لایت ورکر کیست؟آیا من لایت ورکر هستم؟

باز کردن چاکرا دست

آیا من لایت ورکر هستم؟

آیا من لایت ورکر هستم؟نشانه های لایت ورکر ها و بیداری روحی و معنوی

لایت ورکرها کسانی هستند که پیش از به دنیا آمدن، برای کمک به شفای سیاره و ساکنینش از اثرات ترس، داوطلب شده اند. هر لایت ورکر برای هدف مقدسی اینجاست. گرچه غالبا زندگی با تمرکز مادی در زمین، نوعی از فراموشی را در لایت ورکرها ایجاد می کند. سپس آنان هویت کامل و الهی خود و همچنین تواناییشان برای کمک معجزه وار به زمین و تمامی مخلوقاتی که در آن زندگی می کنند را فراموش می کنند. وقتیکه لایت ورکرها هدف و هویت واقعی خود را فراموش می کنند، احساس گمشدگی و هراس می کنند.

شما یک لایت ورکر هستید اگر:

۱٫ حس می کنید که برای کمک به دیگران فرخوانده می شوید.

۲٫ می خواهید مشکلات محیطی و اجتماعی دنیا را حل کنید.

۳٫ معتقدید که روش های معنوی می توانند هر وضعیتی را شفا بخشند.

۴٫ تجربیات عرفانی داشته اید، همچون هشدارهای سایکیک یا مواجهه های فرشته ای.

۵٫ تجربیات خشن و ناگواری را در زندگی متحمل شده اید که خرد شما را نسبت به تکامل معنویتان افزایش داده.

۶٫ به عنوان اولین قدم در راه شفای جهان، مایلید زندگی خود را شفا ببخشید.

۷٫ احساس می کنید به نوشتن، تدریس یا مشاوره دربارهء تجربیات شفابخشیتان سوق داده می شوید.

۸٫ پیش از آنکه بدانید که برای یک هدف والاتر اینجا هستید و یا حتی اگر مطمئن نیستید که هدفتان چیست و چگونه باید آن را به انجام برسانید، اما یک فوریت زمانی را برای انجام رسالتتان احساس می کنید.

۹٫ آرزوی بهتر شدن جهان را دارید.

۱۰٫ به متافیزیک و نجوم علاقه مندید.

اگر میخواهید به یک لایت وکر تبدیل شوید مراجعه کنید به: به یک لایت ورکر یا رزم آور نور تبدیل شوید!چگونه لایت ورکر شویم و لایت ورکر ها چه کار هایی میکنند؟

اکنون در همه جای دنیا، لایت ورکرها در حال آگاه شدن از خاطرات ضعیف ِ علت آمدنشان به زمین هستند. آنان ندایی درونی را می شنوند که قابل چشم پوشی نیست. این ندا تذکری است در این مورد که اکنون وقت آنست که بازی با رویاهای مادی را متوقف کنید و به کار و وظیفه تان برسید. بسیاری از لایت ورکرها در حال کشف ِ موهبت های معنوی ذاتیشان از جمله مهارت های ارتباطی سایکیک و شفابخشی های معنوی هستند. اینها هدایایی هستند که ما داوطلب ِ بکارگیریشان برای شفای زمین و ساکنینش در طی دهه های بحرانی هزاره شدیم.

پیش بینی ها آمدنِ ما را پیشگویی کردند و اکنون وقت آنست که ما اهداف الهیمان را به انجام رسانیم. دنیا به ما بستگی دارد!
ما لایت ورکرها، لزوما نیاز نداریم که به منظور آماده شدن برای ماموریتمان، چیزی به خودمان اضافه کنیم. ما از قبل، دارای توانایی هایی ذاتی هستیم، گرچه اکنون به حالت خواب یا کمون باشند. درعوض، ما نیاز داریم بر روی رها کردن ترس هایی که ما را از اطمینان داشتن نسبت به توانایی های لایت ورکریمان باز می دارند، کار کنیم. هنگامی که شما به خودتان یادآوری کنید که قدرت شما به عنوان یک لایت ورکر، از خود برترتان و خدا (نه از شما) می آید، بطور اتوماتیک نسبت به توانایی هایتان به عنوان یک درمانگر معنوی، مطمئن تر می شوید.

ما با روح، فکر و نیت های متمرکزمان، می توانیم هر چیزی را شفا دهیم. هیچ محدودیتی وجود ندارد به جز آنهایی که خودمان برای توانی های درمانیمان قائل می شویم.
ما قطعا می توانیم بوسیلهء روش معنویمان، زمین را شفا بخشیم.

در حقیقت دانشمندان اخیرا اثبات کرده اند که افراد، می توانند فقط از طریق افکارشان، دما و همچنین ساختارهای هوا و آب را تغییر دهند. محققین سال هاست پی برده اند که دعاها، به طرز مثبتی گیاهان و حیوانات را تحت تاثیر قرار می دهند. این مطالعات چیزی که بسیاری از لایت ورکرها از قبل می دانستند را آشکار ساخته است : دعاها و افکار شفابخشِ انبوه و جمعی ِ ما می توانند پیشگویی های آسیب جهان را برگردانده و آن را دفع کنند.

فقط یک روح و یک ذهن وجود دارد و ما همه، بخشی از این خِرَد و عشق ِ جمعی هستیم. نتایج شگفت انگیز آزمایشات دانشمندان، اساس حقیقیِ وحدت و یکی بودنِ حیات و همهء موجودات را نشان می دهد. در گذشته ای نه چندان دور، دانشمندان ایالات متحده و ژاپن، در آزمایشی فشار خون و علائم قلبی افرادی را مورد بررسی و نظارت قرار دادند. به طور همزمان، در اتاق های دربسته و جدای دیگری، از اشخاص دیگری خواسته شد تا دربارهء کسانی که در اتاق های دیگر، تحت نظارت و مانیتورینگ قلب و فشار خون بودند، به صورت محبت آمیز و یا با خشم و غضب، فکر کنند.

دقیقا در زمانی که افراد، افکار محت آمیزی داشتند، فشار خون و سرعت تپش قلب ِ سوژه هایی که در اتاق دیگری تحت نظارت بودند، به طرز معنی داری کاهش می یافت. و سپس در زمانی که تفکری خشمناک در حال انجام بود، علائم حیاتی فرد سریعا بالا می رفت.

ما که لایت ورکر هستیم، از قبل نسبت به قدرت افکارمان آگاهیم.

اما آنچه که به یادگیری اش ادامه می دهیم، اینست که افکار ما حتی از چیزی که گمان می کردیم هم قدرتمندترند! پس بخش بزرگی از وظیفهء لایت ورکریِ ما نظارت دائمی بر افکارمان است تا مطمئن شویم که آنها مطابق برنامه ای عالی و محبت آمیز هستند. گاهی اوقات که به افکار هراسناک و انتقادی می لغزیم، می توانیم این نوع افکار را رها کرده و به فرشتگان که ما را احاطه کرده اند بسپاریم و بدانیم که این همراهان معنوی، می خواهند به ما برای به انجام رساندن هدف مقدسمان کمک کنند.

اگر شهودتان شما را در جهت یک وظیفهء شفابخشی برمی انگیزد، می توانید اطمینان داشته باشید که این یک ندای الهی، و نه فقط تفکری مشتاقانه، می باشد. در سال های اخیر یک صدا یا فراخوان معنوی منتشر شده است – مثل یک “درخواست کمک” سایکیک – که از لایت ورکرها می خواهد که نسبت به نقش شفابخشی شان آگاه شوند. آنهایی که ندا را شنیده اند، گاهی با من تماس می گیرند و در این مورد که این ندای درونی آنان را به ناامیدی یا باختی احتمالی نمی رساند، اطمینان یا قوت قلب می خواهند.

از آنجایی که خودم هم این ترس را تجربه کردم، قطعا می توانم درکش کنم. وقتی که مادر جوان دو فرزند و یک همسر خانه دار بی تجربه بودم، شروع کردم به داشتنِ نگرش یا رویاهایی غیرارادی، که خود را به عنوان یک درمانگر و نویسنده می دیدم. این رویاها مرا می ترساندند چرا که فکر نمی کردم وقت، پول و یا هوش ِ موفق شدن را داشته باشم. بنابر این برای ساکت کردن ِ این رویا و ندای درونی، شروع به پرخوری کردم. من حس نمی کردم که برای بیدار و آگاه شدن از ماموریتم، آماده و یا واجد شرایط باشم.
کاری که من انجام دادم مشابه و معادل با فشار دادن ِ “دکمهء چرت زدن” در ساعت زنگیِ روحی ام بود. پرخوری، روش من برای به تاخیر انداختن برنامهء الهی بود، زیرا غذا، صدا و بینش طرح الهی زندگی ام را موقتا قطع می کرد. در نهایت پیش از آنکه بالاخره تسلیم خالق شده و درخواست کنم که برای حقیقی ساختن رویای باطنی ام یاری ام دهد، حدود ۵۰ پوند اضافه وزن پیدا کردم. من دریافتم که به محض اینکه به دنبال کردنِ هدف زندگی ام متعهد شدم، درها یکی پس از دیگری به رویم گشوده شدند. از راه های شگفت انگیزی که هرگز نمی توانستم تصور یا برنامه ای در موردشان داشته باشم، همهء آنچه که در رویاهایم بود به واقعیت پیوست.

ما نمی توانیم ببازیم وقتیکه ماموریتی را می پذیریم که پیش از جسمیت یافتنمان انتخاب کردیم.

قدرت و هوشِ ذهنِ واحد، اشتباه نمی کند. اگر ما بطور کامل واجد شرایط نبودیم، در نقش لایت ورکر گماشته نمی شدیم. از آنجا که در تصویر و پیکرهء واحد که ساخته می شویم، که تماما دانش، تماما محبت و توانا به شفای هرچیزی است، می توانیم مطمئن و آسوده باشیم که برای شفابخشیدن متولد شدیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *