متصدی‌ها : آن‌سوی آدم‌ربایی

دولورس قلمروی یوفوها و فرا زمینی‌ها را از طریق جلسات بیشماری که با مراجعه‌کنندگانش برگزار نموده عمیقاً بررسی می‌کند . او در خط سیری جدا از جریان‌های فکری رایج در این زمینه جنبه‌های متفاوت این پدیده را تشریح
می‌کند . او از طریق هیپنوتیزم مراجعه‌کنندگانش که دانسته یا ندانسته یوفوها و فرا زمینی‌ها را تجربه کرده‌اند توانسته به اطلاعات وسیعی از این قلمروها دسترسی پیدا کند . پس از سال‌ها کاوش و زبردست شدن در هدایت سوژه‌هایش در این قلمروها ، ناگهان دولورس توانست با چند بیگانه غیر متخاصم و خیرخواه ارتباط برقرار کند ، باشندگانی که از طریق سوژه‌های در خلسه فرو رفته‌اش ارتباط برقرارمی کردند .
حجم اعظم کتاب را این موجودات فراهم کرده‌اند و دولورس هم حاصل گفتگوهایش با این باشندگان را یادداشت و بدون دخل و تصرف منتشر نموده . او متوجه شده که دلایل اصلی چرایی وقوع آدم‌ربایی‌ها توسط بیگانه‌ها چیست ؛ اینکه چرا برخی انسان‌ها زمان گمشده یا فشردگی زمانی را تجربه می‌کنند و اینکه بعضی ها شی ایی در بدنشان کاشته می شود و چرا رویت یوفوها رخ می دهد . فهمیده که چرا بیگانه‌ها حافظه ما و آنچه که از تعامل با آن‌ها را رخ داده را پاک می‌کنند و اینکه چگونه جوامع و نژادهای گوناگون بیگانه با بسیاری از حکمرانان جهان ارتباط برقرار کرده و داد وستد می‌کنند .


این کتاب پیام‌های دریافت شده در ” نگهبانان باغ ” ( کتاب دیگری از همین نویسنده . م ) را تشریح نموده ؛ پیام‌هایی دریافت شده از باشندگان فرازمینی که عمیقاً به نوع بشر و خود زمین عشق می‌ورزند . آن‌ها تلاش می‌کنند که ما را به کمال برسانند و راهی که به ما رخصت مسئولیت‌پذیری در قبال خودمان را بدهد . در حال آموختن دروس ما برای تجربه کردن انتخاب می‌شویم .
تا به حال احساسی شبیه به این داشته‌اید که ممکن است با فرا زمینی‌ها برخورد کرده باشید ؟ یا تجربه رویت یوفوها را داشته باشید ؟ هیچ نوع تجربه غیر عادی داشته‌اید که قادر به توضیح آن نبوده باشید ؟
پس این کتاب کاملی برای شما است و به شما بینش فوق‌العاده ای در خصوص بسیاری از قلمروهای فوق طبیعی ارائه می‌کند که با بدبینی رسانه‌های بزرگ مواجه و رویشان سرپوش گذاشته‌شده .
فهرست مطالب
فصل اول
۱ – تغییر مسیر
۲ – فشردگی یا زمان کژدیس شده
۳ – چیزها همیشه آن چنان که به نظرمی رسند نیستند .
۴ – اطلاعات نهفته در رویاها
۵ – خاطرات مدفون‌شده
۶ – کتابخانه
۷ – سخن بیگانگان
فصل دوم
۸– ارتباط با یک باشنده خاکستری کوچک اندام
۹ – بردن از شاهراه
۱۰ – پایگاه بیگانه در دل کوه
۱۱ – دکتر انرژی
۱۲ – جانیس با پدر واقعی‌اش دیدار می‌کند
۱۳ – تجربه غایی
۱۴ – کندو کاو مأمور تحقیق
۱۵ – فرجام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *