فوری می‌شود.

جالب است بدانید که پژو ۵۰۸ با آپشن‌های سری GT لاین، در ۲ نسخه پیش‌فروش خواهد شد که هیچ تفاوتی در ظاهر و امکانات ندارند. این خودروها، به نام مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ فروخته می‌شوند؛ اما ۲۰ میلیون تومان اختلاف قیمت خواهند داشت. بر این اساس، قیمت مصوب پژو ۵۰۸ سری GT لاین، ۲۱۹ میلیون تومان اعلام شده است؛ اما برای مدل ۲۰۱۶، تخفیف ۲۰ میلیون تومانی وجود دارد و به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان عرضه می‌شود.

Peugeot 508

شرکت همکاری مشترک پژو و ایران خودرو موسوم به ایکاپ، موعد تحویل ۱۵ روزه برای ثبت نام پژو ۵۰۸ اعلام کرده است. پیش‌فروش خودروهای مذکور، امروز دوشنبه ۷ اسفندماه ۱۳۹۶ آغاز می‌شود و تا اتمام ظرفیت، ادامه خواهد داشت. فراموش نکنیم که در سال ۲۰۱۸ به سر می‌بریم و از سویی دیگر، خودروی پژو ۵۰۸ در سال ۲۰۱۶ توسط ایکاپ عرضه نمی‌شد. با این حساب، می‌توان مطمئن بود خودروهای پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۶ که توسط این شرکت پیش‌فروش می‌شوند، نمونه‌های وارداتی و باقی‌مانده در انبار ایکاپ هستند و احتمالا به دلیل عدم استقبال بازار ایران در پیش‌فروش‌های قبلی، مجددا عرضه می‌شوند. این موضوع، با توجه به موعد تحویل ۱۵ روزه‌ی خودروهای مذکور و توقف واردات خودروهای خارجی از طریق گمرک در ۶ ماه اخیر، جالب توجه به نظر می‌رسد.

Peugeot 508

برچسب قیمت نزدیک به ۲۲۰ میلیون تومان برای یک سدان خارجی با برند پژو، مانعی برای فروش ۵۰۸ در بازار ایران محسوب می‌شود. این محصول با استانداردهای روز اروپا تولید شده است و می‌توان مطمئن بود که خودروهای عرضه‌‌شده توسط ایکاپ، کاملا وارداتی یا مونتاژشده با قطعات اصلی باشند؛ اما اعتماد خریدار داخلی به مدل‌های ساخت کره، نظیر هیوندای سوناتا و کیا اوپتیما که اتفاقا با نسخه‌ی هیبرید هم قابل خرید هستند، فروش پژو ۵۰۸ را مشکل می‌کند.

سدان ۵۰۸ سری GT لاین، با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوشارژ ۱.۶ لیتری عرضه می‌شود. قدرت خودرو، ۱۶۵ اسب بخار در ۶ هزار دور بر دقیقه، همراه با نهایت گشتاور  ۲۴۰ نیوتن‌متر در ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است. این مدل در تست‌های انجام‌شده توسط کارشناسان داخلی، حدود ۱۱ ثانیه پس از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۶ تا ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. نهایت سرعت پژو ۵۰۸ سری GT لاین، ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

Peugeot 508

نمونه‌ی واردشده به ایران، نسخه‌ی فول‌آپشن محسوب می‌شود. از امکانات ایمنی، می‌توان به ۶ کیسه‌ی هوا، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها (TPMS)، هشدار نقطه‌ی کور، سنسور پارک در جلو و عقب، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی در موارد اضطراری (EBA)، کنترل پایداری الکتریکی (ESP)،  حفظ خودرو در شیب (HSA) و کنترل لغزش (ASR) اشاره کرد. در بخش آپشن‌های فنی و رفاهی هم نمایشگر لمسی ۷ اینچ، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، دوربین پارک، ترمز دستی (ترمز زیر پا) برقی، شیفتر تعویض دنده پشت فرمان، فرمان الکتروهیدرولیک، تهویه مطبوع چهارگانه در جلو و عقب، چراغ‌های جلو تمام LED، چراغ روشنایی روز، سیستم روشنایی هوشمند در پیچ‌ها، سنسور نور، نور بالای هوشمند و مستقل در طرفین، آینه‌های جانبی تاشو برقی، آینه میانی الکتروکرومیک، سانروف، روکش چرمی صندلی و فرمان، سیستم ورود بدون کلید، رینگ ۱۸ اینچی آلومینیوم، رینگ یدکی ۱۶ اینچ فولادی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، حافظه صندلی، ماساژور صندلی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، نمایش اطلاعات روی شیشه‌ی جلو (HUD)، سنسور باران و کروز کنترل، وجود دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *