قربانی کردن در ماورا طبیعه

بازدیدکنندگان و کودکان در باغ وحش حیوانات اهلی کالیفرنیا

⭕️ قربانی کردن علوم ماورا به خاطر چندین علت انجام میشه :

⚪️ زمانی که مشکلات و حوادث ناخواسته در خانواده و خودمون زیاد میشه بطور سنتی قربانی میکنیم .

❗️ البته این سنت رو اشتباه معمولا انجام میدن :

‼️ معمولا قربانی یا باید خروس باشه یا قوچ (گوسفند نر) که رعایت نمی شه

‼️ قربانی باید حداقل یک شب در منزل بمونه واین قربانی به قول معروف برای رفع قضا و بلا هست .

? زمانی که در یک خانواده بزرگ یا فامیل بزرگ تعدادی مرگ و میر اتفاق می افته سعی میکنند با قربانی کردن جلوی اون رو بگیرند که متاسفانه موفق نمی شند .

اصل ماجرا بر این قراره که وقتی بطور ناخواسته یک جن یا چند جن به هر علتی کشته میشن خانواده و قبیله اون جن یا جن ها برای انتقام گیری شروع به ایجاد مشکلات و آسیب در خانواده اون شخص میکنن که سبب فوت اون انسان و خانواده و اقوامش میشن .

در اینگونه مواقع باید یک جنگیر استخدام بشه و همون شرایط جنگیری رو انجام بده و با اونها وارد مذاکره بشه اگر بتونه به مصالحه برسه معمولا اون جن ها تقاضای قربانی میکنند که باید انجام بشه و باید عقیقه بشه .

معمولا در زمانی هم که اتفاقی می افته و صدمات و ضربه اش کمتر از انتظار باشه برای تشکر باز قربانی انجام میشه . البته یک زمانهایی یک اتفاقهای کوچکی برای اشخاص می افته که انسان ها اون رو درک نمیکنند , مثل بریده شدن دست به وسیله چاقو , تیغ , میخ و… که باعث خونریزی خیلی کمی میشه , کسانی که در ماورا دستی دارند متوجه این موضوع میشن و درکش میکنند .

‼️ این اتفاقات کوچک به وسیله موکل های محافظ می افته , چون اونها یک اتفاق و حادثه بزرگتر رو پیش بینی میکنند برای جلوگیری از اون حادثه , این حادثه کوچک رو باعث میشن .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *